سابق وزیر دفاع Mattis مسائل خیره کننده ملامت از مغلوب ساختن پیشی جستن

بزرگنمایی این تصویر سابق ایالات متحده آمریکا وزیر دفاع جیم Mattis گوش به یک سوال در ظاهر در شورای رو

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق ایالات متحده آمریکا وزیر دفاع جیم Mattis گوش به یک سوال در ظاهر در شورای روابط خارجی در نیویورک در ماه سپتامبر. Mattis روز چهارشنبه صادر فوق العاده توبیخ رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. ریچارد درو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد درو/AP

بازنشسته دریایی ژنرال جیم Mattis, که استعفا داد به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن وزیر دفاع نزدیک به یک سال و نیم پیش بیش از تفاوت سیاست صادر کرده فوق العاده ای نقد کاخ سفید دست زدن به ناآرامی در سراسر کشور گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال تقسیم آمریکایی ها و هشدار در برابر "militarizing پاسخ ما" به تظاهرات.

"زمانی که من به ارتش پیوست و برخی از 50 سال پیش من سوگند سوگند به حمایت و دفاع از قانون اساسی" Mattis در بیانیه ای گفت.

"هرگز رویای من بود که سربازان در نظر گرفتن که همان سوگند خواهد بود دستور داد تحت هیچ شرایطی به نقض حقوق اساسی شهروندان خود—بسیار کمتر به ارائه عجیب و غریب عکس op برای انتخاب فرمانده ارشد نظامی با رهبری ایستاده در کنار" Mattis گفت: با اشاره به یک سری از وقایع روز دوشنبه که در آن معترضان مسالمت آمیز پاک شد از اطراف کاخ سفید راه را برای بداهتا ظاهر توسط رئیس جمهور در خارج از کلیسای تاریخی.

Mattis' سطح پهن هرچیزی آمد و در همان روز که زمان وزیر دفاع علامت Esper گفت: در سومین نشست خبری که او به مخالفت با استناد به قیام اقدام به سرکوب تظاهرات چیزی که رئیس جمهور تهدید کرده بود به انجام در یک سخنرانی تلویزیونی در روز دوشنبه.

Mattis, که استعفا داد و پس از آن از کار اخراج شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن در دسامبر 2018 باقی مانده است تا حد زیادی سکوت در مورد رئیس جمهور عملکرد شغلی پس از خروج از دفاع پست گفتن NPR سال گذشته: "من اصلا بحث نشسته بودند." او گفت که او فکر می کردم که تهمت سزاوار "یک دوره آرام است."

این روز در سراسر کشور در اعتراض به مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس و استفاده از سرباز گارد ملی در واشنگتن برای متفرق کردن تظاهرات مسالمت آمیز را رهبری Mattis — "عصبانی و وحشت زده" — خود را به شکستن سکوت.

او گفت که معترضان تنها خواستار عدالت برابر بر اساس قانون است.

"این است که سالم و بی خطر و وحدت تقاضا—که همه ما باید قادر به پشت," او نوشت.

"ما نباید منحرف شود توسط تعداد کمی از lawbreakers," Mattis نوشت: با اشاره به خرابکاری و غارت است که گاهی اوقات رخ داده است همراه با تا حد زیادی به تظاهرات صلح آمیز است. "تظاهرات تعریف شده توسط دهها هزار نفر از مردم وجدانی که اصرار دارد که ما زندگی کردن را به ما ارزش—ارزش های ما به عنوان مردم و ارزش های ما به عنوان یک ملت است."

Mattis متهم جمهور به دنبال تفرقه استراتژی است. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اولین بار است که رئیس جمهور در طول عمر من که نمی سعی کنید برای متحد کردن مردم آمریکا—و نه حتی تظاهر به امتحان کنید."

"به جای او تلاش می کند به تقسیم. ما شاهد عواقب ناشی از سه سال از این تلاش عمدی. ما شاهد عواقب ناشی از سه سال بدون مادر, رهبری," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب