به شدت مسلح معترضان جمع آوری دوباره در میشیگان کنگره محکوم صفحه اصلی سفارش

بزرگنمایی این تصویر یک معترض حمل تفنگ خود را در دولت و کنگره آمریکا در لانسینگ, Mich., پنج شنبه, آور

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک معترض حمل تفنگ خود را در دولت و کنگره آمریکا در لانسینگ, Mich., پنج شنبه, آوریل 30. تظاهرات برنامه ریزی شده به محکوم به لیبریا گرچن Whitmer اقامت-در-خانه سفارش پنج شنبه. پل Sancya/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sancya/AP

پنج شنبه مسلح معترضان به طرح جمع آوری دوباره در دولت و کنگره آمریکا در میشیگان در چه سازماندهی گروه میشیگان آمریکا برای آزادی یک گروه شبه نظامی است مارک "روز قیامت."

این سومین تظاهرات برنامه ریزی شده پس از میشیگان شده است تحت اقامت در-خانه-منظور از لیبریا گرچن Whitmer به سرعت گسترش coronavirus.

جلوتر از روز پنجشنبه در اعتراض نظرات ساخته شد در خصوصی Facebook گروه تهدید رژیم صهیونیستی است. Whitmer و قانونگذاران با خشونت با توجه به گزارش دیترویت Metrotimes.

وقتی پرسیده شد که در مورد تهدیدات در یکشنبه ظاهر در ABC را مشاهده Whitmer گفت: "من خواهد بود نه راستگو اگر من آن را گفت: زحمت نیست من. قطعا آن را می کند."

Whitmer افزود: "این تظاهرات در یک منحرف از راه آن مردها که ما در حال رفتن به ماندن در یک اقامت-صفحه اصلی استقرار."

نگرانی در مورد روز پنج شنبه در این گردهمایی بالاتر از قبلی اعتراض مسلمانان به خود جلب کرد و هزاران نا امید صاحبان کسب و کار کوچک و گذاشته شدن کارگران و اکثریت آنها در آنجا ماند در اتومبیل های خود را به بن بست خیابان های اطراف کنگره.

سپس دو هفته پیش معترضان مسلح به ارمغان آورد نشانه هایی است که در مقایسه Whitmer به هیتلر نشان داد nooses و مؤتلفه پرچم. برخی از نشانه های خوانده شده "ظالم دریافت طناب." تظاهرکنندگان وارد کنگره و شعار می دادند "خانه ما" و "اجازه دهید ما در" خارج از خانه مجلسی برابر یک خط از ایالت میشیگان ، بسیاری از نمی پوشیدن ماسک یا به دنبال اجتماعی-فاصله. برخی از معترضان مسلح وارد سنا گالری ایستاده بود و بالا آوردند. حداقل یک نماینده مجلس ملبس به جلیقه ضد گلوله.

و تنش آورده شده است به جوش بین Whitmer و جمهوری خواه رهبری در دولت پس از فرماندار نه تنها رد جمهوریخواه قصد دارد به دوباره باز کردن اقتصاد به نفع توصیه های زیر از اپيدميولوژيستها از دانشگاه میشیگان اما همچنین تمدید اقامت در خانه سفارش از طریق آوریل 28.

در پشت همه این است که ظهور نبرد بیش از اسلحه در ایالت میشیگان کاپیتول.

پس از اعتراض دولت دموکراتیک قانونگذاران درخواست کرد که میشیگان در کنگره کمیسیون ممنوعیت اسلحه در محل. روز دوشنبه دموکراتیک دادستان کل صادر شده نظر گفتن منصوب بدن تا به حال قدرت برای انجام این کار هشدار در برابر "keg پودر پویا" ایجاد مسلح داعش است.

کمیسیون demurred به جای تشکیل یک کمیته فرعی برای بررسی اگر آن را به حال قدرت تصمیم گیری کند.

خواه رهبر اکثریت سنا مایک Shirkey بعدها به نام مفهوم تفنگ-بان کی مون "بزدلانه" در یک طبقه سخنرانی برای معترضان که در حال تهدید در روز پنج شنبه به بازداشت توسط پلیس ایالتی.

هر دو فرماندار و دادستان کل جمعه اشاره کرد که معترضان می تواند به اتهام brandishing اگر آنها را تهدید به دیگران است.

"این یک وحشتناکی مربوط به توسعه است که ما از قانون گذاران که در حال نشان دادن به کار با پوشیدن جلیقه های ضد گلوله. که محرومیت هزاران نفر از مردم در کشور ما اگر خود را قانونگذار را احساس نمی کند به اندازه کافی امن برای رفتن به محل کار و به انجام چه کار است" گفت: Whitmer در مصاحبه خود در نظر.

"من به احترام مردم حق مخالفت با آن را گسترش دهید و به خطر انداختن زندگی افراد دیگر و ما آن را بسیار جدی گفت:" Whitmer. هر دو دولت مجلس نمایندگان و سنا که برنامه در حال تصمیم با رهبری جمهوری خواه هستند موکول طریق سهشنبه هفته آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب