کسب و کارهای کوچک می گویند وام های نجات با بیش از حد بسیاری از رشته های متصل

بزرگنمایی این تصویر مسیحی Piatt co-صاحب دم Drinkery در گرانبری تگزاس مجبور شد برای به آبجوسازی را در

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسیحی Piatt co-صاحب دم Drinkery در گرانبری تگزاس مجبور شد برای به آبجوسازی را درب با توجه به کروناویروس کمتر از دو ماه پس از افتتاح کرد. مسیحی Piatt پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مسیحی Piatt

مسیحی Piatt در نهایت یک وام برای کمک به نجات خود را با نام تجاری جدید نوار و رستوران در گرانبری, Texas.

اما از آن آسان نبود.

اعمال او از طریق فدرال چک حفاظت از برنامه که به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک در معرض خطر این بیماری همه گیر. یک بانک به او گفت که آن را نمی تواند به من قرض بدهید از طریق برنامه. دیگری به او گفت که او ممکن است شانس بهتری در جای دیگر. سوم تصویب وام خود را و او پول.

در حال حاضر او با تعجب: چگونه باید از او استفاده از $34,000 وام ؟

"من درک می کنم در اصل این ما را تشویق به مردم بازگشت به کار" گفت: Piatt co-صاحب دم Drinkery بود که مجبور به تعطیل تنها 51 روز پس از باز کردن. "اما در عمل زمانی که شما یک نمای خرده فروشی است که مجاز توسط مقامات محلی به کار در راه است که ما تا به حال قبل از وجود دارد باید برخی از توجه به آن را به حساب برای آن."

او صحبت کردن در مورد قوانین گذاشته شده توسط وزارت خزانه داری در مورد چگونگی بخشودگی وام کار خواهد کرد. کسب و کار کوچک برنامه امداد ایجاد شده توسط مراقبت عمل بازگشایی دوشنبه با بودجه جدید.

این وام می تواند بخشایش — معنی آنها لزوما مجبور به پرداخت می شود. اما شرایط بخشش. یکی از بزرگ: 75 درصد از ببخشند مقدار باید صرف حقوق و دستمزد. و بقیه تنها می توان در چند دسته بندی ها: اجاره, بهره وام مسکن و یا آب و برق.

که نبود چه مراقبت عمل در اصل گفت. بلکه این قوانین است که وزارت خزانه داری و مدیریت کسب و کار کوچک ایجاد شده در آغاز این برنامه گفت: آنها آن را پیش بینی تعداد زیادی از برنامه های کاربردی.

موجودی است که نه یکی از کسانی که بخشایش دسته. که یک مشکل برای Piatt. هنگامی که او آبجوسازی و رستوران بسته او نشسته بود در بسیاری از آبجو و غذا و کمبوچا — چیزهایی که در نهایت به بد. تحت برنامه قوانین, او نمی تواند بازپرداخت برای هر یک از آن.

بنابراین Piatt خواسته خود را بانکدار چه باید بکنید.

"راه من فکر می کنم در مورد آن, او گفت که شما در حال تبدیل شدن به یک فرمت از دفتر بیکاری در این مرحله" Piatt توضیح داد. به عبارت دیگر این معنی Piatt باد می تواند هزینه های بسیاری از پول خود را بر روی کارگران خود را حتی اگر آنها نبودند قرار دادن که ساعت های زیادی.

برخی از صاحبان کسب و کار کوچک در حال پیدا کردن راه های جدید برای کارکنان را به چیزی برای انجام در محل کار. مریم Domito صاحب سه فروشگاه های مبلمان در نیومکزیکو و کلرادو توضیح داد: در یک پیام به NPR چگونه او قصد دارد به استخدام خود کارگران قبل از او می تواند بازگشایی خود فروشگاه.

"من خواهد شد با استفاده از چند هفته است که کارمندان پشت در حقوق و دستمزد اما قبل از باز کردن فروشگاه ها به انجام زوم جلسات و آنها را آموزش دیده در کار و به روز رسانی وب سایت ما," او گفت:.

کنگره هم تصویب برنامه با کارگران در ذهن 26 میلیون از آنها را برای ثبت بیکاری فقط در پنج هفته. آن را سمت راست وجود دارد در عنوان: چک حفاظت از برنامه.

Domito به رسمیت می شناسد و نیاز به کمک کارگران و او نیز می گوید آن را کاهش می دهد که چگونه مفید این وام به او است.

"من حدس می زنم آن را به بار کردن بیکاری سیستم. آن را فقط یک محرک بزرگ برای من است اما آن را نشانی از من خرید برخی از زمان" او همچنین نوشت.

اشتباه کارشناسان

این نه فقط کسب و کارهای کوچک است که تا به حال با مشکل که 75% حقوق و دستمزد قانون است. کوچک کسب و کار دولت است و در عین حال به می گویند دقیقا چگونه است که بخشش محاسبه کار خواهد کرد.

"این ظروف سرباز یا مسافر. فقط محاسبه چه تعداد برای حقوق و دستمزد و چه تعداد برای حقوق و دستمزد" گفت: آدم Markowitz, که با این نسخهها کار در فلوریدا شرکت حسابداری. در واقع او می تواند سر و صدا کردن یک لیست از نحوه معنای "حقوق و دستمزد" تغییر کرده است از این برنامه ایجاد شد.

"وجود دارد یک نقطه که پیمانکاران مستقل قرار بود به تعداد نسبت به هزینه های حقوق و دستمزد. آنها دیگر انجام دهید. وجود دارد یک نقطه که FICA مالیاتی که قرار بود به تعداد نسبت به کارکنان هزینه. آن را دیگر نمی," او گفت: نامگذاری فقط دو.

در حالی که کسانی که همه چیز روشن بودن چیز دیگری نیست: دقیقا چگونه بخشش کار خواهد کرد — چگونه بخشیده مقدار محاسبه خواهد شد و چگونه تعداد کل کارکنان در حقوق و دستمزد خواهد بود به عنوان مثال شمارش. (برای یک شیرجه عمیق در چه SBA هنوز به پخش کردن, CPA تونی Nitti گذاشته جزئیات در فوربس.)

همه از صدا ممکن است محرمانه اما برای کسب و کارهای کوچک در تلاش برای قطع این یک معامله بزرگ است. این بدان معنی است که آنها می توانند نمی دانم دقیقا چقدر خواهد بود ؟

"در برخی از راه آنها واقعا قرار دادن این کسب و کارهای کوچک در به خطر انداختن موقعیت زیرا آنها می تواند تا پایان در یک وضعیت جایی که آنها بیرون رفتن و صرف دلار به مردم را در حقوق و دستمزد است که در نهایت بخشوده خواهد شد در پایان گفت:" دان استیونس شریک مدیریت از خصوصی ارائه خدمات به مشتری در شرکت حسابداری CohnReznick.

در بالای همه که زمان بسیار مهم است. کسب و کار نیاز به صرف پول وام در عرض هشت هفته از دریافت آن است.

انجماد اقتصاد در محل

مایکل فشار یک اقتصاددان در سمت راست متمایل American Enterprise Institute, موافق حقوق و دستمزد قانون است دلیلی پیچیده است.

اما او می گوید 75 درصد نیاز می کند رسیدن به چیزی ارزشمند: نگه داشتن کارگران در payman.

"این مهم است زیرا آن را ایجاد یک وضعیت که در آن کسب و کار لازم نیست که به جستجو برای کارمندان جدید که اقتصاد بازگشایی," او گفت:. "و که در آن کارگران که در غیر این صورت خواهد بود بیکار لازم نیست لازم نیست که به جستجو برای یک کار جدید است."

حتی اگر بسیار وجود دارد کار را به انجام, او می گوید: نکته این است که آن را به عنوان آسان که ممکن است برای پرش شروع اقتصاد است.

"ایده این است که واقعا به نوع یخ اقتصاد بود که در آن در فوریه برای اولین بار و پس از آن unfreeze آن را به عنوان نزدیک که ممکن است به که در فوریه برای اولین بار وضعیت," او گفت:.

برای Piatt از دم Drinkery شده است وجود دارد کمی گرم شدن — در این هفته او باز برای تحویل و منظقه وانت. در حال حاضر او به دنبال به جلو به استقبال مشتریان در داخل و دوباره.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب