ذکر شده در بسیاری از عملیات روسیه به GRU مشکوک در افغانستان فضل مورد

بزرگنمایی این تصویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه (دوم از چپ) در دیدار مقامات نظامی از جمله ایگور

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه (دوم از چپ) در دیدار مقامات نظامی از جمله ایگور Kostyukov (راست) معاون رئیس اطلاعات نظامی این GRU. 2018 رویداد در مسکو مراسم یکصدمین سالگرد GRU که درگیر شده است در بسیاری از عملیات عمده در سال های اخیر است. اطلاعاتی ایالات متحده مظنون GRU از دخالت در گزارش فضل برنامه در افغانستان است. الکسی Druzhinin/Sputnik/کرملین استخر عکس از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکسی Druzhinin/Sputnik/کرملین استخر عکس از طریق AP

روسیه اطلاعات نظامی شناخته شده به عنوان GRU تاسیس یک قرن پیش تحت رهبری انقلابی لئون تروتسکی.

اما تنها در سال های اخیر در آن به ميدان آمده و با یک سری از بی پروایی نشان دادن اقدامات است. آنها عبارتند از روسیه عملیات نظامی در اوکراین و سوریه و هک از حزب دموکرات ایمیل در سال 2016 آمریکا.

در حال حاضر اطلاعاتی ایالات متحده دیدگاه GRU به عنوان منبع به احتمال زیاد از یک مظنون روسی فضل برنامه به پرداخت طالبان برای کشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان است.

"این GRU شناخته شده است به عنوان قانون در حال حاضر بپرسید-سوال-بعد از خدمات. آنها بیشتر از یک چکمه بر روی زمین نوع ذهنیت" گفت: Andrea کندال-Taylor سابق تحلیلگر سازمان سیا است که با تمرکز بر روسیه است.

کندال-تیلور که در حال حاضر در مرکز امنیت نوین آمریکا در واشنگتن اشاره می کند که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که برجسته ترین جاسوسی آژانس, کا گ ب, قبل از آن برچیده شد و پس از اتحاد جماهیر شوروی فرو ریخت. در حال حاضر پوتین اغلب تبدیل به GRU.

"آنها بسیار تهاجمی تر و ریسک-در نظر گرفتن فرهنگ به همین دلیل است که من فکر می کنم ما دیده ایم پوتین تکیه بر GRU," او اضافه شده است.

کمک برای طالبان

ایالات متحده و افغانستان و مقامات نظامی می گویند روسیه شده است کمک به طالبان با سلاح و آموزش برای چندین سال. هنوز هم این امر در نظر گرفته شود عمده تشدید اگر روس ها در واقع راه اندازی پرداخت به کشتن فضل برنامه.

"اگر فرض کنیم که ساده ترین توصیف از آنچه روسیه گفته که باید انجام شود این است که درست است که آنها در حال پرداخت افغانستان جنگجویان به طور خاص برای کشتن سربازان آمریکایی پس از آن که خروج از هر چیزی که ما دیده ایم قطعا در 30 سال گذشته گفت:" متی Rojansky یک کارشناس روسیه که ریاست Wilson مرکز Kennan موسسه در واشنگتن است.

ایالات متحده و روسیه اغلب در طرف مقابل از یک درگیری اما اقدامات برای جلوگیری از درگیری مستقیم. در جنگ سوریه که در آن ایالات متحده و نیروهای روسیه هر دو در حال حاضر این ارتش باید "deconfliction خط" به طوری که آنها لازم نیست به طور تصادفی شلیک در هر یک از دیگر.

در همین حال روسیه می گوید: آمریکا در تلاش است برای به تصویر کشیدن مسکو به عنوان یک هدف جن.

"من می خواهم بگویم که رسما این اتهامات توزیع توسط رسانه ها هستند کاملا دروغ است. هیچ شواهد بتن ارائه شده" روسیه سفیر آمریکا آناتولی آنتونوف گفت: این هفته در یک فروم آنلاین با مرکز منافع ملی.

دیگر مقامات روسی استدلال کرد که مسکو می توانست انگیزه کمی برای ایجاد یک برنامه و اجرا خطر گرفتار شدن در زمانی که رئیس جمهور تهمت و بسیاری در آمریکا به دنبال به جلو سربازان آمریکایی است.

کاهش U. S تلفات

تلفات ایالات متحده در افغانستان به اوج خود رسید که در 496 مرگ و میر در سال 2010 پایین آمده اند به شدت از رئیس جمهور باراک اوباما به طور رسمی پایان عملیات جنگی در سال 2014. چهار سرباز آمریکایی کشته از دشمن آتش در افغانستان تا کنون در این سال است.

در حالی که ایالات متحده هوش ارزیابی روسیه نقش در افغانستان, مقامات ایالات متحده می گویند وجود دارد مقدار زیادی از شواهد نابکار GRU فعالیت در بسیاری از جبهه های دیگر.

رابرت مولر را بررسی دخالت روسیه در سال 2016 آمریکا شامل اتهامات علیه GRU 12 عضو برای هک حزب دموکرات ایمیل.

برای نشان دادن چه مقدار اطلاعات آمریکا جمع آوری شده در این کیفرخواست شامل نام کامل صفوف آدرس و حتی تک تک رایانه های مورد استفاده توسط GRU مظنون است.

متی Rojansky در مرکز ویلسون می گوید: این مهم است برای حفظ GRU در چشم انداز است.

"این ماشین خوب روغن است که آن را ایده آل خواهد بود. فوق العاده ای وجود دارد رقابت داخلی میان روسیه و سازمان های اطلاعاتی," او گفت:. "اگر شما در حال تلاش به امتیاز برابر یک رقیب سرویس که در آن شما ممکن است کمی جلوتر از چوب اسکی روی خود را. شما را در معرض خطر و شما هم موفق و یا شما شکست."

چنین عملیات منعکس خطرناک مارپیچ رو به پایین در آمریکا و روسیه روابط او می گوید.

"ایالات متحده و روسیه مذاکره می تواند برخی از انواع خطوط قرمز با یک دیگر برخی از قوانین از جاده ها برای چه مجاز و چه غیر مجاز در این رقابت," او اضافه شده است.

این کشور نمی تواند دوستانه یا توافق بیشتر از هر چیزی او گفت: اما آنها نیاز به تعمیر یک رابطه کاری است که همه-اما-فرو ریخت.

گرگ Myre است NPR امنیت ملی خبرنگار که مشغول به کار در روسیه از 1996-99. او را دنبال کنید @gregmyre1.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن