انگلستان بوریس جانسون می گوید نبرد او با کروناویروس 'می تواند رفته اند یا راه'

بزرگنمایی این تصویر نخست وزیر بوریس جانسون صحبت در طول روز اول خود را در خیابان داونینگ لندن پس از م

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نخست وزیر بوریس جانسون صحبت در طول روز اول خود را در خیابان داونینگ لندن پس از مبارزه با کروناویروس برای نزدیک به دو هفته است. فرانک Augstein/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانک Augstein/AP

انگلیس نخست وزیر بوریس جانسون باز کرد تا در مورد او نزدیک به دو هفته نبرد طولانی با کروناویروس در یکشنبه آشکار است که در نقاط در طول ICU اقامت پزشکان ساخت ترتیبات برای "چه باید بکنید اگر همه چیز رفت به شدت اشتباه است."

"این یک رابطه جنسی خشن, پیر, لحظه, من نمی خواهد آن را انکار کند ،" 55 ساله گفت: در مصاحبه با روزنامه خورشید "آنها تا به حال یک استراتژی برای مقابله با 'مرگ استالین-نوع' سناریو."

جانسون صرف سه شب در ICU در سنت توماس " بیمارستان در لندن جایی که او گفت: کارگران پزشکی به او "لیتر و لیتر اکسیژن است."

در آن زمان او گفت: خود را در شاخصهای سلامت رهبری در جهت اشتباه است.

"آن را سخت به این باور است که فقط در چند روز من سلامت رو به وخامت گذاشته به این حد" جانسون گفت: "من به یاد داشته باشید احساس نا امید. من می توانم درک چرا من بهتر است."

"اما بد لحظه ای رسید که آن را 50-50 که آیا آنها در حال رفتن به مجبور به قرار دادن یک لوله پایین من نای" جانسون گفت که می ام و او را مجبور به رفتن به پزشکی ناشی از کما.

نخست وزیر نسبت داده شده خود را بازیابی به انگلستان خدمات بهداشت ملی (NHS) پزشکان و پرستاران. جانسون و نامزدش کری Symonds, نام نوزاد خود را پسر Wilfred Lawrie نیکلاس جانسون به افتخار دو و پزشکان دکتر نیک قیمت و دکتر نیک هارت که نخست وزیر با اعتبار صرفه جویی در زندگی خود.

اذعان می آید به عنوان بیمه خدمات درمانی پزشکان به نام برای PPE و بهتر پرداخت.

جانسون گفت که او می خواهد برای جلوگیری از مردم را از درد و رنج مانند او اما که او رانده شده توسط میل به انگلستان "دوباره روی پای خود."

این کشور رنج می برد بیش از 28 ، 000 مرگ و میر ناشی از این ویروس با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. و حداقل 183,500 مردم در انگلستان آزمایش مثبت برای COVID-19.

اما این کشور گذشته است و اوج آن شیوع کروناویروس نخست وزیر گفت. هفته گذشته جانسون وعده داده شده "نقشه راه منو از گزینه های" در گام های بعدی به بلند مستند در روزهای آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب