سان فرانسیسکو ممنوعیت ترین خودروها از بازار و خیابان است. خواهد کالیفرنیا دیگر شهرستانها ،

به عنوان کالیفرنیا شهرستانها حرکت به اصلاح خیابان های خود را از خودرو سلطه بازار و خیابان در سان فرانسیسکو است

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

به عنوان کالیفرنیا شهرستانها حرکت به اصلاح خیابان های خود را از خودرو سلطه بازار و خیابان در سان فرانسیسکو است که بلند پروازانه ترین تلاش تا کنون.

اندود شده با آسمان خراش ها, نقطه عطفی, ساختمان, تکنولوژی نیروگاهی و مزین لامپ های خیابانی در بازار از طریق کاهش قلب سان فرانسیسکو و به مدت طولانی به حال ترافیک که با نخست املاک و مستغلات. نسل پیش بسیاری از این شهر اتوبوسی و ماشین کابل خطوط کشیده شد تا راه را برای توانا خودرو.

چند هفته پیش بود وجود دارد یک تغییر چشمگیر در هنگام سان فرانسیسکو ممنوع خودروهای شخصی در شلوغ ترین بخش از بازار و خیابان است. ناگهان ترین خودرو رفته بودند — Ubers, Lyfts و گردشگران در اجاره اتومبیل تبعید. تاریخی تراموای برقی و اتوبوس برقی glided همراه است. دوچرخه سواران و الکتریک روروک مخصوص بچه ها-سوارکاری مسافران خود را جشن گرفتند جدید آزادی است.

"وجود دارد یک نسل تغییر و تحول است که رخ داده است در اینجا گفت:" مالکوم A. Heinicke رئیس سان فرانسیسکو شهری, حمل و نقل, آژانس مدیره, که به نام و برای بحث در مورد بسته شدن جاده ها دیگر مانند والنسیا و خیابان در منطقه ماموریت و Leavenworth خیابان در پشت مازو به ماشین. "شما باید افرادی که واقعا به دنبال داشتن یک شهرستان که در آن آنها در حال رانندگی نیست."

تبلیغات

Market street in San Francisco

دوچرخه سواران پیاده و یک تراموا حرکت در امتداد بازار و خیابان در سان فرانسیسکو.

(جاش Peter Bradley / برای فردا)

آن را بخشی از یک روند رو به رشد در سراسر شمال امریکا است.

نگران افزایش ترافیک مرگ و میر و دردناک ترافیکی در خیابان های مرکز شهر نیویورک شهرستان, سیاتل, Denver, مینیاپولیس, تورنتو و دیگر شهرهای برقرار محدودیت — وادار کردن وسایل نقلیه برای به اشتراک گذاشتن کمتر خطوط پایان منظقه پارکینگ در طول یک ساعت یک عجله و یا ممنوعیت تقریبا همه خودروها از امضای بلوارها به نفع توده های حمل و نقل.

لوس آنجلس است که با توجه به آن خود گام جسورانه: به طور چشمگیری کاهش تعداد خطوط برای ترافیک در امتداد بلوار هالیوود.

با وجود مخالفت شدید از برخی از ساکنان نیویورک در اکتبر ممنوع تقریبا در تمام وسایل نقلیه — به جز اتوبوس و کامیون ها و اتومبیل های ساخت محلی سفر — در بحرانی شرق و غرب مسیر عبور منهتن بین 6 صبح و 10 p. m. به زودی اتوبوس در 14th Street, که تا به حال داده شده "ادا و اصول جایزه" توسط حمل و نقل طرفداران برای بودن در خانه به کمترین مسیر اتوبوس در شهر خزنده در 4.3 مایل در ساعت دیدم سریع تر سرعت و پرش در ridership.

رو به رشد انفجاری و بدتر شدن ترافیک سیاتل در سال 2018 به طور چشمگیری گسترش ممنوعیت اتومبیل در 3 خیابان های شهر شلوغ, اتوبوس, راهرو از 6½ ساعت هر روز هفته به 13 ساعت در هر روز — رزرو برای استفاده از اتوبوس و دوچرخه سواران.

تبلیغات

دنور و مینیاپولیس اضافه شده اند اتوبوس-تنها خطوط در هزینه به طور منظم خطوط و یا منظقه پارکینگ. در تورنتو علائم در خیابان کینگ در حال حاضر دستور اتومبیل به خروج از جاده اولویت دادن به تراموای.

در Wilshire بلوار لس آنجلس پنج سال پیش تکمیل شده 7.7 کیلومتر از اتوبوس-تنها خطوط است که محدود کردن اتومبیل در طول یک ساعت یک عجله; همان انجام شد مرکز شهر برای رفت و آمد بعد از ظهر در خیابان گل سال گذشته است. خودکار خطوط در برادوی در بهار و خیابان های اصلی مرکز شهر حذف شده اند به گسترش فضا برای پیاده و دوچرخه و بخش هایی از خیابان در غروب مثلث در دریاچه نقره ای Leimert پارک و شمال هالیوود تبدیل شده اند به عابر پیاده میدان.

در حال حاضر مقامات می خواهید به گسترش پیاده رو, اضافه کردن مسیرهای دوچرخه سواری و باریک جاده در امتداد گردشگاه عمومی و خیابان در مقابل اتحادیه ایستگاه.

اولویت جرم حمل و نقل و عبور و مرور در تراکم downtowns است یک ایده جدید.

مینیاپولیس ممنوع اتومبیل در طول یک کشش از خیابان Nicollet در 1960s; دنور, همین, همراه 16th Street در سال 1982. اولیه پیشنهاد به ممنوعیت خودرو در بازار و خیابان در سال 1963 تنها منجر به گسترده تر پیاده رو با توجه به سن فرانسیسکو کرونیکل; تکرار طرح در 1980s, '90s و 2000s نیز کوتاه آمد.

حرکت های اخیر برای محدود کردن ترافیک ماشین در امضای مسیرهای آمده میان افزایش هشدار در مورد عابر پیاده و دوچرخه سوار مرگ و میر. از جمله مرگ و میر در بالاترین سطح در سراسر کشور از سال 1990 — با بیش از 6000 عبور و مرور و 800 دوچرخه سواران کشته در سال 2018 با توجه به ملی بزرگراه ترافیک ایمنی دولت.

در سان فرانسیسکو حدود 30 نفر سالانه از دست دادن جان خود را در تصادفات.

Posted signs warn of new traffic laws on a section of Market Street in San Francisco

ارسال شده نشانه های هشدار جدید قوانین راهنمایی و رانندگی در یک بخش از بازار و خیابان در سان فرانسیسکو.

(جاش Peter Bradley / برای فردا)

مقامات شهرستان در سراسر کشور صحبت از "چشمانداز صفر" هدف از بین بردن تمام ترافیک مرگ و میر و "تکمیل خیابان" که ارزش ایمنی نه تنها برای خودرو بلکه پیاده دوچرخه سواران و حمل و نقل سواران.

تبلیغات

"اگر چیزهایی وجود دارد که ما می توانید انجام دهید برای بهبود راه است که مردم در اطراف و کاهش تعداد مرگ و میر پس ما باید آنها را انجام دهد" گفت: ms. awkward خم مدیر طرح ملی Assn. از شهرستان مقامات حمل و نقل.

در سان فرانسیسکو نیمی از 10 بدترین تقاطع ها برای صدمات و مرگ و میر در بازار و خیابان گفت: Jeffrey Tumlin مدیر اجرایی این شهرستان در شهرداری حمل و نقل آژانس. که تحقق یک عامل در تصمیم گیری که چیزی تا به حال به تغییر در بازار که در آن ماشین بودند های جاده ها با تعداد زیادی از دوچرخه سواران پیاده و اتوبوس.

"سان فرانسیسکو به شغل و مسکن رشد بیش از 10 سال گذشته بوده است بسیار قوی" Tumlin گفت. "خیابان های ما در حال گرفتن هر گونه گسترده تر اما آنها نیاز به جای بیشتر مردم است."

در حالی که تنها یک خط از ترافیک می تواند صدها نفر از مردم در هر ساعت در خودروهای شخصی اختصاص داده شده حمل و نقل خط حمل و نقل می تواند هزاران نفر در هر ساعت.

ارتباط بین وسایل نقلیه مسافری و تراموای در بازار شده است مضطرب یکی.

چهار خطوط تراموای هنگامی که تحت سلطه 120-پا گسترده ای ستون فقرات شهر اتصال برجسته فرود نقطه کشتی — که در آن کشتی ساخت است که امروز به قله های دوقلو یکی از بالاترین امتیاز در سان فرانسیسکو افزایش بسیار بالای خلیج Tumlin گفت.

طراحی شده به عنوان سان فرانسیسکو بالندگی بلافاصله بعد از عجله طلا در بازار خیابان متحد دو شهرک: یکی از اطراف پورتسموث مربع امروز در محله چینی ها ساخته شده در یک گرایش از شمال به جنوب و چه در حال حاضر در جنوب بازار منطقه گرا در امتداد شمال غربی به جنوب شرقی تراز است که به موازات ساحل.

"به دلیل آن است که درز بین دو خیابان اصلی شبکه, نتیجه یک دیوانه درهم ظروف سرباز یا مسافر از خیابان های در حال اجرا را به یکدیگر شده است که گیج کننده پس از اولین روز از سان فرانسیسکو" Tumlin گفت. این خیابان که در آن کل سیستم حمل و نقل هم می آید. بنابراین تقریبا همه عمده اتوبوس و نور خطوط راه آهن در سان فرانسیسکو در نهایت در بازار و خیابان است."

اما اتومبیل به مقصد شد به تسلط. سان Francisco-Oakland Bay Bridge باز در سال 1936. پس از جنگ جهانی دوم این شهر بیرون کشیده و بیشتر در کابل و خطوط تراموا و بزرگراه ساخته شد در طول Embarcadero و از طریق قلب شهرستان. برخی از خیابان ها تبدیل شد به یک راه ترافیک, بالا بردن سرعت رانندگان به شهر از حومه.

تبلیغات

Market Street in San Francisco

بازار و خیابان با Twin Peaks رو به افزایش در فاصله.

(جاش peter bradley / برای فردا)

اما بر خلاف شهرستانها که در آن تراموای برچیده شد از چشم انداز جهانیان شبکه ای از خطوط راه آهن موفق به زنده ماندن در بازار و خیابان است. و 1990s و 2000s احساسات عمومی شروع به تغییر.

مقامات منتخب به دنبال تخریب دو دو طبقه بزرگراه آسیب دیده در بزرگی 6.9 لوما پریتا زلزله در سال 1989. بالا مشخصات پوشش از مرگ و میر عابرین پیاده و دوچرخه سواران در ترافیک برخورد منجر به مطالبات برای تغییر. اخیر tech رونق ناشی از جمعیت به اوج با بیش از 880,000 مردم در این شهر از حدود 680,000 در سال 1980.

"ما هرگز به این پرجمعیت قبل از" سان فرانسیسکو مورخ John Freeman گفت. "شما نمی توانید یک قرن 19 شهر و ... قرار داده است که بسیاری از اتومبیل در سیستم است."

آخرین محدودیت بخشی از یک پروژه به نام بهتر بازار و خیابان نیست از بین بردن تمام خودکار ترافیک; علاوه بر تراموای و اتوبوس و تاکسی و تجاری تحویل کامیون ها هنوز هم مجاز است. و تغییرات بیشتر در حال برنامه ریزی برای سال های آینده برای بهبود 2.2-کشش مایل تقریبا بین کشتی سازی و اواسط بازار از جمله bikeway جدا از ترافیک خیابان و بزرگتر سیستم عامل به هیئت مدیره تراموای.

تغییرات چالش های مطرح شده برای برخی از جمله مجوز هنر فروشندگان در Embarcadero پلازا که از شش منظقه فضاهای پارکینگ و می گویند آنها در مواجهه با بالاتر هزینه پارکینگ و بیشتر مشکل تخلیه اتومبیل های خود را.

A San Francisco parking officer.

شهر پارکینگ مسئول هدایت ترافیک در بازار و خیابان است.

(جاش Peter Bradley / برای فردا)

"این بسیار دشوار است" گفت: Aurelio Mucci 55 که فروش دستبند و گوشواره. "این بسیار دشوار و پیچیده برای هنرمندان است."

Lyft راننده Shirzai Meerzada, 35, گفت: ممنوعیت اتومبیل را در خدمت تنها به بدتر شدن ترافیک در اطراف جاده ها و پیشنهاد این شهرستان حذف اتوبوس-تنها خطوط در نزدیکی ماموریت خیابان. او گفت که او انتظار می رود Lyft کاربران به لغو سواری اگر نمی توان آنها را برداشت تا به سرعت.

تبلیغات

Maryo Mogannam رئیس جمهور از سان فرانسیسکو شورای منطقه تجار Assns., گفت: او در مورد چگونه شهر را مدیریت ساخت و ساز و اینکه آیا مقامات به دنبال خواهد داشت از طریق تعمیر و نگهداری و نگهداری. "پس از آنچه ما شاهد آنچه بارت پروژه را به بازار و خیابان پشت در '60s, آن را هنوز هم نه از آن بازیافت," او گفت:.

دیگران ابراز پشتیبانی از این پروژه از جمله جی چنگ سیاست مدیر سان فرانسیسکو اتاق بازرگانی که فکر می کند در اتاق کارگران و گردشگران را پیدا خواهد کرد بازار خیابان آرام تر و امن تر است. "ما واقعا بر این باورند آن را به ... تجربه بهتری را برای بازدید کنندگان و گردشگران است."

Market street free of traffic

مشاهده چشم پرنده از بازار و خیابان را نشان می دهد خالی خطوط پس از خودروهای شخصی ممنوع شد از سان فرانسیسکو مرکزی عروق.

(جاش peter bradley / برای فردا)

علاوه بر این سان فرانسیسکو از امروز به مراتب بیشتر گزینه های حمل و نقل مانند بارگذاری, بلند کردن اجسام قابل اجاره دوچرخه و اسکوتر برقی — از بیش از یک دهه پیش "بنابراین مردم کمتر متکی به خود و وسایل نقلیه خصوصی" چنگ گفت.

"من خوشحالم که آنها در حال انجام آن گفت:" آدام اسمیت صاحب مه شهرستان, اخبار, دکه روزنامه فروشی در 1st و بازار و خیابان ها و به امید این ممنوعیت را کاهش می دهد سر و صدا و آلودگی است. "این شهرستان است به طوری که بیش از متراکم به دلیل تمام رانندگان." بسیاری از مشتریان خود را در حال کار کارگران را که به جرم حمل و نقل, او گفت:.

سان فرانسیسکو ساکن فرانک o'connell, 60 گفت: قوانین جدید احتمالا ذخیره سواران در شهرستان مونی سیستم در بازار خیابان پنج تا هفت دقیقه در سواری خود را در خانه و می تواند به کاهش فشار بر روی سر می برند Muni قطار مترو.

"اضطراری اتاق ها نمی شود به عنوان نزدیک به عنوان نهفته است رفتن به کمتر حوادث" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب