داکوتای جنوبی است های گواهینامه رانندگی اطلاعات برای کمک به پیدا کردن که یک شهروند

داکوتای جنوبی موافقت کرده است برای به اشتراک گذاشتن گواهینامه رانندگی و ID دولت پرونده با اداره آمار ا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

داکوتای جنوبی موافقت کرده است برای به اشتراک گذاشتن گواهینامه رانندگی و ID دولت پرونده با اداره آمار ایالات متحده به عنوان بخشی از تلاش ها برای انجام یک فرمان اجرایی برای تابعیت داده است که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژوئیه اعلام کرد 2019 با اداره ویلبر راس (سمت چپ) و ایالات متحده دادستان کل ویلیام Barr در کاخ سفید به باغ گل رز. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

به روز شده در 7:57 p. m. ET

برای کمک به کشف کردن تابعیت آمریکا وضعیت هر فرد بالغ زندگی در این کشور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جمع آوری شده است گواهینامه رانندگی اطلاعات از کشورهای از جمله داکوتای جنوبی, NPR یاد کرده است.

داکوتای جنوبی, امنیت عمومی, منشی, Craig قیمت — که منصوب به رئیس جمهور تهمت کمیسیون در اجرای قانون در این سال — امضا توافق نامه در ماه آوریل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از گواهی نامه ی رانندگی و دولت کارت شناسایی با اداره آمار ایالات متحده بر اساس یک کپی از یادداشت تفاهم دولت و بخش عمومی ایمنی ارائه شده به NPR.

در سال گذشته پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شکست خورده در تلاش خود را برای اضافه کردن در حال حاضر مسدود تابعیت سوال به 2020 سرشماری فرم های سرشماری شده است جمع آوری ایالتی و فدرال پرونده تحت, بخشنامه از اداره ویلبر راس که مسئول نظارت بر اداره و یک فرمان اجرایی تهمت صادر شده در ماه جولای سال 2019.

علاوه بر این امکان متحده به redistrict با استفاده از تعدادی از شهروندان به اندازه کافی برای رای دادن نسبت ناروا حکم اجرایی اشاره کرد که تابعیت داده ها می تواند کمک به دولت در تولید "بیشتر قابل اعتماد تعداد غیر مجاز بیگانه جمعیت در کشور است."

در سال گذشته نبراسکا شد اولین دولت به توافق برای انتقال داده ها از گواهینامه رانندگی و ID دولت پرونده به اداره. برخی از ایالات آمریکا علنا حاضر به دست داده است.

پرسید که چرا داکوتای جنوبی وزارت امنیت عمومی تصمیم به وارد کردن این داده های توافق با دفتر سخنگوی تونی منگان پاسخ توسط ایمیل: "داکوتای جنوبی راننده صدور مجوز برنامه مجاز است برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات برای استفاده توسط هر سازمان دولتی در انجام وظایف خود. اطلاعات ارائه شده در درخواست از اداره آمار ایالات متحده به انجام عملکرد آن است."

اداره آمار عمومی دفتر اطلاعات بلافاصله پاسخ به NPR سوال در مورد توافق آن با متحده است.

"همه داده است که دولت برنامه آژانس موافقت خود را ارائه و در سرشماری محرمانه باقی می ماند," داکوتای جنوبی توافق می گوید: بعد از آن مشخص است که این دفتر می تواند تنها با استفاده از اطلاعات به صورت "اهداف آماری و نه برای برنامه یا اداری اجرای."

داکوتای جنوبی موافقت کرده است برای ارائه داده های ماهانه در مورد مجوز و شناسه cardholders' وضعیت شهروندی رفتن به 2018 و از طریق پایان 2021.

ترتیبات با داکوتای جنوبی و نبراسکا در حال انتظار نمی رود که شامل اطلاعات در مورد مهاجران غیر مجاز. هر دو کشور نیاز متقاضیان گواهینامه رانندگی و دولت کارت شناسایی برای اثبات کند که آنها از نظر قانونی ساکن در این کشور است.

بر خلاف در قرارداد امضا شده با نبراسکا گروه از وسایل نقلیه موتور, اداره بپرسید نه داکوتای جنوبی راننده صدور مجوز برنامه برای اطلاعات در مورد نژاد. اما آن را نشانی از درخواست نام و آدرس و تاریخ تولد, و رنگ چشم.

اداره محققان با تکیه بر آن جزئیات برای کمک به آنها مطابقت با دولت های مختلف سوابق مورد همان فردی و آمد تا با بسیاری از به روز وضعیت شهروندی از هر فرد بالغ در این کشور است. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که به شمارش در این تلاش برای تولید ناشناس تابعیت داده است که مفصل را به سطح یک سرشماری بلوک.

با استفاده از این نوع از اطلاعات را برای حذف ایالات متحده به شهروندان زیر 18 و غیر شهروندان — هر دو کسانی که به صورت قانونی و غیرقانونی در کشور — در هنگام ترسیم مناطق خواهد بود "به نفع جمهوری خواهان و غیر هیسپانیک سفید پوستان" یک توافق redistricting استراتژیست به این نتیجه رسیدند.

این یک سوال باز که آیا ترسیم رای گیری نقشه ها بر اساس تعداد شهروندان به اندازه کافی برای رای دادن به جای همه شهروندان از جمله کودکان قانونی است. این مسئله ممکن است آزمایش در دادگاه به عنوان اوایل سال آینده زمانی که این اداره قصد دارد به انتشار block-level تابعیت داده به ایالات متحده در ژوئیه 31, 2021, James Whitehorne رئیس اداره آمار را redistricting و حق رای داده دفتر تایید کرد در ماه آوریل است.

بسیاری از رای گیری طرفداران حقوق, اما در حال شک و تردید در مورد صحت داده ها است که می توان از سوابق تاریخی که اغلب حاوی خارج از تاریخ اطلاعات, به خصوص در مورد این که آیا یک فرد است که در حال حاضر یک شهروند ایالات متحده.

وکلای با مکزیک آمریکا دفاع حقوقی و آموزشی صندوق و آمریکایی های آسیایی تبار پیشبرد عدالت - fernando espuelas نمایندگی Latinx گروه های اجتماعی در آریزونا و تگزاس در حال انجام فدرال دعوی در دادگاه به تلاش برای توقف دولت از انتشار این نوع تابعیت داده است. آنها استدلال دولت در تلاش است برای جلوگیری از لاتینی, غیر شهروندان و مهاجران از دریافت سهم عادلانه خود را در نمایندگی سیاسی.

دموکرات ها در هر دو ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان و سنا را معرفی لوایح متعددی سعی کنید برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تولید تابعیت داده است.

هفته گذشته مجلس تخصیص بودجه منتشر شد, بودجه لایحه برای سرشماری که جلوگیری از آن تلاش ها از جدید دریافت بودجه فدرال.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب