"ما در مقابل. آنها را در یک بیماری همه گیر: محققان هشدار می دهند بخش می تواند خطرناک

بزرگنمایی این تصویر یک معترض حضور در تظاهرات بیش از میشیگان coronavirus محدودیت در روز پنج شنبه در و

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک معترض حضور در تظاهرات بیش از میشیگان coronavirus محدودیت در روز پنج شنبه در وزارت امور خارجه کنگره آمریکا در لنسینگ. پل Sancya/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sancya/AP

به عنوان همه گیر حرکت از بحران بهداشت عمومی به حزبی flashpoint بحث بیش از coronavirus پاسخ در ایالات متحده در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای تند – و در برخی موارد خشونت.

این فقط خوشه اسلحه toting معترضان در دولت capitols. در حوادث پراکنده در سراسر کشور اختلافات بیش از اقدامات اضطراری را تبدیل به تیراندازی fistfights و ضرب و شتم. داستان فراوانند از ارعاب بیش از پوشش. و مسلح گروه های جناح راست را تهدید قرارداد ردیاب و افرادی که "دله دزدی" در همسایه ها و کسب و کار نقض دستورات بهداشتی.

محققان که مطالعه ارتباط بین قطبش و خشونت استرس است که این حوادث هنوز هم نادر و واکنش های شدید; نظرسنجی ها نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها حمایت و مطیع فاصله اقدامات است. اما نگرانی وجود دارد که این بیماری همه گیر به خصوص فرود در انتخابات سال — پتانسیل شعله ور اختلافات به سطوح خطرناک که اگر بدون کنترل.

"اگر ما نمی مداخله به عنوان یک ملت به عنوان شهروندان شروع به اصلاح این هویت مبتنی بر قطبش و سپس فرسایش هنجارهای دموکراتیک را حتی بیشتر. و این تهدید بالقوه ناآرامی های اجتماعی گفت:" تیم فیلیپس, رئیس بوستون-غیر انتفاعی بر اساس فراتر از درگیری که آهنگ قطبش و پشتیبانی از تلاش های صلح در سراسر جهان است.

محققان استناد رهبری به عنوان یک عامل کلیدی در مبارزه با قطبش. اما رئیس جمهور تهمت تساوی پشتیبانی از طریق سیاست هویت و نشانه های که بارها و بارها او را به پایگاه خود را حتی در یک طرح ملی سلامت و اضطراری است. برای مثال تهمت امتناع به یک ماسک با وجود توصیه های خود مقامات بهداشتی و اخیر coronavirus عفونت در میان کارکنان کاخ سفید.

مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: با کمی پیچیدگی که پوشیدن یک ماسک خواهد "ارسال پیام اشتباه است." راشل Kleinfeld که مطالعات قطبش و خشونت در موقوفه کارنگی برای صلح بین المللی گفت: رئیس جمهور تصمیم به ماسک محاسبه شده است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن به رسمیت می شناسد که با صحبت کردن در مورد پوشش در یک راه خاص او می تواند بازی در یک هویت" Kleinfeld گفت. "و آن را یک هویت نیرومندی در مقابل ترس یک هویت شهری و روستایی در مقابل یک هویت نژاد, حتی, داده, که توسط ویروس ضربه و او می تواند انجام تمام آن چیزهایی که با تحریک چیزی بود که پلاریزه قبل از آن این است که آیا یا نه شما یک ماسک است."

نظرسنجی نشان می دهد که پوشش به ارمغان می آورد starkest حزبی تفکیک هر محافظ اندازه گیری: 76 درصد از دموکرات ها می گویند که پوشیدن ماسک در هنگام خروج از خانه در مقایسه با 59 درصد از جمهوری خواهان بر اساس یک نظرسنجی توسط آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

فیلیپس گفت که فراتر از جنگ در رابطه با دانشگاه پنسیلوانیا به زودی انتشار یافته است که نشان می دهد آمریکایی ها در واقع قطبی نه فقط به عنوان بد به عنوان آنها فکر می کنم. او گفت: پوشش خبری و رسانه های اجتماعی منجر به هر دو طرف تصور عمیق تر بخش از واقع وجود دارد یک نقطه به یاد داشته باشید که او گفت: هنگامی که به دنبال در صحنه های همه گیر مربوط به خشونت است.

"هنگامی که ما می بینیم مسلح شبه نظامی در میشیگان زمانی که ما مردم مرتب از هجوم پلیس – نه فقط شهرداران و فرمانداران – برای باز کردن فروشگاه خود و یا باز کردن مکان های دیگر ما تمایل به فکر می کنم که این نماینده از طرف دیگر که همه آنها باید فکر می کنم که راه" فیلیپس گفت.

"و در عین حال وجود دارد رای گیری در دو هفته گذشته در هفته گذشته در ایالات متحده است که در سراسر جمهوری دموکراتیک تقسیم اکثر آمریکایی ها می دانیم که وجود دارد یک بحران بهداشت عمومی است و ما باید برای انجام کاری در مورد آن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن