آخرین Coronavirus

در واشنگتن مقامات در حال تلاش برای پاسخ ot گسترش این گونه جدید از coronavirus. اسکات سایمون میزبان: Coro

توسط MINERALNEWS در 18 اسفند 1398

در واشنگتن مقامات در حال تلاش برای پاسخ ot گسترش این گونه جدید از coronavirus.

اسکات سایمون میزبان:

Coronavirus همچنان به گسترش است. وجود دارد بیش از 300 مورد تأیید در ایالات متحده و خارج از سواحل کالیفرنیا 21 نفر در یک کشتی کروز آزمایش شده اند - دارای تست مثبت است. بالاترین تعداد در این کشور در واشنگتن که در آن وجود دارد بیش از 80 مورد تأیید و 14 نفر فوت کرده اند.

خواهد سنگ از اعضای ایستگاه KNKX در سیاتل پوشش داده است این داستان. خواهد شد, با تشکر برای پیوستن به ما.

خواهد سنگ BYLINE: صبح به خیر.

سیمون: و چه شده است که وضعیت در سیاتل ؟

سنگ: خوب هر روز به ارمغان می آورد یک دسته از جدید تایید موارد به خصوص در چند روز گذشته. اعداد شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی به عنوان به خوبی به عنوان مرگ و میر ناشی بودن گزارش شده است. و این نه فقط محدود به چند نقاط داغ. آنها ظاهر واقعا همه در سراسر منطقه مترو در میان کارکنان در دانشگاه واشنگتن و یا در آمازون و استارباکس کارگران بیمارستان و حتی در جوامع روستایی سه ساعت دور از ساحل و در وسط دولت است.

سیمون: چه مقامات دولتی می گویند در مورد افزایش تعداد موارد ؟

سنگ: آنها در حال صدور بسیار قوی هشدارها و درخواست از مردم برای تجدید نظر در برنامه های خود را. ما اورژانس اظهارات در شهرستانها. مدارس تعطیل. این دانشگاه را لغو کرده است در کلاس های حضوری. جشنواره در حال لغو شد. حتی کارکنان در عمده شرکت های فن آوری ها گفته بودن به کار از خانه. به طور کلی این است که خواسته برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ.

و وجود دارد به رسمیت شناختن در میان عامه رهبران که همه ما می توانید انجام دهید در حال حاضر سعی کنید برای کاهش آسیب است. این است چگونه داو کنستانتین اجرایی از پادشاه کانتی آن قرار می دهد.

(SOUNDBITE از آرشیو ضبط)

داو کنستانتین: ما باید آماده این منطقه اجتناب ناپذیر ادامه داد: گسترش این ویروس حداقل در کوتاه مدت ، اما ما همه چیز را ما می توانیم به سرعت گسترش آن برای محافظت از کسانی که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به طور جدی بیمار از آن است.

سنگ: و کنستانتین ساخته شده است این نظرات به عنوان او به میدان فرستاد سوال در مورد یک خانه سالمندان به نام زندگی مرکز مراقبت که در آن ویروس از طریق خروج بسیاری از ساکنان بیمار و کشتن برخی از.

سیمون: چگونه افرادی هستند که در سیاتل مقابله?

سنگ: بسیاری از تنظیم خود را روز به روز روال که آیا این کار در خانه و یا رفتن به کلاس یوگا و یا به رستوران. این یک شبح شهر هنوز وجود دارد اما یک تفاوت قابل توجه در مردم سوار حمل و نقل عمومی و در فرودگاه. و کسانی که در معرض خطر که به عنوان تعریف شده است مردم بیش از 60 یا با شرایط بهداشتی اساسی و یا باردار - آنها نیاز به پیشگیرانه خود را منزوی. یک چنین فرد مورگان لارسون (ph). او 29 سال, با این نسخهها کار در یک بیمارستان است. و او تا به مولتيپل اسکلروزيس. او در ابتدا تمایلی بود به تنها ماندن در خانه.

مورگان LARSON: بنابراین من نگه داشته و بهانه ای که چرا من باید برای رفتن به محل کار. اما در پایان روز این است که یک موضوع بسیار جدی است. و به خصوص در شهرستان کینگ ما فقط گرفتن بالاترین احتیاط به عنوان ما می توانیم.

سنگ: برای Larson, این بدان معناست که پزشک توصیه کرده است او را به ماندن در خانه تا 23 مارس.

سیمون: آیا شما شده است پوشش شیوع آن را به عنوان توسعه در سراسر سواحل غرب است. آنچه در آخرین مورد که کشتی کروز از سان فرانسیسکو ؟

سنگ: معاون رئیس جمهور مایک پنس دیروز اعلام کرد که نزدیک به نیمی از مردم تست شده روی Grand شاهزاده خانم کروز کشتی برگزار می شود, سان فرانسیسکو, آلوده شده اند با کروناویروس - 21 از 46 نفر آزمایش - 19 شد خدمه و دو مسافر. آنها حدود 3500 نفر در هیئت مدیره کشتی. معاون رئیس جمهور گفت: این امر می تواند به ارمغان آورد به غیرتجاری پورت این آخر هفته که در آن تست ادامه خواهد داد. و این البته دومین کشتی کروز به تحت تاثیر شیوع کروناویروس.

سیمون: آیا سنگ از اعضای ایستگاه KNKX در سیاتل با تشکر بسیار.

سنگ: با تشکر از شما.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب