استان کبک و ساسکاچوان و مانیتوبا کاهش بیشتر COVID-19 محدودیت; کره جنوبی گزارش 17 موارد جدید اولین بار آن روزانه پرش پایین آمد به در نزدیک به یک ماه

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان دوشنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به دیگ

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان دوشنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:15 صبح: استان کبک و ساسکاچوان و مانیتوبا, همه, کاهش, بیشتر از محدودیت های آنها در اجرا به سرعت گسترش COVID-19 بیماری همه گیر.

کبک, که حساب برای بیش از نیمی از کانادا COVID-19 موارد است بازگشایی چندین بخش امروز تأثیر مونترال منطقه خاص است.

رستوران ها می توانید با باز کردن دوباره در بیشتر مونترال و ژولیت مناطق در حالی که داخل سالن مجالس به 10 نفر از سه خانوار در حال حاضر مجاز در این مناطق به آنها شده است در جای دیگر در کبک از هفته گذشته.

اردوگاه های روز, همراه با ورزشگاه, عرصه, سینما, سالن های کنسرت و مکان عبادت می توانید بازگشایی در سراسر استان با حداکثر ظرفیت از 50 نفر برای داخل سالن اجتماعات.

در ضمن ساسکاچوان حرکت به فاز 4.1 از بازگشایی استراتژی امروز که اجازه می دهد تا کمپینگ در پارک های ملی به سر اما با رزرو تنها.

جوانان اردوگاه می تواند بازگشایی اما برای استفاده در روز تنها و با دستورالعمل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 از جمله ثابت ضد عفونی بازی سازه و نظارت از کودکان برای coronavirus علائم.

5:08 a. m.: چین گزارش 18 مورد جدید از coronavirus از جمله نه در پکن و دو همسایه در استان هبی. این اولین بار در بیش از یک هفته است که این تعداد کاهش یافت و به تک رقمی در یک شیوع در چین سرمایه است.

قبلا این شهرستان گزارش شده بود بیش از 20 نفر در هر روز به مدت هشت روز مستقیم. تعداد کل موارد از اول تایید شد در ژوئن 11 افزایش به 236.

ساعت 3 صبح: کره جنوبی گزارش کرده است 17 مورد جدید از COVID-19 اولین بار آن روزانه پرش پایین آمد به در نزدیک به یک ماه است. آن 40 تا 50 نفر در هر روز را افزایش می دهد بیش از دو هفته گذشته رخ داده است به عنوان مردم افزایش فعالیت های عمومی خود را در میان کاسته نگرش اجتماعی فاصله.

2:10 a. m.: coronavirus در حال گسترش است در پاکستان در یکی از سریع ترین نرخ در دنیا و غرق بیمارستان در حال چرخش به دور بيمار. اما از این حیث با باز کردن این کشور در تلاش برای نجات نزدیک به سقوط اقتصاد که در آن میلیون ها نفر در حال حاضر تضعیف به فقر از همه گیر محدودیت.

بیشتر پیچیده معضل به عنوان دولت پین اصلی آن امید برای جلوگیری از ویروس' داد و بیداد اجتماعی فاصله و ماسک ها و بسیاری چشم پوشی از تماس به استفاده از آنها.

میلیون ها نفر جمعیت بازارها و مساجد. Hard-خط روحانیون بگویید پیروان به اعتماد که ایمان را از آنها محافظت کند. بسیاری از تماس با ویروس جعل. حتی برخی از مقامات دولتی رد هشدارهای گفت: تصادفات کشتن بیشتر مردم است.

پاکستان یک مثال نخست از شکننده کشورهای در حال توسعه است که می گویند آنها فقط باید به زندگی با افزایش عفونت و مرگ و میر به دلیل اقتصاد خود را نمی تواند مقاومت در برابر باز سخت مستند.

اما سریع شتاب در عفونت ها در پاکستان در این ماه می تواند یک شاخص از آنچه که چهره کشورهای دیگر در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین است.

میزان موارد جدید در پاکستان پریدم از حدود 2000-3000 تا یک روز در اواخر ماه مه به عنوان بالا به عنوان 6,800 یک روز در اواسط ماه ژوئن. مرگ و میر نزدیک به 150 روز. تا کنون بیش از 180,000 مردم آلوده شده اند در این کشور از 220 میلیون و دولت در روز یکشنبه گفت که این تعداد می تواند در مجموع 1.2 میلیون نفر در ماه اوت است. مقامات گزارش کرده اند 3,590 مرگ و میر.

9:12 بعد از ظهر: یک ایمیل از بیس بال کمیسر راب مانفرد به اتحادیه سر تونی کلارک منجر به بلک در drawn-out مذاکرات به شروع این بیماری همه گیر تاخیر نجومی.

کمیته اجرایی از بازیکنان در انجمن راه اندازی شد برای رای دادن و رد لیگ اصلی بیس بال است آخرین پیشنهاد برای 60 بازی فصل در روز یکشنبه.

بازیکنان می خواهید 70 بازی و $275 میلیون (آمریکا) بیش از تیم های در حال ارائه است. آنها نگران هستند که اگر یک تجدید حیات COVID-19 باعث می شود سال 2020 فصل به برش های کوتاه, این قرارداد در حال مذاکره خواهد قفل در نوآوری برای 2021 و کاهش این اتحادیه قدرت چانه زنی.

در میان موارد پیشنهادی برای مقابله 2020 و 2021 در حال گسترش برگشتی استفاده از hitter وظیفه تعیین شده در بازی های مربوط به ملی تیم های لیگ برتر و اجازه می دهد تبلیغات بر روی لباس. 2020 تنها موارد عبارتند از: شروع فوق العاده نوبت با دونده در دوم و بحث از این که آیا اجازه می دهد تا کراوات بازی پس از مشخص مجموع از نوبت به علاوه بازیکن ورود مجدد در نوبت.

8:01 بعد از ظهر: ایران, وزیر بهداشت گفت: شیوع کروناویروس در کشور خواهد گذشته تا 2022 خبرگزاری ایسنا گزارش شده است.

وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید گفت که با توجه به برآوردهای رسمی ایرانیان خواهد "باید به زندگی با coronavirus برای دو سال دیگر" این گزارش گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پس از تعدادی از عفونت های جدید کاسته است مقامات ایران شروع به بلند coronavirus مربوط به محدودیت. اما این واقعیت است که مردم شده اند مصرف بهداشتی و اجتماعی فاصله اقدامات کمتر به طور جدی منجر به افزایش در عفونت مقامات می گویند که.

بیش از 200 ، 000 مردم داشته اند و یا در حال حاضر این ویروس در ایران با بیش از 9500 داشتن درگذشت به عنوان یک نتیجه.

اینجا را کلیک کنید برای خواندن بیشتر در یکشنبه پوشش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن