L. A. نژاد برای نجات 15,000 افراد بی خانمان از coronavirus — یک اتاق هتل در یک زمان

به امید جلوگیری از افزایش مرگبار coronavirus موارد در بی خانمان جامعه لس آنجلس مقامات راه اندازی یک تلاش جدید

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

به امید جلوگیری از افزایش مرگبار coronavirus موارد در بی خانمان جامعه لس آنجلس مقامات راه اندازی یک تلاش جدید برای حرکت بی سابقه ای 15000 نفر از پناهگاه به سر می برند و encampments و به اتاق های هتل ها.

این یک دلهره آور هدف با توجه به این که حدود 60000 نفر بدون سرپناه دائمی در L. A. شهرستان بسیاری از آنها در خیابان ها هر شب. گرفتن هر فرد به یک پناهگاه اضطراری و یا یک اتاق هتل است که احتمالا یک کار غیر ممکن است.

اما در هفته های اخیر, شهر و شهرستان, مقامات هدایت لس آنجلس بی خانمان خدمات سازمان مستقر در تعداد کمتری از 15,000 دلیل آن حساب برای این بخش از جمعیت بی خانمان به احتمال زیاد به مرگ در خیابان — با یا بدون بیماری همه گیر. کسانی که در حال سالمندان و پزشکی شکننده است.

"ما در یک مسابقه به صرفه جویی در زندگی" گفت: سارا Dusseault, معاون لس آنجلس بی خانمان خدمات اداره نظارت کمیسیون. "تصور ما این است که هر کسی که گرفته شده است به یک اتاق هتل است یکی کمتر فرد احتمالا بیمار و یکی کمتر کسی بیمارستان با استفاده از منابع است."

تبلیغات

دولت تعیین کرده است هدف خود را از اجاره 15,000 هتل و متل اتاق برای افراد بی خانمان.

به سرعت در حال حرکت است. اگر LAHSA می توانید امن 15,000 اتاق و پر کردن آنها می تواند به جلوگیری از 1,400 بستری شدن در بیمارستان و 350 مرگ و میر با توجه به تجزیه و تحلیل توسط Randall کوهن, UCLA محقق که رهبری یک مطالعه در مورد چگونه بسیاری از مردم بی خانمان می میرند از COVID-19. اما این تنها در صورتی این اتفاق می افتد قبل از وجود دارد شیوع در جمعیت بی خانمان وجود دارد و در حال حاضر در چندین مورد گزارش شده در ردیف ترمز باعث شهردار اریک Garcetti به اعلام کمک های اضافی در روز جمعه.

تا کنون LAHSA تنها مسکن تنها 629 افراد بی خانمان در 10 هتل ها. که در علاوه بر این به طور جداگانه در تلاش برای خانه صدها نفر از مردم در تبدیل مراکز تفریحی و در یک اردوگاه چادر برای جانبازان در غرب لس آنجلس.

تبلیغات

این یک کوچک شروع. به حفاظت از افراد بی خانمان که به احتمال زیاد به مرگ اگر coronavirus حملات encampments LAHSA را به ضرب نمونه کارها خود را با عنوان بسیاری از 200 هتل ها.

حتی اگر تلاش شناخته شده به عنوان پروژه Roomkey فقط نسبتا موفق آن خواهد بود فرآیندی برای لس آنجلس Dusseault گفت.

او آن را می بیند به عنوان یک نقطه عطف در L. A. رابطه با آن جمعیت بی خانمان. آن را حرکت بیشتر افراد بی خانمان کردن خیابان ها از همیشه قبل از و او گفت: LAHSA مصمم است تا اطمینان حاصل شود که آنها نمی تواند فرستاده می شود پس از تهدید فوری از coronavirus عبور می کند.

"ما در حال بازگشت به وضع موجود" Dusseault گفت.

تبلیغات

در چند هفته اول پروژه Roomkey که ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اما در حال اجرا در سطح محلی شهرستان مشغول به کار بوده است با دولت ترکیه به نشانه معاملات با صدها نفر از صاحبان هتل. LAHSA پس از آن به ارمغان می آورد در کارکنان و نشانه قرارداد برای خدمات مواد غذایی, بهداشت روان, منابع امنیتی و حمل و نقل.

بر خلاف دیگر شهرها و استان ها که در آن مخالفان از مقامات منتخب صاحبان هتل و عمومی باید خفه قصد دارد برای بی خانمان ها مسکن تمام بازیکنان بزرگ در لس آنجلس در هیئت مدیره هستند. هتل ها را باز و هموار در نیم دوجین شهرهای کوچک اگر چه شده است وجود دارد برخی از مقاومت در لاون دیل و بل گادرنز.

در روز شنبه رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اذعان کرد این موانع در سطح محلی بلکه همچنین گفت که تا کنون شهرستانهای اجرای پروژه Roomkey در سراسر کشور را امن 10,974 هتل و متل اتاق برای افراد بی خانمان و 4,211 — حدود 38% — در حال اشغال شده است.

Seniors protest after learning that the nearby Ayers Hotel will be used to house homeless coronavirus patients in Laguna Woods. Unlike other cities, where opposition from elected officials, hotel owners and the public have stifled plans for homeless housing, all the major players in Los Angeles County are on board.

سالمندان اعتراض پس از یادگیری است که در نزدیکی Ayers هتل استفاده می شود به خانه بی خانمان coronavirus بیماران در لاگونا وودز. بر خلاف دیگر شهرستانها که در آن مخالفت کرده است خفه قصد دارد برای بی خانمان ها مسکن تمام بازیکنان بزرگ در لس آنجلس در هیئت مدیره هستند.

(Allen J. Schaben / لس آنجلس تایمز)

هتل Assn. لس آنجلس تماس گرفته شهرستان برای کمک به تبدیل بیش از یک لیست از 270 هتل با 25,000 اتاق که صاحبان مایل به شرکت.

تبلیغات

"این فوق العاده و بی سابقه ای گفت:" فیل Ansell سر از شهرستان خانمان ابتکار است که توزیع این هتل به LAHSA به کار به عنوان پناهگاه است.

بودجه برای $190 میلیون تلاش است تا حد زیادی امن از طریق سازمان مدیریت اضطراری فدرال تعهد به بازپرداخت 75 درصد از هر اتاق هزینه. اما زمان موضوع دیگری است.

صحبت کردن در یک فروم در هفته گذشته, شهرستان, سرپرست مارک ریدلی-توماس مجموعه تهاجمی مهلت. "به سرعت اظهار داشت: هدف ما این است که از 15 ، 000 هتل در سراسر شهرستان آوریل 26," او گفت:. این احتمال را بسیار طولانی ،

پانزده استان و شهرستان مذاکره کنندگان کار بیشتر از خانه شده اند بسته اجاره در حدود 150 اتاق در هر روز — یک سرعت است که نمی خواهد اجازه می دهد L. A. برای رسیدن به هدف خود تا زمانی که در تابستان به طور بالقوه طولانی پس از اوج coronavirus موارد است.

تبلیغات

به سرعت همه چیز LAHSA ایجاد یک سیستم کارآمد برای دریافت سایت های در حال اجرا یک بار در هتل در دسترس می شود. با استفاده از اورژانس اقتدار آژانس موقت, مدیر اجرایی, هایدی استراليايي کنار عادی روند مناقصه برای انتخاب پیمانکاران برای خدمات مواد غذایی, امنیت و پرستاری است.

با توسعه و مدیریت پرونده کارکنان افزایش از سه سال از بودجه از اندازه گیری ثانیه آنها آماده بودند گفت: استفانی Klasky-پرنیان رئیس جمهور و رئیس اجرایی از شمال هالیوود-بر اساس LA مسکن خانواده.

لا مسکن خانواده که در حال حاضر ارائه خدمات در شهرستان ها-اداره قرنطینه سایت برای تمام بیماران در شمال هالیوود در زمان مسئولیت متل در کنگا پارک و رنگ گل اسپرک با مجموع 126 اتاق. اما Klasky-پرنیان گفت که او معوق به او شریک آژانس پل به صفحه اصلی برای اجرای جدید متل در سانتا کلاریتا.

ونیز بر اساس سنت جوزف مرکز متعهد 19 کارکنان برای باز کردن یک 136-اتاق Westside هتل و در حال آماده شدن را بیشتر.

تبلیغات

"که ما قادر به مرحله و انجام این کار فوق العاده ای است" گفت: Va Lecia Adams Kellum رئیس جمهور و رئیس اجرایی. "ما هر آنچه در آن طول می کشد. من از ارسال ایمیل در شب گفت: "شما می دانید هر کسی به دنبال کار می کند؟' "

وجود دارد هیچ کمبود تقاضا برای اتاق. اولین سایت هشت پر به نزدیکی ظرفیت ظرف سه روز.

Marston گفت: حدود نیمی از ساکنان بی خانمان آمد از پناهگاه های دیگر که نیاز به کاهش تخت شمارش اجازه می دهد تا برای بیشتر اجتماعی فاصله و یا ملاقات آسیب پذیری معیار سن و سلامت. نیم دیگر آمد به طور مستقیم از خیابان. LAHSA است در حال توسعه یک مرکز تماس به ارجاع از بیمارستان ها و دیگر منابع.

Marston گفت که او نمی تواند پیش بینی چه مدت آن را برای پر کردن 15,000 اتاق و نیست کار تحت یک مهلت.

تبلیغات

"ما قصد داریم به نگه داشتن فشار تا زمانی که ما هستیم گفت: برای جلوگیری از فشار دادن و یا اجرا از پول یا منابع," او گفت:.

تا به حال بزرگترین تنگنای اخذ شده هتل ها از طریق لیزینگ روند. شهرستان هدف اتاق نرخ 85 دلار دریافت نمی کند صاحبان هتل از قرمز گفت: هدر Rozman مدیر اجرایی هتل Assn. لس آنجلس. اما با توجه به اینکه جایگزین بدون پول قیمت ثابت نشده به یک نقطه چسبیده گفت: David Howard county دستیار ارشد اجرایی است که مسئول تیم از استان و شهرستان اعتراض کردند.

هوارد گفت: مذاکره کنندگان در حال رقابت با شهرستان های دیگر سازمان است که به دنبال 2,000 اتاق پزشکی جداسازی و قرنطینه و گروه های دیگر که در حال استخدام هتل ها به ارائه اتاق برای اولین پاسخ دهندگان و پرسنل پزشکی که آلوده شدن.

مسائل است که می تواند سرعت مذاکرات شامل چه مقدار از کارکنان هتل را در محل باقی می ماند — معمولا خانه داری مربوط به فراشی و کارکنان اداری در کاهش سطح اما نه کارکنان آشپزخانه — و چگونه صاحبان خواهد شد بیمه برای خسارت.

تبلیغات

تاخیر بیشتر از چند روز یا چند هفته می توانید به دنبال یک بار اجاره در محل هستند. برخی از هتل ها در حال بازسازی و یا هنوز هم باید پرداخت مهمان. به عنوان روز پنج 2,377 اتاق شد و تحت اجاره, اما کمتر از نیمی از کسانی که آماده بودند برای مردم به حرکت در. شده است وجود دارد همچنین backpedaling. پنج هتل که شهرستان های ذکر شده به عنوان تحت اجاره کاهش یافته است بیش از بیمه و دیگر مسائل مربوط به کاهش این اتاق در مجموع بیش از 300.

تامین امنیت هتل بزرگ مرکز شهر نزدیک به skid row که در آن نیاز است که بزرگترین تا کنون فراموش مذاکره کنندگان. Garcetti گفت: در جمعه آدرس که او انتظار زیادی در مرکز شهر برخورد می شود اعلام کرد در روزهای آینده.

"ما امیدواریم که برای دیدن سرعت پیشرفت سرعت بخشیدن به" هوارد گفت.

تبلیغات

زمان بندی بسیار مهم است. هر چه زودتر مردم حرکت می کند در داخل خانه با روزانه وعده های غذایی, حمام و سرویس بهداشتی, پزشکی غربالگری و نظارت کمتر خواهد مرد کوهن گفت. استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت محاسبه شده است که برای هر 11 نفر بی خانمان قرار دارد یکی از بستری شدن در بیمارستان اجتناب خواهد شد. و برای هر 42 نفر قرار دارد یک مرگ خواهد بود جلوگیری کرد.

هر بستری برطرف پتانسیل صرفه جویی در زندگی های دیگر را با ارائه دسترسی به نامعقول بیمارستان.

Dusseault که خرج می کند روز خود را در خانه آماده استقبال از سبد جدید برای بی خانمان مهمان, است, اعتماد به نفس, وجود خواهد داشت یک افزایش در اجاره زمانی که معاملات رسیده با یک یا دو هتل بزرگ و یا یک صاحب چندین خواص کوچکتر.

Marston و Dusseault هر دو در حال حاضر zeroed در بر خروج طرح مشخص شد که هر گونه سود ساخته شده در طول همه گیر نباید از دست داد زمانی که آن را بیش از فرستادن مردم به خیابان ها.

تبلیغات

اجتناب از آن است که نتیجه را به "تفکر واقعا بزرگ" Marston گفت.

پناهگاه بیشتر خواهد شد که باز در ساختمان های موجود و خالی زمین را تبدیل به پناهگاه فضا و برای مسکن دائمی با مدولار پروژه ها. برخی از هتل و یا متل صاحبان همچنین ممکن است مایل به ورود به بلند مدت اجاره آنها گفت.

"من می خواهم برای دیدن مکالمات اتفاق می افتد که شهر و شهرستان و حتی دولت" Marston گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن