گرجستان دادستان کل می پرسد برای DOJ پروب به دست زدن به Ahmaud Arbery مورد

بزرگنمایی این تصویر تظاهرکنندگان در اعتراض به تیراندازی مرگ Ahmaud Arbery در Glynn دادگستری شهرستان

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان در اعتراض به تیراندازی مرگ Ahmaud Arbery در Glynn دادگستری شهرستان در 8 مه سال 2020 در نیوبرانزویک, گرجستان. Sean Rayford/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Sean Rayford/گتی ایماژ

گرجستان دادستان کل کریس کار خواسته وزارت دادگستری در روز یکشنبه برای انجام تحقیقات به اداره Ahmaud Arbery مورد.

Arbery 25 ساله سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن در ماه فوریه در حالی که آهسته دویدن را از طریق یک محله در شهر نیوبرانزویک. مرگ او موجب اعتراض ملی و خواستار عدالت پس از یک تلفن همراه تصویری از تیراندازی شروع به گردش آنلاین تاریخ و زمان آخرین هفته است.

روز پنج شنبه دو مرد گرگوری McMichael, 64, و پسرش تراویس که 34 دستگیر شدند و به اتهام قتل و تشدید حمله. دستگیری آمد و دو روز پس از مقامات دولتی در زمان بیش از مورد از اجرای قانون محلی — و 10 هفته پس از Arbery مرگ است.

McMichael بازنشسته کارآگاه پلیس گفت که مقامات او و پسرش را دنبال Arbery زیرا آنها معتقد بودند او درگیر شده بود در محلی منازل به قصد سرقت.

قبل از دولت را تصاحب تحقیقات در این مورد تا به حال فرود بر روی میز از سه منطقه جداگانه وکلای مدافع. اولین recused خودش چون پدرش قبلا مشغول به کار در دفتر او به عنوان یک محقق.

دوم دادستان منطقه منصوب شد اما recused خود را در درخواست از Arbery خانواده. او سپس نوشت: نامه ای طولانی گفت: "ما نمی بینیم و زمینه را برای دستگیری هر یک از سه طرف است."

یک سوم دادستان منطقه منصوب شد و مورد خواست برای گرجستان دفتر تحقیقات به مرحله بعد تصویری از درگیری و تیراندازی شد ،

"ما متعهد به کامل و شفاف بررسی چگونگی Ahmaud Arbery صورت گرفته بود از ابتدا. خانواده, جامعه و دولت گرجستان شایسته پاسخ و ما را با دیگران در اجرای قانون در سطح فدرال و ایالتی برای پیدا کردن کسانی که پاسخ" Carr در بیانیه ای گفت.

Carr برجسته فقدان اطلاعات داده شده به دفتر خود در مورد دخالت از افراد مختلف درگیر در این مورد — از جمله یکی از متهمان که قبلا مورد بررسی قرار گرفته Arbery های مختلف در یک ماده قانونی است.

در یک بیانیه وکلای مدافع برای Arbery پدر و مادر ستایش دادستان کل درخواست وزارت دادگستری بررسی است.

"ما خوشحالیم که گرجستان AG کریس کار رسما خواسته Dept. دادگستری به بررسی حمل و پتانسیل پوشش از Ahmaud Arbery قتل" نوشت S. Lee مریت بنیامین Crump و L. کریس استوارت. "... وجود دارد بیش از حد بسیاری از سوالات در مورد چگونه این مورد به کار گرفته شد و به همین دلیل آن را در زمان 74 روز برای دو نفر از قاتلان دستگیر و به اتهام در آقای Arbery مرگ است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب