بارش شدید باران و سیل در جنوب ژاپن; بیش از یک دوجین دیشب

توکیو - باران های سنگین در جنوب ژاپن باعث جاری شدن سیل و رانش زمین در روز شنبه ترک دست کم دو کشته و بیش از یک

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

توکیو - باران های سنگین در جنوب ژاپن باعث جاری شدن سیل و رانش زمین در روز شنبه ترک دست کم دو کشته و بیش از یک دوجین از دست رفته و دیگر رشته در پشت بام ها در حال انتظار برای نجات, مقامات گفت.

بیش از 75 ، 000 ساکنان جنوبی استان از کوماموتو و Kagoshima خواسته شد به تخلیه زیر تپش باران یک شب. تخلیه اجباری نیست و از آن شناخته شده نیست که چگونه بسیاری از در واقع فرار کرد.

NHK تلویزیون فیلم نشان داد که مناطق زیادی از ایوامیزاوا در شهر کوماموتو هولناک در آب گل آلود که gushed از کوما رودخانه. بسیاری از اتومبیل های مستغرق بودند تا خود را به ویندوز.

رانش زمین شکست به خانه ها و سیلاب ها انجام شده لاستیک از خانمان و درختان. چند نفر ایستاده بودند بالای فروشگاه رفاه به عنوان آنها منتظر امدادگران.

در Tsunagimachi منطقه دو از سه نفر به خاک سپرده شد زیر رانش زمین کشیده شد و بدون علائم حیاتی کوماموتو استانی مدیریت بحران رسمی Takafumi Kobori گفت. امدادگران هنوز هم جستجو برای سوم شخص.

NHK گفت: حدود 13 نفر گزارش شده است. کوماموتو مقامات می گویند آنها هنوز هم در ارزیابی میزان آسیب است.

جاری شدن سیل همچنین قطع برق و خطوط ارتباطی. در مورد 8000 خانه در کوماموتو و همسایه Kagoshima بدون برق بودند با توجه به کیوشو Electric Power Co.

نخست وزیر جاپان راه اندازی یک نیروی کار تعهد به انجام بیشترین تلاش خود را برای نجات از دست رفته است. او گفت: تا 10000 دفاع نیروهای نظامی بودند که بسیج برای عملیات نجات.

سازمان هواشناسی ژاپن در اوایل هشدارهای صادر شده از فوق العاده باران در بخش هایی از کوماموتو (شهر) حدود 1000 کیلومتر (600 مایل) جنوب غربی توکیو اما بعد از آن کاهش داد و آنها را به عنوان بارندگی — حدود 100 milimeters (4 اینچ) در هر ساعت — فروکش کرد.

___

دنبال کردن Mari یاماگوچی در توییتر در https://www.twitter.com/mariyamaguchi

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن