IRS می گوید هزاران نفر به بازگشت به کار خود را با ماسک صورت

بزرگنمایی این تصویر IRS خواستار بازگشت هزاران نفر از کارگران اما می گوید آنها باید خود را ارائه چهره

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

IRS خواستار بازگشت هزاران نفر از کارگران اما می گوید آنها باید خود را ارائه چهره خود را پوشانده اند به این دلیل که آژانس هنوز به اندازه کافی امن تجهیزات حفاظت شخصی. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

سرویس درآمد داخلی است گفت: برخی از 10000 نفر از کارکنان خود را که آنها نیاز به بازگشت در اسرع وقت دوشنبه و آنها نیاز به خود را ماسک.

دموکرات ها در خانه راه و وسیله کمیته می گویند آن را "کاملا غیر مسئولانه و غیر اخلاقی برای IRS به تقاضای آن دسته از کارگران خود را به دست آورند تجهیزات حفاظتی."

پانل منتشر شد یک ایمیل از آژانس که گفت: نمایندگان در تلاش بود برای به دست آوردن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) مانند ماسک و دستکش, اما که "هر IRS تسهیلات ممکن است قادر به در ابتدا تهیه PPE برای همه کارکنان بلافاصله. کارکنان هستند و بنابراین نیاز به شخصی پوشش صورت خود بینی و دهان منطقه زمانی که آنها به کار می آیند."

کسانی که نمی, این یادداشت هشدار داد ممکن است فرستاده شده در بازگشت به خانه.

در بیانیه رئیس راه و روش پانل تشکر. ریچارد نیل D-Mass., و راه و روش نظارت فرعی رئیس John Lewis, D-Ga., گفت: از نمایندگان تقاضا است "به ویژه نگران کننده" داده شده است که در اوایل این هفته کمیسیون چارلز Rettig اطلاع کنگره کارکنان که 100 IRS کارکنان تشخیص داده شده اند با COVID-19 و چهار آژانس کارکنان فوت کرده اند با توجه به این ویروس است.

نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان باید نیاز به هر گونه کارکنان آن را بداند ضروری به گزارش به کار تا زمانی که آن را می توانید آنها را با تجهیزات حفاظتی آنها نیاز به پوشیدن.

IRS به حال در پاسخ به یک درخواست برای نظر در انتشارات زمان.

ملی خزانه کارکنان اتحادیه که نشان دهنده بسیاری از نمایندگان کارگران در آن گفت: "قدردانی" که آژانس برای اولین بار می خواست برای داوطلبان که دریافت پرداخت های تشویقی برای بازگشت به محل کار.

این NTEU می گوید آن است که "برقراری ارتباط با IRS در مورد شرایط کار در این تاسیسات را به مطمئن شوید که وجود دارد کافی برای تمیز کردن و ضد عفونی لوازم و اقامت و اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی فاصله میان کارکنان و تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و دستکش."

"ماموریت بحرانی" مسئولیت که بازگشت IRS انجام کارکنان شامل باز کردن مالیات دهندگان مکاتبات اداره مالیات اسناد و مدارک در نظر گرفتن مالیات دهندگان تماس های تلفنی و انجام سایر وظایف مربوط به تشکیل پرونده فصل است.

این اتحادیه گفت: اگر به اندازه کافی وجود ندارد و داوطلبان "این سازمان را هدایت کارکنان برای بازگشت به محل کار است."

کارگران مورد نیاز در 10 IRS دفاتر در سراسر کشور است. این ظاهرا اولین مقیاس بزرگ به یاد بیاورید از کارکنان خانه فرستاده شده توسط دولت فدرال از زمان شروع این بیماری همه گیر.

آژانس تمدید آخرین مهلت تشکیل پرونده برای سال جاری درآمد مالیاتی از 15 آوریل تا ژوئیه 15.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب