سیاه پزشکان می گویند همه گیر نشان می دهد پایدار نژادی و بی عدالتی پزشکی به تنهایی نمی تواند رفع

بزرگنمایی این تصویر دکتر ویلیام Strudwick می ایستد در خارج از دانشگاه هاوارد بیمارستان که در آن او ب

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر ویلیام Strudwick می ایستد در خارج از دانشگاه هاوارد بیمارستان که در آن او با این نسخهها کار به عنوان یک پزشک متخصص در بخش اورژانس است. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

دکتر ویلیام Strudwick شد در پایان با یک تغییر در واشنگتن را در دانشگاه هاوارد در بیمارستان زمانی که همسرش ماریا, پیامک. آنها 19 ساله و پسر کول می خواست برای پیوستن به اعتراض پنج روز پس از قتل جورج فلوید.

آن 9 بعد از ظهر پس از تاریک Strudwick وزن او نمی تواند پیش بینی کند که چگونه معترضان را عمل می کنند — و یا چگونه پلیس را درمان پسرش. او نوشت یک کلمه به همسرش: "هیچ."

"هنگامی که من به خانه آمد از او وجود ندارد و بنابراین من او را به نام" Strudwick گفت. "و ما در حال گفتگو در مورد او بازگشت بلافاصله."

به Strudwick امداد نوجوان به خانه آمد.

در مورد یکی از شش پزشکان در سی است که آمریکایی آفریقایی مانند دکتر Strudwick با توجه به این شهرستان در بخش بهداشت و درمان است. که سه برابر میانگین ملی اگر چه هنوز هم یک بخش کوچک در مقایسه با جمعیت که 46 درصد ،

این پزشکان در بخش های خود را برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار بیماران که اکثریت قریب به اتفاق این شهر COVID-19 مرگ و میر. برای دکتر Strudwick دکتر جانیس بلانچارد در دانشگاه جورج واشنگتن بیمارستان و دکتر Marcee وایلدر در ایران, مرکز پزشکی, کار در میان همه گیر الهام بخش حس وظیفه و گاهی ناامیدی.

وایلدر, 38, در نیویورک بزرگ شد و گفت: او را دیدم کمی تفاوت بین دوران کودکی خود را در هارلم و عمدتا آفریقایی محله که در آن او کار می کند.

"من خودم را در این جامعه" وایلدر گفت. "و پس از تماشای آنها رنج می برند شده است بسیار سخت است."

بلانچارد, 51, گفت که او با این نسخهها کار برای مقابله ضمنی و تعصب است که می تواند منجر به فقیرتر بهداشت برای بیماران.

"من فکر می کنم به عنوان یک پزشک این مسئولیت را به انجام همه چیز را در قدرت من به مطمئن شوید که بیمار به نمایشگاه درمان" بلانچارد گفت. برای بسیاری از COVID بیماران بود که کافی نیست. "شما احساس درماندگی تقریبا که شما نمی توانید به آنها کمک کند."

یک مرکز پزشکی

Strudwick, 57 متولد شد در چه بود Freedmen بیمارستان تاسیس در سال 1862 به درمان که قبلا بردگی مردم است. امروز آن را بخشی از تاریخی سیاه و سفید دانشگاه هاوارد که در آن هر دو از Strudwick پدر و مادر مورد مطالعه برای تبدیل شدن به پزشکان است. در حال رشد در واشنگتن آن طبیعی به نظر می رسید به دنبال رد پای خود را.

"شهردار شد آفریقایی آمریکایی. همه پزشکان که من مواجه می شوند آمریکایی آفریقایی تبار بودند. وکلا و سیاستمداران" Strudwick به یاد می آورد. "بنابراین شما نمی هر گونه موانع در شرایط از آنچه شما می تواند انجام دهد."

که سیاه و سفید طبقه متوسط شده است نسبتا عایق از همه گیر Strudwick مشاهده شده است. بنابراین او گیج شد هنگامی که یک دوست به طور ناگهانی در گذشت. آنها در همان سن و آنها خود را مطرح بچه ها با هم دو آمریکایی آفریقایی تبار مردان ظاهر می شود منجر به موازی زندگی می کند. اما دوست مرده به تنهایی در خانه. خانواده اش سرزنش COVID19. دکتر Strudwick تعجب اگر دوست خود را بی سر و صدا تلاش برای پرداخت هزینه بهداشت و درمان.

"او باید دسترسی داشتند. او می توانست به نام من," او گفت:.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر جانیس بلانچارد می ایستد در خارج از دانشگاه جورج واشنگتن در بیمارستان که در آن او کار می کند به عنوان یک طب اورژانس پزشک. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

چالش منزوی خانواده بزرگ

سرخوردگی آشنا به دکتر جانیس بلانچارد که متوجه سلامت عمومی راهنمای COVID-19 مناسب نیست و در زندگی برخی از بیماران خود در دانشگاه جورج واشنگتن بیمارستان. او به خاطر تماس با یک زن آمریکایی آفریقایی بیمار به مثبت COVID-19 نتیجه آزمون و شنیدن شلوغ خانوار در خط.

"و سپس شما مثل من صدا خیلی احمقانه," او گفت:. "من از گفتن آنها به لحاظ اجتماعی منزوی ... با هفت نفر؟"

در حال رشد در شیکاگو بلانچارد گفت: خانواده او تا به حال به معنی متوسط بیش از حد: او و مادرش معلم بود و پدرش یک راننده اتوبوس است. در حالی که درمان این بیماری همه گیر بلانچارد و وایلدر cowrote یک کاغذ با دیگر سیاه پزشکان در سی به صورت علمی طب اورژانس. گفتند COVID-19 بیشتر بود مهلک برای بیماران خود از رنگ که به بیماری مزمن; آن دسته از بیماران تهیه شده کسانی که بیماری چرا که آنها فاقد مواد غذایی خوب فضا برای ورزش و مسکن و درآمد به طور منظم.

"به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای مردم ما در حال حاضر شروع کردن پشت مناسب است ؟ و در حال حاضر شما باید چیزی شبیه به COVID که فقط ویرانگر جوامع" بلانچارد گفت.

"ما نیاز به متحدان

سی بالاترین COVID-19 تلفات در بخش 8 عمدتا آفریقایی از منطقه که در آن آثار وایلدر در این شهر تنها بیمارستان دولتی. یک مرد در 70s وارد نفس نفس زدن برای هوا رنج می برند از COVID-19. وایلدر ملاقات با دختر خود را و او توضیح داد شانس بودند خوب نیست.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر Marcee وایلدر می ایستد در خارج از ایالات مرکز پزشکی بیمارستان های عمومی در خدمت بخش 7 و 8. او می گوید: بیماران بیشتر در معرض COVID-19 چرا که آنها تا به حال کمتر دسترسی به مواد غذایی خوب درآمد ثابت و قابل اعتماد بهداشت و درمان. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

"همانطور که من در ترک اتاق من به یاد داشته باشید او را خواسته اگر او قصد ندارم به آن را می توانید با من بیا او را؟' و من تا به حال به او بگویید که هیچ" وایلدر گفت.

مرد درگذشت, کمتر از یک هفته بعد.

وایلدر مرد گفت: فشار خون بالا داشتند که بدتر شانس خود را. او گفت: مرگ او منعکس ضرر محله.

"هیچ چیز کمک کرده اند حتی اگر UMC شد یک نام تجاری جدید $20 میلیارد دلار در بیمارستان است که نمی خواهد تغییر نتیجه است که ما شاهد در COVID," او گفت:. "این دارو مربوط به مشکل. این عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت و فقر مربوط به حاشیه رانده شده جامعه مشکل است."

به تازگی سه پزشکان می گویند COVID 19 موارد باید کاهش یابد. اما وایلدر می گوید که آمریکایی آفریقایی وزن او را به عنوان او فکر می کند در مورد جورج فلوید مرگ و در مورد کسی است که بدترین آسیب دیده از coronavirus.

"ما نیاز به متحدان. ما نیاز به افراد قدرتمند مکان برای دیدن انسانیت ما و تصمیم می گیرید که زمان در حال حاضر برای عمل" او گفت:.

است که چرا او راهپیمایی با شوهر و دو دختر جوان برای عدالت نژادی در اوایل ماه ژوئن است. بدون هماهنگی بلانچارد حضور داشتند که همان تجمع و بسته بندی ضد عفونی کننده دست و نگه داشتن یک زندگی موضوع ثبت نام در بالای سر او در نزدیکی کاخ سفید است. و Strudwick و همسرش راه می رفت سه و نیم مایل از خانه برای رسیدن به اعتراض.

سه پزشکان می گویند این بیماری همه گیر نشان داد پایدار نژادی و بی عدالتی و پزشکی به تنهایی نمی تواند آن را تعمیر کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن