اوباما-حمایت مستند در اوهایو کارخانه برنده جایزه اسکار

نیویورک - اسکار بهترین مستند بلند به "آمریکا کارخانه" اولین مستند منتشر شده توسط باراک و میشل اوباما شرکت تولی

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

نیویورک - اسکار بهترین مستند بلند به "آمریکا کارخانه" اولین مستند منتشر شده توسط باراک و میشل اوباما شرکت تولید شده است.

Netflix بکشد فیلم در مورد یک اوهایو اتوماتیک شیشه ای کارخانه که توسط یک سرمایه گذار چینی. آن را به بررسی بسیاری از مسائل از جمله حقوق کارگران, جهانی شدن و اتوماسیون.

"آمریکا کارخانه" ضرب و شتم "Honeyland," "غار" "لبه دموکراسی" و "برای Sama." استیون Bognar و جولیا Reichert مدیران از "American کارخانه" اذعان کار دیگر خود را نامزد در روز یکشنبه. "ما با الهام از شما بچه ها گفت:" Reichert.

باراک اوباما در یک صدای جیر جیر یکشنبه با تبریک فیلمسازان "برای گفتن چنین پیچیده در حال حرکت داستان در مورد انسان بسیار عواقب غم انگیز اقتصادی را تغییر دهید. خوشحالم که دو استعداد و کاملا خوب مردم را به خانه جایزه اسکار برای زمین بالاتر است انتشار اولین."

این فیلم در مورد Fuyao گیاه خریداری شده توسط چینی صنعتگر کائو Dewang که در استخدام برخی از 2,200 آمریکایی و 200 کارگران چینی. این فیلم به یک نگاه نزدیک در چگونه فرهنگ تنظیم به یک دیگر. افزایش تنش ها زمانی که کارخانه نیست در ابتدا دیدار با اهداف تولید به اوج خود رسید در یک مبارزه تلخ بیش از حق داشتن اتحادیه.

Reichert اشاره کرد که فیلم در مورد یک اوهایو گیاه اما آن می تواند از هر نقطه "قرار دادن مردم در یک یونیفرم, پانچ, ساعت تلاش برای ایجاد خانواده خود را به یک زندگی بهتر. کار مردم را سخت تر و سخت تر از این روزها. ما بر این باوریم که همه چیز بهتر خواهد شد وقتی که کارگران جهان متحد شوید."

نام کروبی' شرکت زمین بالاتر چشمک می زند در باز کردن اعتبار اما اوباما خود نیست ذکر شده در هر نقطه. نه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

___

برای پوشش کامل مراسم اسکار, بازدید: https://apnews.com/AcademyAwards.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب