چگونه تورنتو جوانان مراتب در میان COVID-19? بسیاری از آنها واقعا تلاش'

کودکان و نوجوانان ممکن است در معرض خطر کمتری از ابتلا COVID-19 نسبت به بزرگسالان اما خود را به خوبی بودن تحت ت

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

کودکان و نوجوانان ممکن است در معرض خطر کمتری از ابتلا COVID-19 نسبت به بزرگسالان اما خود را به خوبی بودن تحت تاثیر قرار شده است این مستند اقدامات با توجه به مطالعه منتشر شد.

در ماه مه گذشته در وسط این بیماری همه گیر است که مردم مجبور به lockdown برای هفته حداکثر شهرستان بررسی برخی از 356 افراد جوان در سن نه از طریق 15 در GTA. نتایج نشان می دهد اثرات COVID-19 متفاوت هستند و به طور یکنواخت توزیع شده در میان کودکان و نوجوانان گفت: حداکثر شهرستان مدیر جاش Fullan.

وجود دارد یک گروه از بچه ها که "فقط خوب" حتی برخی از کسانی که "رونق" تحت این شرایط جدید — با آزادی به دور از مدرسه و زمان بیشتری را با پدر و مادر. اما گروه دیگری از بچه ها که "واقعا تلاش."

"این است که ما نیاز به نگران در مورد" Fullan گفت. "آنها در حال نشان دادن یک تلاقی عوامل منفی مانند زمان کمتر در خارج, زمان بیشتری را با تکنولوژی کمتر فعالیت بدنی کمتر درگیر مدرسه و کمتر ارتباطات اجتماعی."

در میان یافته های این مطالعه نشان داد که اکثریت پاسخ دهندگان -- 72 درصد — در حال رفتن خارج از خانه های خود را کمتر از یک بار در روز. هفتاد و سه درصد گزارش شده صرف زمان بیشتری را با تکنولوژی و نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان اذعان کرد به صرف "زمان بیش از حد" با صفحه نمایش.

تنها 28 درصد از افراد مورد بررسی گفت: آنها در حال حاضر احساس شادتر از قبل از همه گیر چیزی Fullan گفت که "مورد" از هر دو جسمی و روانی جنبه های بهداشت.

حداکثر شهرستان یک گروه چند رشته ای از طراحان معلمان و برنامه ریزان شهری است که کار بر روی مسائل مربوط به جوانان و تعامل در مناطق شهری است که هنوز مرتب سازی از طریق اجزای مختلف داده ها به پین کردن عوامل است که کمک به کودکان و جوانان هستند و احساس در طول این همه گیر بار. آنها هنوز به انجام تجزیه و تحلیل عمیق از این یافته ها بر اساس عوامل اجتماعی و اقتصادی مانند درآمد خانوار و یا قومی-نژادی پس زمینه از پاسخ دهندگان.

اما در یک مفهوم کلی یک مطالعه که در این آثار به دنبال در کودکان و جوانان در سراسر کشور نشان می دهد که کودکان و نوجوانان در شهرهای کانادا به خصوص تورنتو نهفته بیشتر منفی مستند اقدامات از همسالان خود در شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی است.

که حس می کند برای Fullan. نسبت به جاهای دیگر در کانادا افراد جوان در تورنتو کمتر مکان برای بازی خارج از خانه خود را و فضای کمتری را در داخل خانه های خود. آنها کمتر احساس امنیت زمانی که آنها رفتن به خارج از, آنها کمتر از لحاظ جسمی فعال و احساسات آنها گزارش پس از همه گیر تمایل به بدتر او گفت:.

"من فکر می کنم که مربوط به شهری کشور مانند کانادا" او گفت: با توجه به نزدیک به دو در پنج نفر در کانادا زندگی می کنند در 15 بزرگترین شهرستانها.

"این چیزی است که نیاز به اختصاص داده شده پاسخ سیاست از دولت است."

به عنوان نقاط مختلف کشور در ادامه به سهولت به بازگشایی فاز Fullan گفت: روشن است که کودکان و نوجوانان نیاز به حمایت بیشتر به لحاظ جسمی فعال و خارج دور از صفحه نمایش. آنها همچنین نیاز بیشتر همکاری و تعامل با معلمان و همسالان خود. که یکی از مواد تشکیل دهنده کلیدی که گم شده از زمان مدرسه آنلاین, تجربه, او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تورنتو بهداشت عمومی به تازگی منتشر شده آن نقشه شهر محلات شده است که سخت ترین ضربه را COVID-19 بیماری همه گیر. این نشان داد که مناطق زده اقتصادی و اجتماعی نابرابری بودند بیشترین آسیب پذیر است. Fullan نمی خواهد حدس و گمان اگر بیشتر تجزیه و تحلیل یافته ها از حداکثر شهرستان مطالعه نشان می دهد روند مشابه است.

در سال گذشته حداکثر شهرستان انجام یک مطالعه برای شهر تورنتو خدمات کودکان در کودک دوستی نه جوامع است. بالاترین نمره هر محله دریافت شده برای کودکان و نوجوانان' ایمنی و رفاه بود 64 از 100. متوسط 52.

"بود که در زمان قبل از همه گیر" گفت: Fullan اشاره کرد در حال حاضر وجود دارد یک حس کاهش ایمنی و رفاه در میان تورنتو بچه ها.

Gilbert Ngabo

تاریخ گفتگو

س:

آنچه که شما در حال مبارزه با COVID-19 بحران ؟ چگونه است که جامعه خود را انجام می دهند ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب