پس از درخواست از مقامات جمهوری خواهان سیگنال باز بودن به انتخابات بودجه

بزرگنمایی این تصویر سناتور. Roy Blunt, R-Mo. چپ و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل Ky., حفظ اجتماعی فاصله

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Roy Blunt, R-Mo. چپ و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل Ky., حفظ اجتماعی فاصله آنها به عنوان شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با جمهوری خواهان مجلس سنا در هفته ناهار در کاپیتول هیل در ماه مه. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

همیشه از این بیماری همه گیر زده ایالتی و محلی انتخابات در سراسر کشور را روشن ساخته است: برای جلوگیری از انتخابات فاجعه در ماه نوامبر آنها نیاز به پول بیشتر در حال حاضر.

کنگره جمهوری خواهان در حال حاضر زنگ جدید تمایل به ارائه که پس از ترس اولیه از رای گیری طرفداران حقوق که دولت فدرال ارائه هیچ حمایت بیشتر از 400 میلیون دلار که به عنوان بخشی از یک مارس امداد بسته است.

کارشناسان انتظار دارند به عنوان بسیاری از آنجا که 70 درصد از تمام برگه های بازیگران در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود و بازیگران را از طریق پست الکترونیکی سریع و تغییر اساسی است که نیاز به تجهیزات ارتقاء و تا حد زیادی افزایش هزینه های برای بسته های پول متحده و استان ها. در طول سال 2018 midterms حدود یک چهارم از برگه های رای ریخته شد توسط ایمیل.

در حال بارگذاری...

مقامات در سراسر کشور مانند بیلی لین که هیئت مدیره از انتخابات, مدیر اجرایی, Augusta, Ga., به دنبال به جلو به نوامبر و تعجب که چگونه آنها را برای آن پرداخت.

بیلی شهادت جمعه به عنوان بخشی از یک انتخابات کمک کمیسیون شنیدن در مورد 2020 مقدماتی. او گفت: گرجستان 9 ژوئن اولیه هزینه حدود 60 درصد بیشتر از حالت عادی انتخابات را در حوزه قضایی با توجه به تنظیمات انجام شده به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

"ما تا به حال حدود 35 درصد مردم در انتخابات رای ما در حوزه قضایی در این انتخابات است و ما می دانیم که در ماه نوامبر این تعداد به احتمال زیاد دو" بیلی گفت. "ما فقط می توانیم انتظار این است که بودجه ما به احتمال زیاد بیش از دو برابر آنچه که ما صرف این زمان اگر نه بیشتر."

به طور مشابه, مدیر اجرایی, کنتاکی, دولت هیئت مدیره از انتخابات شهادت داد که دولت در حال حاضر صرف اکثریت از پول کنگره اختصاص داده شده در مارس فقط در حالت اولیه در اواخر ماه ژوئن.

"ما نمی توانیم به دریافت پول [کنگره] گفت:" وندی Weiser که هدایت دموکراسی برنامه در دانشگاه نیویورک را Brennan Center for Justice. "عواقب خواهد بود بسیار وخیم بود. این امر می تواند بسیار ویرانگر نه فقط به ما انتخابات اما به امریکا ایستاده در جهان به طور کلی."

جدید خوش بینی

دموکرات ها در کنگره حمایت کرده اند یک هجوم گسترده انتخابات بودجه تقریبا از زمان شروع این بیماری همه گیر برای کمک به این کشور تنظیم برای رای گیری در طول یک اورژانس ملی. برنان مرکز برآورد کل هزینه چنین تنظیمات به 4 میلیارد دلار است که چه مقدار اختصاص داده شده بود در یک پیشنهاد که به تصویب دموکراتیک-کنترل خانه در ماه مه.

آنچه در حال حاضر مشخص نیست که چقدر جمهوری خواهان مجلس سنا در واقع در حال حاضر برای تصویب به عنوان بخشی از بسته امداد است که کنگره می رود برای شروع مذاکره در اواخر این ماه.

پس از مراقبت در قانون تصویب شد و در ماه مارس "در یک زمان وجود دارد آن نگاه مانند کمک های مالی بیشتر خواهد بود را از روی میز" Weiser گفت.

اما او افزود ، این تنها بیشتر آشکار پس از, پس از تعدادی از مقدماتی دیدم خطوط بزرگ و bungled پست الکترونیکی رای گیری و بسط چرا بودجه لازم است.

"ما در حال حاضر چهار ماه لغزش بین انگشتان ما گفت:" کلرادو وزیر امور خارجه ینا Griswold. "تصمیم در مورد اینکه آیا عمل می کنند یا نه واقعا تصمیم گیری که آیا شما می خواهید خود را شهروندان به سلامت خود را به خطر به صدای خود را شنیده در نوامبر است."

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نیز منتشر شده جدید guidances برای انتخابات ایمنی است که به ذکر است که در علاوه بر این به ارائه طیف گسترده ای از رای گیری گزینه" انتخابات مدیران نیز باید خود را تنظیم کنید روز انتخابات حوزه برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. آنها نیاز به ارائه مناسب بهداشت لوازم و سعی کنید برای پیدا کردن فضاهای بزرگتر که ارائه فضای بیشتری به فاصله اجتماعی همه از آن خواهد شد پول بیشتری هزینه.

در حالی که رئیس جمهور تهمت ساخته شده یک سری از ادعاهای دروغین در تلاش برای بی اعتبار کردن رای گیری توسط ایمیل و بسیاری از دولت و کنگره جمهوری خواهان حمایت از تلاش برای گسترش آن است.

سنا قوانین صندلی کمیته بهداشت ، Roy Blunt, R-Mo. گفت: در طبقه سنا قبل از قانونگذاران رفت و در زنگ تفریح که او "آماده نگاه به پول بیشتر برای ایالات متحده به استفاده از برای انتخابات این سال است."

کمیته قوانین مجلس سنا که دارای صلاحیت بیش فدرال قانون انتخابات انتظار می رود برای برگزاری یک جلسه در مورد انتخابات ایمنی در اواخر ماه ژوئیه که همچنین ممکن است یک پیشرو به کمک های مالی بیشتر مورد تایید بودن.

"ما همچنان به کار به سمت یک انتخابات است که تولید یک نتیجه است که مردم اعتماد به نفس در," بی پرده گفت. "انجام می شود و در راه است که هر کسی که می خواهد برای رای دادن به رای بدهند."

در علاوه بر این به پول بیشتر دموکرات ها بود می خواستم گسترده تر تغییر سیاست از جمله موظف هفته از رای گیری اولیه و دسترسی جهانی به ایمیل آراء در سراسر کشور اما رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفته است که چنین درخواست غیر استارتر.

در حالی که بسیاری از جمهوری خواهان کنگره را ابراز پشتیبانی از پست الکترونیکی رای گیری به عنوان یک گزینه برای رای دهندگان آنها بیزار به دولت فدرال تنظیم استانداردهای ملی بیش از انتخابات در ایالات متحده که در حال اجرا عمدتا توسط فردی متحده و محلات.

حزب دموکرات در حال حاضر به نظر می رسد استعفا داد به این واقعیت است که پول بیشتر ممکن است بیشتر آنها می توانید دریافت کنید. هنوز آنها در حال هل دادن برای فرد متحده تا حد زیادی به گسترش دسترسی به پست الکترونیکی رای گیری و آنها را به ارائه کمک های مالی بیشتر به عنوان وسیله ای برای اجازه می دهد که.

"من می خواهم به جای قرار دادن برگه های رای در این پست از رای دهندگان در بیمارستان گفت:" سنا قوانین کمیته رتبه بندی عضو سناتور. ctq D-Minn.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب