دیوان عالی کشور ارائه پیروزی بزرگ برای جامعه کارکنان

بزرگنمایی این تصویر نما فعال Aimee Stephens نشسته در صندلی چرخدار خود را خارج از دادگاه عالی در Oct.

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نما فعال Aimee Stephens نشسته در صندلی چرخدار خود را خارج از دادگاه عالی در Oct. 8, 2019 به عنوان دادگاه دارای شفاهی در موارد برخورد با محل کار تبعیض بر اساس گرایش جنسی. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

دیوان عالی ایالات متحده حکم داد که روز شنبه 1964 حقوق مدنی قانون جلوگیری از تبعیض جنسی در محل کار محافظت LGBTQ کارکنان از اخراج به دلیل گرایش جنسی. رای 6-برای-3 با محافظه کاران قاضی جان رابرتز و نیل Gorsuch پیوستن به دادگاه چهار لیبرال قضات در اکثریت است.

تصمیم دادگاه آمد و در چند مورد آورده شده توسط همجنسگرا و تراجنسیتی کارکنان.

جرالد Bostock بود رفاه کودک هماهنگ کننده برای کلیتون کشور, Ga. وی معتقد او اخراج شد و پس از او پیوست گی تفریحی سافتبال بانوان لیگ در سال 2013.

"از آن نقطه در زندگی من تغییر او گفت:" در یک NPR مصاحبه در ماه اکتبر گذشته. تا آن زمان او گفت که کار خود را ارزیابی شده است بسیار عالی و تحت هدایت او به شهرستان "رسیده معیار خدمت به 100 درصد از مراقبت از کودکان در پرورش بود که یک بی سابقه از نقطه عطف در هر مترو آتلانتا برنامه است."

هیچ یک از که به نظر می رسید به ماده هنگامی که کلمه را کردم که او پیوست گی, سافتبال بانوان لیگ. "من از دست رفته من امرار معاش. من از دست رفته من بیمه های درمانی و من در دوره نقاهت بعد از سرطان پروستات زمانی که این اتفاق افتاده است," او گفت:. "آن ویرانگر است."

Aimee Stephens ارائه شده به عنوان یک مرد به مدت شش سال کار به عنوان یک مدیر مراسم تشییع جنازه برای هریس تشییع جنازه خانه در Livonia مایکل. اما در سال 2012 است. در ناامیدی بود بیش از او هویت جنسیتی در یک نقطه به فکر خودکشی است."من ایستاده در حیاط پشت با تفنگ به قفسه سینه. اما من می توانم آن را انجام نمی," او گفت: NPR در ماه اکتبر گذشته.

به جای او تصمیم گرفت به بیرون آمدن در محل کار به عنوان یک تراجنسیتی زن او گفتن همکاران و کارفرما او را از تصمیم او در یک نامه. اما دو هفته پس از دادن نامه به رئیس خود او از کار اخراج شد.

استفن درگذشت اوایل این سال, اما پرونده او زندگی می کردند.

تام Rost صاحب هریس تشییع جنازه خانه که از کار اخراج شده است. توضیح تصمیم خود را به عنوان یکی از ضروری, واکنش او پیش بینی از "خانواده ما در خدمت است. چگونه آنها احتمالا در واکنش به این?" او گفت Stephens شد "چهره هریس تشییع جنازه به خانه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن