قوانین فدرال به حفاظت بیشتری به دانش آموزان متهم به تجاوز جنسی به

بزرگنمایی این تصویر وزیر آموزش و پرورش بتسی Devos, دیده در مارس 27, منتشر کرده است, قوانین جدید برای

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزیر آموزش و پرورش بتسی Devos, دیده در مارس 27, منتشر کرده است, قوانین جدید برای تجاوز جنسی شکایت در محیط های دانشگاهی. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

جدید مقررات فدرال چگونه مدارس – از مهد کودک تمام راه را از طریق کالج — باید پاسخ به موارد تجاوز جنسی و آزار و اذیت در حال طراحی سریع و واکنش.

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد آنچه که او به نام تاریخی تغییرات جمعه به اوباما-دوران دستورالعمل که او گفت را روند عادلانه تر و بهتر محافظت از متهم دانش آموزان است. در حالی که برخی خوش آمدید تغییرات به عنوان نهم به عنوان طولانی سر رسیده بازماندگان' طرفداران سوژه متحرک از روبرو قوانین جدید به عنوان یک رجعت به روز هنگامی که تجاوز جنسی به ندرت گزارش شده و یا مجازات و مدارس اعتراض آنها احتمالا نمی تواند پیاده سازی آنها را در تابستان به عنوان مورد نیاز است.

از جمله مهم ترین تغییرات جدید قوانین و مقررات در beefing تا برای حمایت از متهم و دانشجویان توسط الزامی زنده جلسات توسط adjudicators که نه عنوان نهم هماهنگ کننده و نه محقق و در زمان واقعی صلیب آزمون هر دانش آموز با دانش آموز دیگر را وکیل و یا نماینده.

"صلیب بررسی بخش مهمی از حصول اطمینان از حقیقت است" گفت: DeVos, و اضافه کرد که "ما قانون بسیار حساس است به نیاز دانش آموزان به صورت هر یک از دیگر. در واقع آن را به طور خاص ممنوع است. اما بخش مهمی از تضمین این که عدالت در نهایت خدمت کرده است."

تحت مقررات جدید دانش آموزان نیز حق درخواست تجدید نظر و مدارس مجاز به بالا بردن مدارک استاندارد از "یک مزیت شواهد" به "روشن و قانع کننده" ساخت آن را سخت تر برای پیدا کردن یک دانشجو مسئول سوء.

همچنین تعریف از آزار و اذیت جنسی باریک بنابراین تنها این است که "شدید و فراگیر و عینی توهین آمیز" حکم بررسی است. از سوی دیگر قدمت خشونت و وسیله در حال حاضر می تواند اضافه شده به انواع جرائم است که مدارس باید پاسخ.

Devos' پیشنهاد مقررات پاییز گذشته منتشر شد می داده اند و مدارس و هیچ مسئولیتی برای مقابله با خارج از دانشگاه کشیده شده است. اما پس از یک تورنت از انتقاد نهایی قوانین روشن است که مدارس باید پاسخ دهند به خارج از دانشگاه حوادث هستند که در مکان و یا در طول حوادث است که این مدرسه با درگیر است. بنابراین برای مثال frat خانه خواهد بود اما خصوصی در خارج از دانشگاه آپارتمان نمی خواهد. و یک مدرسه خواهد بود موظف به پاسخگویی به اتهام حادثه در طول یک مدرسه زمینه سفر اما نه یک خانه خصوصی ،

سینتیا گرت co-رئیس جمهور از خانواده های دفاع پردیس برابری یک گروه است که طرفداران برای متهم استقبال تغییرات دیر شده است.

"هر کسی که متهم به کاری بسیار ناپسندیده [به عنوان تجاوز جنسی] دهکدهای را باید از این فرصت برای دفاع از خود," او می گوید. "من فکر می کنم که به منظور خراب کردن زندگی کسی را [با اخراج آنها از مدرسه] وجود دارد به یک فرآیند شبیه به این. نباید آن را آسان است."

یک متهم به دانشجویی که پرسید به عنوان John Doe, به عنوان او در دادگاه موارد موافق است که مقررات جدید هستند "بسیار دلگرم کننده است." او شکایت خود را برای تعلیق او پس از شنیدن که او می گوید او را تکذیب کردند به دلیل فرآیند توسط او را مجبور به دفاع از خود بدون وکیل و نه اجازه می دهد او را به سوال خود را مدعی. پس از یک دادگاه فدرال حکم را به نفع او به حل و فصل مدرسه خود را با آن پاک کرد و رکورد خود را تمیز. اما بود که پس از نزدیک به پنج سال است از آنچه او را توصیف به عنوان عذاب است.

"مردم درک نمی کنند چه این جلسات استفاده می شود به مانند نگاه," او می گوید. "آنها نمی تواند فقط یک اسب و اسب نشان می دهد که در آن آنها را از طریق حرکات و مدرسه می آید به یک نتیجه از پیش تعیین شده."

بازمانده طرفداران می گویند مقررات جدید خواهد یک اثر سرما در گزارش به عنوان متهم قربانیان ممکن است مشاهده آن را به عنوان بیهوده به شکایت رسمی و یا بیش از حد retraumatizing برای مثال به موضوع به cross-examination. "این بسیار نگران کننده می گوید:" سیج کارسون مدیر بازمانده گروه حمایت خود را بدانید IX. مقررات جدید "آن را به من روشن است که DeVos مراقبت بیشتر در مورد مدارس و [متهم دانش آموزان] از او در مورد بازماندگان می گوید:" کارسون.

خارج از دانشگاه محرومیت نیز یک نقطه چسبیده. "ما می دانیم که اکثریت خشونت اتفاق نمی افتد در کتابخانه ها و یا در در پردیس مسکن می گوید:" کارسون.

او می گوید: او حمله در خارج از پردیس آپارتمان سال پیش و اجازه داده شد به یک فایل رسمی عنوان IX شکایت ، اما اگر این قوانین و سپس مانند آنچه DeVos اعلام کرد در حال حاضر Carson نمی خواهد که تا به حال این گزینه. "من کاملا از مدرسه کاهش یافته است," او می گوید.

سازمان حفاظت محیط زیست این بود که متهم از اتهام حمله به طول خصوصی گردش آخر هفته صدها مایل دورتر از مدرسه در طول تابستان استراحت می گوید: قوانین جدید جلوگیری از این نوع از "نفس بیش از حد." او مدعی نبود یک دانشجو در کالج خود را دیگر. او می گوید: "من فقط فکر نمی کنم که منطقی است."

مدارس ضمن باید اعتراض خود را اولین و مهمترین اینکه مجبور به بازی در نقش های مجازی محاکمه در دادگاه به داوری به شدت پیچیده موارد است.

"ما در حال راه اندازی به انجام این کار می گوید:" تری Hartle معاون ارشد رئيس جمهور از شورای آمریکایی در آموزش و پرورش, انجمن تجارت به نمایندگی از 2000 عمومی و خصوصی کالج ها و دانشگاه ها. "ما باید از اختیارات قانونی برای انجام این کار است. ما اصلا مشروعیت اجتماعی به انجام این کار است. ما می خواهیم برای تدریس به دانش آموزان است. ما نمی خواهیم برای اجرای دادگاه است."

مدارس همچنین شیء به زمان نیاز به تغییرات به اجرا در آگوست 14th, حتی اگر مدارس در حال حاضر با ضعف مدیریت خود را ناگهانی تغییر برای آموزش آنلاین به دلیل COVID-19.

"این جنون است می گوید:" Hartle. "این فوق العاده یک قطعه پیچیده ای از کار است که آنها صرف بیش از سه سال در حال توسعه است. این اشتباه در حال حاضر به نوبه خود به کالج ها و دانشگاه ها و می گویند قرار داده و آن را در محل در 100 روز. آن را به سادگی نمی خواهید به کار بسیار خوبی است."

کوچکتر مدارس به خصوص Hartle می گوید: "فقط غرق شده است. آنها نمی دانند چگونه و از کجا شروع" برای اجرای این تغییرات است.

پیش بینی اعتراض DeVos اصرار داشت که "حقوق مدنی واقعا نمی توانید صبر کنید. و دانش آموزان موارد همچنان تصمیم گرفت در حال حاضر." او پیشنهاد کرد که این در واقع ممکن است بهترین زمان برای مدارس برای ایجاد تغییرات از آنجا که هیچ دانشجویان در محوطه دانشگاه.

Hartle می گوید مدارس ادامه خواهد داد فشار برای وزارت آموزش و پرورش به مدارس اجازه می دهد زمان بیشتری است. ضمن چندین چالش های قانونی در آثار پس از یک اقامت موقت نیز یک احتمال است. که به مدارس در حالی که مهلت آن موارد باد راه خود را از طریق دادگاه ها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب