در ایالت آریزونا در حدود 1 در 4 Coronavirus آزمون در حال حاضر می آید و مثبت

بزرگنمایی این تصویر مردم آزمایش برای coronavirus در یک درایو-از طریق سایت ققنوس در ماه گذشته. در آری

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم آزمایش برای coronavirus در یک درایو-از طریق سایت ققنوس در ماه گذشته. در آریزونا بخشی از آزمون های آینده را مثبت و در حال حاضر نشانگر حدود 24 درصد بیش از سه برابر میانگین ملی است. مت نیویورک/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت نیویورک/AP

آریزونا است که رقیب با یکی از بدترین شیوع هر دولت به عنوان coronavirus موارد افزایش دوباره در سراسر ایالات متحده است. بیمارستان ها نیروبخش برای یک موج از بیماران به طور جدی بیمار و مقامات بهداشت در حال التماس با مردم به پوشیدن ماسک و توجه به راهنمایی در مورد اجتماعی فاصله — حتی در صورت عدم وجود یک دوم اقامت در خانه سفارش دهید.

آریزونا بود سریع به استراحت محدودیت در کسب و کار و بازگشایی اقتصاد خود را ابتدا در اوایل ممکن است. جدید ترین موارد آمده اند فقط در ماه گذشته است. ماریکوپا کانتی با آن منطقه ققنوس مترو در حال حاضر رتبه به عنوان یکی از پنج متحده شهرستانهای کل موارد.

"ما پا است که هنوز هم در شتاب دهنده شرایط در حال رو به وخامت و آنها در حال رفتن به ادامه وخامت حداقل برای دو تا سه هفته آینده" گفت: دکتر جو جرالد استاد بهداشت عمومی در دانشگاه آریزونا اجرا می شود که مدل سازی در شیوع کروناویروس.

جرالد می گوید دولت اساسا دو برابر شدن تعداد موارد در هر دو هفته. طی هفته گذشته آن را به طور متوسط حدود 3500 موارد جدید در روز. روز چهارشنبه در آریزونا آمار یک رکورد جدید با بیش از 4,800 موارد مثبت. بیش از 1700 نفر کشته شده اند.

"شما لازم نیست که به بازی که بسیار طولانی به درک ما به زودی به مشکل قابل توجه به عنوان ما حاشیه ایمنی برای بیش از حد تخت بیمارستان است که نسبتا به سرعت رو به کاهش است," او گفت:.

بر اساس روند کنونی جرالد گفت: "دولت ممکن است از اجرا مجوز تخت نسبت به پایان ماه ژوئیه اما که هوا نمی تواند به حساب آورد که آیا وجود خواهد داشت به اندازه کافی پرسنل برای مراقبت از بیماران و حتی قبل از آن.

از نگرانی های خاص است که موارد جدید به ادامه سبقت گرفتن تست ظرفیت.

در آریزونا بخشی از آزمون های آینده را مثبت نشانگر حدود 24 درصد بیش از سه برابر میانگین ملی است. تگزاس و فلوریدا که در آن موارد نیز به سرعت در حال افزایش اند مثبت نرخ 14 درصد و 16 درصد بود.

"وجود دارد یک مخزن عظیمی از افرادی که آلوده می شوند و باید توانایی انتقال که عفونت" جرالد گفت.

بزرگسالان جوانتر در حال رانندگی خیلی از آریزونا شیوع بسیاری از موارد ظاهر در میان مردم در 20s و 30s یک گروه سنی است که احتمال بیشتری برای نشان دادن علائم خفیف یا بدون علامت باشد.

که باعث می شود ردیابی موارد حتی سخت تر است اما جرالد می گوید آن را نیز ممکن است صرفه جویی در آریزونا بیمارستان از اینکه به عنوان ضعف به عنوان کسانی که در یک جایی مثل شهر نیویورک است.

"اگر وجود دارد هر گونه فضل صرفه جویی در ... این که موارد جدید به شدت متمرکز در آن به بهترین وجه قادر به زنده ماندن عفونت," او گفت:.

هنوز دولت به دور از داشتن این ویروس را تحت کنترل است.

این هفته آریزونا دولتی mlb تعطیل میله ورزشگاه و تئاتر. مقامات بهداشتی دولت نیز گفت: بیمارستان ها است که می تواند آنها را فعال کنید خود را از بحران استانداردهای مراقبت های طرح — دستورالعمل در مورد نحوه تریاژ بیماران و تخصیص منابع کمیاب در اورژانس.

نه هر بیمارستان نیاز به انجام است که در عین حال ، آریزونا مراقبت ويژه تخت در حال حاضر در حدود 90 درصد از ظرفیت با توجه به دولت داده است.

"وجود دارد یک نگرانی قابل توجهی در مورد منابع در دسترس بودن کارکنان در دسترس بودن و فقط همه چیز را در حال تاخت و تاز در برخی از نقطه," دکتر گفت: راس گلدبرگ جمهور آریزونا انجمن پزشکی.

دولت بزرگترین سیستم بیمارستان, بنر, بهداشت و درمان در تلاش است تا فضای رایگان برای COVID-19 بيمار توسط repurposing اطفال تخت و دو تا اتاق. آن هم در آوردن صدها نفر از خارج از دولت سلامت کارگران است.

Ann-Marie Alameddin, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت آریزونا بیمارستان و بهداشت و درمان ارتباط می گوید: مهمترین عامل محدود کننده برای بیمارستان ها در حال حاضر نیروی انسانی.

"ما باید از این فضا است. ما برنامه ای برای افزایش. ما باید منابع. اما ما کارکنان مراقبت های بهداشتی تیره و تار است. و ما نیاز به تماس در تقویت" Alameddin گفت.

آریزونا خواسته است دولت فدرال برای 500 خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران برای حمایت از سیستم بیمارستان. روز چهارشنبه معاون رئیس جمهور پنس بازدید آریزونا و گفت: دولت خواهد دریافت هر گونه کمک به آن نیاز دارد برای رسیدگی به افزایش بیماران.

هر دو پنس و Ducey عینک ماسک در این دیدار چیزی است که آنها تا به حال شده است تمایلی به انجام قبلا در این بیماری همه گیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب