مبارز و یا فرمانده ارشد ؟ هیچ تفاوتی برای مغلوب ساختن پیشی جستن

واشنگتن - اعزام اعضای کابینه در سراسر کشور برای خواستگاری رای دهندگان ایالت آیووا. استفاده از پیام خصوصی به صو

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398

واشنگتن - اعزام اعضای کابینه در سراسر کشور برای خواستگاری رای دهندگان ایالت آیووا. استفاده از پیام خصوصی به صورت نقدی به امور مالی رسمی ساخته شده برای تلویزیون لحظه. ارائه دولت از آدرس اتحادیه که دو برابر به عنوان یک کمپین کیکآف گفتار. برگزاری استیضاح تبرئه پیروزی تجمع در کاخ سفید شرق ،

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روشن ساخته شده است این هفته که او هیچ تردیدی در مورد استفاده از قدرت خود را به دفتر دادگاه رای دهندگان در انتخابات سال است. به عنوان او لحظه از استیضاح, درام, مدعی دفاع تهمت به نظر می رسد بیشتر از همه جسارت به تیرگی خطوط بین عمومی و خصوصی تلاش.

که طرز فکر در صفحه نمایش کامل پنج شنبه به عنوان او استفاده می شود کاخ سفید به عنوان تنظیم برای scorched-earth سخنرانی پیروزی اش را جشن تبرئه توسط سنا پس از استیضاح توسط مجلس. فقط روز قبل از آن تهمت سخنرانی در مقابل کنگره است که می تواند به اشتباه گرفته شده برای پایین کلید تهمت رالی کامل با حزبی ورد از جمهوری خواهان در اتاق "چهار سال دیگر!" شبیه شعارهای باید پله را از طریق اتاق های مختلف از کاخ سفید به عنوان برگ برنده میزبانی رویدادهای که به شدت حزبی تن.

چند قانونگذاران دموکرات ابراز نا امیدی پس از وزارت امور خارجه این اتحادیه که تهمت دریا رفت, در سیاست, در آنچه که قرار بود یک قانون اساسی ممنوعه فرصت "را به کنگره اطلاعات دولت از اتحادیه."

"من آن را دریافت کنید — رئیس جمهور استفاده از آخرین SOTU را به صورت مجدد انتخابات" سناتور. کریس مورفی, D-Conn., در توییتر نوشت. "اما این است که عبور یک خط است."

در یک نقطه در آدرس مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد با اپرا وینفری-سطح درام است که فیلادلفیا چهارم گریدر Janiyah دیویس خواهد بود گرفتن یک بورس تحصیلی اجازه می دهد او را به دور زدن محلی ،

پرداختن به خود را به طور مستقیم به دختر کوچولو نشسته در نزدیکی بانوی اول Melania Trump در گالری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می تواند "با افتخار اعلام می کند امشب که یک فرصت بورس تحصیلی در دسترس تبدیل شده است, آن است که رفتن به شما و شما به زودی خواهد شد از رفتن به مدرسه از انتخاب شما!"

معلوم می شود این پول نیست که از هر گلدان ایالتی یا فدرال دلار است.

به جای آن از حساب های شخصی از وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos. الیزابت هیل وزارت آموزش و پرورش سخنگوی آسوشیتدپرس گفت که DeVos که اهدا او حقوق و دستمزد سالانه به خیریه خواهد بود "به طور مستقیم ارائه کمک هزینه تحصیلی برای Janiyah" و این که پول را به طور مستقیم به مدرسه و خانواده خود را انتخاب.

هیل کاهش یافته است به می گویند که چگونه دیویس آمده بود به این بخش توجه شود.

دونالد شرمن معاون مدیر دولتی غیر انتفاعی و ناظر گروه از شهروندان برای مسئولیت و اخلاق در واشنگتن گفت که این توافق "قطعا می تواند غیر اخلاقی" و "حداقل قدر."

"رئیس جمهور ساخته شده است آن را صدا مانند این زن جوان بود که با بهره گیری از برخی از برنامه دولت که در واقع زمانی که او با بهره گیری از شخصی خیرخواهی وزیر DeVos که سیاسی صعودی برای رئیس او" شرمن گفت.

آن را تنها زمانی این هفته که مغلوب ساختن پیشی جستن اعضای کابینه در زمان یک مسیر انحرافی را طی به تلاش های سیاسی.

در سرب تا کیکآف آیووا ریاست جمهوری قفقاز Feb. 3 تهمت کمپین آب گرفتگی دولت با بیش از 80 عملیاتی از جمله یک لیست طولانی از ارشد مقامات دولت. در میان کسانی که شرکت کننده: DeVos و همچنین وزرای امور بازرگانی داخلی و مسکن و شهرسازی و سرپرست کاخ سفید رئیس ستاد.

کمپین اجاره یک 737 به فری دولتی پپ تیم ملی و از واشنگتن است.

تحت قانون فدرال غیر نظامی کارکنان در قوه مجریه نمی تواند خود را با استفاده از عناوین در هنگام انجام کار سیاسی پس از اطلاعیه در مورد حوادث اشاره به مقامات دولت بدون عنوان. آنها همچنین ممنوع از شرکت در هر گونه فعالیت حزبی در حالی که در ساعت است. رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور معاف از قوانین است.

هفته آینده مبارزات انتخاباتی خواهد دوباره استقرار عملیاتی بالا — این زمان برای رای گیری در محل در سراسر نیوهمپشایر که رای جمعه.

این یک آشنا تاکتیک برای رئیس جمهور — جمهوری خواهان و دموکرات ها به طور یکسان.

رئیس جمهور, باراک اوباما, برای مثال, مجاز پنج نفر از اعضای کابینه خود را به آدرس حزب 2012 کنوانسیون در Charlotte, North Carolina, به عنوان او به دنبال انتخاب مجدد. اما چهار سال بعد به عنوان وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون به دنبال کاخ سفید, اوباما تصمیم به منع اعضای کابینه از در نظر گرفتن بخشی به عنوان او به دنبال جدا کردن دولت از سیاست های لحظه ای.

اوباما همچنین متهم به استفاده از دیگر اهرم های دولت فدرال برای تقویت خود در سال 2012 انتخاب مجدد شانس خود را هنگامی که او در زمان اقدام اجرایی برای حفاظت از "خیال باف" مهاجرانی که به این کشور به طور غیر قانونی به عنوان کودکان. در سال 2012 کاتلین گشاید اوباما بهداشت و خدمات انسانی, منشی, بود, همچنین با اشاره به نقض قانون فدرال منع اعضای کابینه از درگیر شدن در سیاست در ساعت وقتی که او به نام رئیس جمهور انتخاب مجدد و تبلیغ نامزدی یکی دیگر از دموکرات در یک رویداد او حضور در ظرفیت رسمی خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن بخشی از بارها پا بیش از خط.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

مستقل دولت ناظر دفتر مشاور ویژه است اشاره کرد رییس مشاوران در موارد متعدد نقض دریچه عمل می کنند که میله کارکنان فدرال را از درگیر شدن در برخی از فعالیت های سیاسی از جمله بازی "هر فعال بخش" در یک مبارزه.

در نوامبر سال 2018 را ناظر بر داشت شش مقامات کاخ سفید در نقض برای به tweeting یا retweeting رئیس جمهور 2016 شعار "امریکا بزرگ دوباره" خود را از حساب رسمی توییتر. مهمترین این کار توصیه می شود در ماه ژوئن 2019 که کاخ سفید مشاور کلیان کانوی اخراج می شود.

مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به اقدام علیه کانوی نشان می دهد که این دفتر در تلاش بود تا به دور از حق خود به آزادی بیان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعمال سیاست که بیشتر سیاسی خود هدف نیز افزایش ابرو, اگر آن را یک منطقه تیره و تمام روسای جمهور پیشبرد باعث می شود که در هماهنگی با سیاسی خود را با هدف.

در سرب تا سال 2018 انتخابات میان دوره ای به عنوان برگ برنده در تلاش بود تا انرژی خود را پایه رای دهندگان و stanch جمهوری خواه زیان رئیس جمهور صادر شده هشدار دادند از دفتر بیضی در مورد "تهاجم" از مهاجران و اعزام ارتش آمریکا به مرز جنوبی در بسیاری از آنچه را دیدم به عنوان یک سیاسی کاری.

بیش از یک سال پیش دولت او به رسمیت شناخته شده líder ژوئن Guaidó به عنوان ملت را رئيس جمهور مشروع و نام سوسیالیستی رهبر نیکولاس مادورو به استعفا. مغلوب ساختن پیشی جستن دعوت Guaidó برای حضور در دولت از اتحادیه به عنوان مهمان ویژه و اختصاصی در یک لحظه در این آدرس به حمایت و همبستگی با رهبر.

سوزان MacManus یک دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه فلوریدای جنوبی دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن را فریاد به Guaidó به عنوان یکی از چندین دقت کالیبره لحظات در این سخنرانی با هدف آشنائی خاص رای گیری بلوک.

در حالی که همه روسای جمهور فلفل سالانه نشانی با خطوط برجسته گروه ها و یا افرادی که مهم انتخاباتی خود شانس MacManus گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان و آن را به سطح دیگری با یک سخنرانی پر از لحظات با هدف های مختلف بلوک از رای دهندگان از جمله آمریکایی های آفریقایی تبار خانواده های نظامی و محافظه کاران است.

"این یک مثال کلاسیک از میکرو-هدف قرار دادن مردم است که او فکر می کند او نیاز دارد" MacManus گفت.

___

به دنبال مانند و Colvin در توییتر و https://twitter.com/AamerISmad و https://twitter.com/colvinj

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن