کومو: ویروس مرگ و میر قطره زیر 400 برای 1 بار در این ماه

نیویورک روزانه coronavirus مرگ و میر کاهش یافته و به زیر 400 کمتر از نیمی از مرگ و میر ثبت شده در ارتفاع coron

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

نیویورک روزانه coronavirus مرگ و میر کاهش یافته و به زیر 400 کمتر از نیمی از مرگ و میر ثبت شده در ارتفاع coronavirus بحران در دولت بيمارستانهای.

جزئیات بیشتر در مورد تحولات در شیوع کروناویروس در نیویورک:

___

اعداد

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: 367 مرگ و میر ناشی از کروناویروس که او گزارش روز شنبه بودند "وحشتناک" اما تعدادی از نصف کمتر شده بود نزدیک به 800 مرگ و میر رخ داده است که در یک روز در طول همه گیر اوج در نیویورک است.

این اولین بار است که در این ماه که ایالت روزانه مرگ و میر شده است زیر 400.

او همچنین گزارش داد که تعدادی از بستری شدن در بیمارستان که هنوز هم در صدر 1000 نفر و تعداد افراد را در یک دستگاه تنفس مصنوعی تا به حال کاهش یافته است و همچنین.

مرگ و میر ثبت شده شنبه و گزارش یکشنبه شامل 349 بیماران فوت در بيمارستان و 18 نفر که در خانه های سالمندان دموکراتیک فرماندار گفت.

در شنبه کومو گفت: وجود 437 مرگ و میر در روز جمعه.

"کوتاه مدت شماره در حال کاهش است." کومو گفت. "همه چیز را ما انجام داده ایم در حال کار است. سیاست ها مشغول به کار هستند. بدون شک وجود دارد که در این مرحله ما از طریق بدترین."

___

راه اندازی مجدد دولت

ساخت و تولید شغل است که نشان دهنده کم خطر برای کارگران خواهد بود در میان اولین برای از سرگیری هنگامی که ایالت نیویورک آغاز می شود بازگشایی پس از coronavirus خاموش کردن دولت فرماندار گفت:.

خرده فروشی و مشاغل کارگران در مهمان نوازی و صنعت هتل ممکن است در میان آخرین به بازگشت رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: در کنفرانس خبری.

و ورزش هایی مانند بیس بال احتمالا باید به شکل اگر اقتصاد بدون طرفداران در غرفه او گفت:.

"همه به فکر می کنم در خارج از جعبه زیرا هیچ جعبه وجود دارد," او گفت:.

از حزب دموکرات گفت: تعیین زمانی که بازگشایی آغاز می شود به دنبال خواهد داشت فدرال راهنمایی است که می گوید: بازگشایی نباید شروع تا زمانی که دولت های منطقه ای و میزان بستری شدن کاهش یافته است به مدت دو هفته.

او گفت که کسب و کار بازگشایی پس از راه اندازی مجدد از ساخت و ساز و تولید بستگی دارد چقدر ضروری هستند و چگونه امن آنها عمل می کنند.

پس از آن کسب و کار بازگشایی یک دوره دو هفته ای را دنبال کنید, قبل از اینکه بیشتر کسب و کار بازگشایی شده است.

"من نمی خواهم به فقط بازگشایی شده است. ما آموخته است که بسیاری از درس ها در اینجا, دردناکی," او گفت:. "چگونه ما را درس را به ما آموخته و می گویند که ما بازگشایی, ما در حال رفتن به بهتر از آن ؟ آن را در مورد بازگشت به گذشته ، وجود دارد بدون بازگشت به دیروز در زندگی است."

او در مقایسه با نیویورک ایالت جوامع به میانه گفت: برخی از مناطق ممکن است آماده برای بازگشایی زودتر از دیگر مناطق است. اما او گفت که او تا به حال به در نظر گرفتن این احتمال که ساکنان مناطق که هنوز بسته ممکن است سیل به سمت هر جایی که باز می شود.

___

سلامت عقل معادله

بازگشایی ایالت نیویورک حیاتی خواهد بود در تابستان به ویژه در شهرهای شلوغ رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو روز یکشنبه گفت.

"شما نمی توانید بگویید مردم در متراکم شهری محیط زیست در تمام طول ماه های تابستان:" ما لازم نیست که هر چیزی را برای شما انجام دهد, اقامت در آپارتمان خود را با سه بچه'" کومو گفت: در کنفرانس خبری روزانه.

"شما می دانید که کار نمی کند. وجود یک عقل معادله در اینجا نیز است که ما باید به در نظر گرفتن" او گفت:.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

او گفت: مردم باید دلیلی برای احساس بهتر و گفت: "بدترین باید بیش" را به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله و سیاست های دیگر در محل باقی می ماند.

"مردم نیاز به می دانم که وجود دارد باز وجود دارد در آینده وجود دارد امید است که کسی را از انجام کاری. و سپس شما نیاز به یک دریچه تسکین فقط در یک روز به صورت روز پس مردم باید برخی از تسکین را در زندگی خود برخی از دریچه" او گفت:.

Cuomosaid روند نشان می دهد که بروز خشونت خانگی و اعتیاد به الکل و مواد مخدر و مسائل مربوط به سلامت روان بودند در حال افزایش است.

"دست کم نگیرید استرس است که این وضعیت را ایجاد کرده است غیر طبیعی شرایطی است که آن را ایجاد کرده است," او گفت:, و اضافه کرد که سمی مخلوط از شرایط بد بود و فشار برخی از افراد به لبه.

"مردم نیاز به می دانم که وجود دارد باز وجود دارد در آینده وجود دارد امید است که کسی را از انجام کاری. و سپس شما نیاز به یک دریچه تسکین فقط در یک روز به صورت روز پس مردم باید برخی از تسکین را در زندگی خود برخی از دریچه" او گفت:.

___

نیویورک نقشه راه

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio روز یکشنبه گفت که او امیدوار است به یک نقشه راه ژوئن 1 در مورد نحوه بازسازی این شهر پس از coronavirus تهدید فروکش.

شهردار از حزب دموکرات گفت: در یک کنفرانس خبری که رهبران شهر او را دعوت به کمک به طرح بهبود این شهرستان است باید به او این نقشه راه پس از آن. او گفت کامل بازسازی خواهد شد در حدود 20 ماه.

او همچنین گفت: آخرین آمار در مردم برای درمان COVID-19 همچنان با ثبات یا کاهش است.

تعداد زیادی از مردم در این شهر بیمارستان واحد مراقبت های ویژه کاهش یافته بود از 785 به 768. د Blasio گفت: این شهرستان نمی تواند شروع بازگشایی تا زمانی کاهش می یابد و در ادامه به مدت 10 تا 14 روز. او گفت: چنین سقوط خواهد سیگنال آن زمان برای اولین گام در باز کردن.

"شاخصهای بهداشتی-درمانی که به ما این همه روشن" د Blasio گفت. "ما راه اندازی مجدد هنگامی که ما شواهد. هیچ روشن و خاموش سوئیچ در اینجا. این یک سری از مراقب های هوشمند حرکت می کند." ___

دیگر تحولات

- براد پیت به تصویر کشیده Dr. Anthony Fauci در دوم در صفحه اصلی قسمت "شنبه شب زنده" که در آن او تلاش برای توزیع مجدد کاذب اطمینان و misstatements تن به تن با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول همه گیر برای مثال وقتی تهمت وجود دارد گفت: می خواهم یک COVID-19 واکسن "نسبتا به زودی."

- مراقبت در منزل پرستاران و مشاوران و مسئولین — که به طور معمول به کمک حدود 12 میلیون آمریکایی با همه چیز از حمام کردن به IV داروها — در حال حاضر مصرف در شرایط دشوار و به طور بالقوه خطرناک وظیفه مراقبت از coronavirus بیماران.

- چند متحده ممکن است در بر داشت یک راه برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus در خانه های سالمندان با تبدیل برخی از آنها به "بازیابی مراکز" را کنار بگذارند بیشتر برای ساکنان که در سمت چپ بیمارستان اما هنوز هم ممکن است مسری و یا عدم ایمنی.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب