Amtrak به نیاز به ماسک شروع دوشنبه برای جلوگیری از گسترش Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر Amtrak را محدود رزرو به نیمی از یک قطار معمولی ظرفیت بنابراین مسافران می توانند

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Amtrak را محدود رزرو به نیمی از یک قطار معمولی ظرفیت بنابراین مسافران می توانند با حفظ فاصله اجتماعی. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

Amtrak آخرین حمل و نقل ارائه دهنده نیاز به همه مسافران به پوشیدن صورت پوشش یا ماسک برای کمک به جلوگیری از گسترش این coronavirus آغاز و تا روز دوشنبه.

به مسافری بین شهری راه آهن آژانس می پیوندد بسیاری از کشور مسافر به شرکت های هواپیمایی و بسیاری از سیستم های حمل و نقل در نیاز به پوشش و یا به صورت ماسک بر روی مسافران است.

مشتریان را به "پوشیدن صورت پوشش بیش از خود بینی و دهان در حالی که در ایستگاه های قطار و [Thruway] اتوبوس" Amtrak گفت: در انتشار اخبار. "صورت پوشش می تواند برداشته شود که مشتریان در حال غذا خوردن در مناطق تعیین شده در اتاق خصوصی یا نشسته به تنهایی و یا با یک همراه سفر خود را جفت صندلی. کودکان خردسال که قادر به حفظ پوشش صورت خود را, از این شرط معاف هستند."

"ایمنی Amtrak مشتریان و کارکنان اولویت ما است" Amtrak, رئيس جمهور و مدیر عامل لایحه فلین در بیانیه ای گفت: "و نیاز به یک پوشش صورت خود را, یکی از راه های بیشتر ما می توانید به حفاظت از همه است."

برای حفظ فاصله فیزیکی در قطار Amtrak محدود کردن رزرو به نیمی از هر قطار به ظرفیت عادی آن را آسان تر برای مسافران به نشستن دورتر از هم جدا. Amtrak نیز به طور موقت رفتن cashless در ایستگاه ها و قطارها — برای محدود کردن تماس بین مشتریان و کارکنان.

علاوه بر این افغانستان است که مصرف اضافی در مراحل تمیز کردن و مطابق با قطار و ایستگاه های.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب