خارج از کنترل آتش سوزی جنگل ها در Lac-St-Jean احتمال زیاد موجب ضعیف توسط آتش خاموش

مونترال—نادرست خاموش آتش است و به احتمال زیاد علت پشت شعله های آتش در کبک Lac-St-Jean منطقه باقی می ماند که خا

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

مونترال—نادرست خاموش آتش است و به احتمال زیاد علت پشت شعله های آتش در کبک Lac-St-Jean منطقه باقی می ماند که خارج از کنترل کبک جنگلداری وزیر گفت یک جلسه توجیهی در روز یکشنبه.

"این عکس احتمالا, که در آن, آتش, آغاز," Pierre دوفور در جمع خبرنگاران گفت: Roberval, Que., برگزاری یک عکس از آتش احاطه شده توسط زمین سوخته.

"در این مورد آن بود که کسی با یک کلبه ییلاقی آن کسی که در یک قایق که احتمالا متوقف به اردوگاه با چادر و آتش روشن بود که به درستی خاموش."

دوفور گفت: آن را در خدمت به عنوان مثال چرا شهروندان نیاز به توجه مقامات زمانی که آنها از آتش باز روشن نمی شود — با توجه به مقدار زیادی از آسیب آن می شود.

آتش باز ممنوعیت تمدید شد در مناطق در سراسر استان در روز جمعه پیش از St-Jean Baptiste تعطیلات بعدی هفته.

دوفور و شهرداری وزیر امور Andree Laforest که توسط وزیر مسئول منطقه, تور منطقه توسط هلیکوپتر در روز یکشنبه.

Laforest به نام شدید داغ طلسم بی سابقه ای برای منطقه اما گفت که او امیدوار است که باران هوا خواهد کمک آتش نشانان.

تهاجمی آتش سوزی جنگل در حال حرکت پنج شنبه اما تلاش های آتش نشانان در زمین و تغییر در باد به سمت شمال یعنی هیدرو کبک نیروگاه در منطقه خواهد بود در امان ماند.

این آتش سوزی که در منطقه آغاز شده به نام سینی-des-عبور در روز سه شنبه به طور پیوسته افزایش یافته ravaging مساحت بیش از 62,000 هکتار از لطف بادهای سنگین و شرایط خشک است.

کبک آتش سوزی جنگل پیشگیری آژانس SOPFEU گفت: وجود بیش از 70 آتش نشان مبارزه با فروغ با 200 اضافی تقویت ورود از انتاریو و مانیتوبا از دوشنبه.

یک SOPFEU سخنگوی گفت که در سال گذشته Quebec شد ارائه کمک در غرب کانادا اما در این سال با دو برابر تعداد آتش سوزی جنگل ها به طور متوسط در این استان می توان آنها را در پذیرش کمک کند.

منطقه نهفته ندارد شهرهای اما تعداد زیادی از ماهیگیری اردوگاه حاجت و کلبه های ییلاقی. آن را بسته شده به این جاده ها توقیف و پس از پایان هفته.

وجود دارد به احتمال زیاد ساختمان است که آسیب دیده اند در منطقه و مقامات ارائه یک شماره برای صاحبان اموال به تماس را بررسی کنید.

دوفور گفت: این مهم به تمایز است که "خارج از کنترل" نباید یک سیگنال وضعیت مانند اخیر عمده آتش سوزی در استرالیا و یا کالیفرنیا.

به جای آتش نشانان در حال کار به حرکت شعله در یک جهت خاص اما نمی شد در یک موقعیت به آن را تحت کنترل دوفور توضیح داد.

آتش نشانان را ساخته اند چند هدف حملات برای محافظت از نقاط استراتژیک مانند پل outfitters و Peribonka IV گیاه.

Maxence houston press-Lefebvre سخنگوی هیدرو کبک گفت: آتش رسیده بود در عرض بیش از یک کیلومتر از نصب و راه اندازی, اما یک سیستم بارانی در راه اندازی پنج شنبه و تغییر در باد طلوع شد شعله های آتش شمالی.

Houston press-Lefebvre اضافه شده مقامات در حال نگه داشتن سازمان دیده بان اما نصب و راه اندازی است که به خوبی محافظت شده در برابر آتش ساخته شده است به سنگ و نیمه زیرزمینی.

"وجود خواهد داشت هیچ تاثیری بر نیروگاه حتی اگر کل جنگل سوخته در منطقه" houston press-Lefebvre گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این سایت شده است خفته در انتظار آتش و تخلیه مواد قابل اشتعال فقط در مورد.

SOPFEU آتش نشانان ممکن است گذراندن شب در گیاه — نشان می دهد که وضعیت تحت کنترل است در نزدیکی کارخانه houston press-Lefebvre گفت.

وجود دارد حداقل 18 آتش سوزی جنگل ها در این استان ایجاد دود و مه آلود در دود در نقاط مختلف استان است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن