دکتر جان سالم به در COVID-19 سر در گم عمومی و بی اعتنایی

BIRMINGHAM, علا. - دکتر مایکل Saag بیشتر وقت خود را صرف درمان بیماران مبتلا به مبارزه برای زندگی خود و کار با

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

BIRMINGHAM, علا. - دکتر مایکل Saag بیشتر وقت خود را صرف درمان بیماران مبتلا به مبارزه برای زندگی خود و کار با همکاران خود که در حال غرق و خسته از نبرد بی امان در برابر COVID-19 بیماری همه گیر.

اما او وارد یک جهان متفاوت است زمانی که او پیاده روی از درب خود را آلاباما درمانگاه: یکی که در آن بسیاری از نمی پوشیدن ماسک نگه داشتن فاصله خود از دیگران و یا حتی به نظر می رسد آگاهی از تقلای شدید که برپا در برابر یک ویروس است که هزینه ای در حدود 140,000 زندگی سراسر کشور ساخته شده و بسیاری — از جمله دکتر — به طور جدی بیمار است.

قطع است و ویرانگر.

"آن مخلوطی از احساسات از خشم به اینکه سردرگم به سردرگمی به نا امیدی" Saag گفت.

تایید موارد COVID-19 افزایش یافته است به طور متوسط بیش از 1500 یک روز در طول هفته گذشته در آلاباما آوردن مجموع به بیش از 62,100 پس از همه گیر مارس آغاز شد. حداقل 1,230 نفر کشته شده اند و مقامات بهداشتی می گویند کمتر از 15 ٪ از دولت را تخت های مراقبت ويژه در دسترس هستند برای بیماران جدید. برخی از بیمارستان ها به طور کامل از اتاق.

این فقط یک آلاباما مشکل است. حدود 250 مایل (400 کیلومتر) از بیرمنگام, دکتر چاد Dowell هشدار می دهد که او در بیمارستان در ایندیانوولا می سی سی پی پر است و دیگران آن را دشوار است برای پیدا کردن تخت برای بیماران بدحال حتی به عنوان مردم بحث در رسانه های اجتماعی که آیا همه گیر واقعی است.

در داخل بیمارستان در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام پزشکان و پرستاران در دنده محافظ عجله از یکی اضطراری خود را به دیگری. آنها در تلاش برای آسایش دل بازدید کنندگان مجبور به خداحافظی به مرگ بستگان راه دور از طریق تلفن همراه Saag گفت: در حالی که همه در مقابله با استرس از اینکه آنها را آلوده بعدی.

افزایش شدید تایید ویروس موارد در آلاباما است همزمان با بازگشایی رستوران, کافه تئاتر, ورزشگاه, ورزشی, لیگ و کلیساها بودند که همه تعطیل هنگامی که این ویروس برای اولین بار رسید. اگر چه بیشتر باز کرده اند در کاهش ظرفیت و با محدودیت در محل بسیاری از کاربران شده اند پس توصیه می شود اقدامات احتیاطی.

در مترو بیرمنگام که در آن Saag زندگی آن رایج بوده است برای دیدن کمتر از نیمی از مردم در داخل فروشگاه با پوشیدن ماسک. دکتر گفت: او به خصوص dispirited به تازگی پس از متوقف کردن یک رستوران در راه خانه از محل کار به انتخاب کنید تا یک takeout منظور از سوشی. وجود دارد به عنوان بسیاری از 60 نفر در داخل, او گفت:.

"خودم و یک نفر دیگر بودند تنها دو نفر با پوشیدن ماسک. و هر کس دیگری نه تنها آنها را با پوشیدن ماسک آنها تجمع با هم," او گفت:. "و آنها به من نگاه کن مثل من نوعی از pariah با پوشیدن ماسک."

در پاسخ به رژیم صهیونیستی. کی Ivey این هفته دستور داد تمام ساکنان آلاباما 6 و مسن به پوشیدن ماسک در ملاء عام و در عرض 6 فوت (2 متر) از کسی که نه نسبی. بازیگران در برابر یک بیماری همه گیر تبدیل شده است که به طور فزاینده سیاسی این حرکت جلب هر دو ستایش به عنوان یک برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی گام و انتقاد شدید از کسانی که آن را به نام غیر ضروری تعرض به آزادی است.

Saag گفت که او امیدوار است به منظور کمک می کند اما این همه بستگی به انطباق. Ivey خودش گفت: قانون سخت خواهد بود برای به اجرا درآوردن و برخی از پلیس و کلانتر دفاتر باید گفت که آنها حتی نمی امتحان کنید.

طول اولیه شیوع پزشکان و پرستاران بودند مورد ستایش قرار داد به عنوان قهرمانان در مبارزه با COVID-19. برخی می گویند که آنها در حال حاضر احساس می کنم بیشتر شبیه به گوشت دم توپ در جنگ است که تبدیل شدن به طور فزاینده ای تفرقه.

"مردم همچنان به توجه به این ویروس به عنوان یک سیاسی طرح و یا تئوری توطئه. مردم همچنان به نادیده گرفتن توصیه می شود دستورالعمل در مورد چگونگی کمک کند این ویروس گسترش یافته است. مردم همچنان به شکایت در مورد پوشیدن ماسک. ما رو به انجام بهتر است به عنوان یک جامعه" Dowell the Mississippi, دکتر, نوشت: در Facebook پیام منتشر شده توسط جنوبی آفتابگردان شهرستان بیمارستان.

برای Saag مبارزه شخصی است. در اوایل ماه مارس هر دو او و او پسر بالغ پایین آمد با این ویروس پس از سفر به منهتن زمانی که این بیماری همه گیر شد و مواج وجود دارد. برای اولین بار سرفه و به دنبال آن تب و سردرد و بدن درد و چه Saag به نام "تفکر فازی" یا ناتوانی در تمرکز کنید.

"صبح من می خواهم احساس خوب فکر می کردم با آن انجام می شود. و سپس هر شب می آیند و آن حق را به عنوان اگر آن را فقط شروع همه را دوباره و دوباره," او گفت:. "سخت ترین قسمت شب بود که احساس تنگی نفس و نمی دانستند اگر آن را به بدتر."

در طول هشت خفه کننده شب Saag مطمئن نیستم که آیا او می خواهم زنده ماندن بدون دستگاه تنفس مصنوعی. آن را هرگز در آمد. او در حال حاضر به طور کامل بهبود و احساس نزدیک تر از همیشه به مردم او رفتار میکند.

"زمانی که من صحبت کردن با بیمار و من می گویند," هی, من تا به حال آن را بیش از حد "این مانند ما متصل در راه است که من واقعا صادقانه احساس نیست با بیماران همیشه قبل از — و من انجام شده است این 40 سال" Saag گفت.

در خارج از اتاق معاینه, اره شرکت در اخبار همایش ها و انجام مصاحبه های رسانه ای برای تشویق اساسی بهداشت عمومی شیوه های, اما او می داند که بسیاری از مردم فقط گوش دادن نیست.

او گفت: آن را دلسرد کننده برای دیدن گسترده بی توجهی به اقدامات ایمنی و نگرانی در مورد آلاباما آینده در زمانی که این ویروس نما بیشتر از یک تهدید تر از همیشه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فقط فکر" اوه خدای من. ما در حال رفتن به در مشکل به زودی,'" Saag گفت.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که در حدود 140,000 نفر کشته شده اند از کروناویروس در آمریکا نه صدها هزار نفر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن