مشاوران فشار مسیرهای دوچرخه سواری در خیابان دانشگاه به عنوان بخشی از COVID مبارزه

دو شهر تورنتو مشاوران به امید دریافت یک دوچرخه خط در حال اجرا پایین خیابان دانشگاه تاسیس به عنوان بخشی از این

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

دو شهر تورنتو مشاوران به امید دریافت یک دوچرخه خط در حال اجرا پایین خیابان دانشگاه تاسیس به عنوان بخشی از این شهر در پاسخ به COVID-19 در حالی که یک سوم هشدار می دهد در حال حاضر است زمان برای پیاده سازی به طور بالقوه پرهزینه و مخرب پروژه های جدید است.

"نیاز به تورنتو برای ساخت یک گسترش شهر گسترده از شبکه محافظت مسیرهای دوچرخه سواری است که با فشار دادن بیشتر در حال حاضر از همیشه قبل از اینکه" با توجه به تعداد. جو Cressy و با تهدید. مایک لیتون در نامه ای به باربارا, خاکستری, مدیر کل حمل و نقل خدمات.

نمایندگان خواستار خاکستری شامل خط دوچرخه به عنوان بخشی از شهر ActiveTO برنامه ریزی برای گسترش فضاهای باز اجازه می دهد تا پیاده و دوچرخه سواران به حرکت به راحتی از طریق شهرستان در حالی که حفظ یک فاصله امن از دیگران در تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر.

نمایندگان می خواهید برای دیدن محافظت دوچرخه خط در حال اجرا در امتداد خیابان دانشگاه کوئین پارک هلال احمر و خیابان جاده از داونپورت جاده به آدلاید خیابان.

این ایده بوده است لگد زدن در اطراف برای بیش از 20 سال است که دیر شده و ایجاد حیاتی شمال-جنوب و لینک در این شهر را دوچرخه سواری شبکه می گویند مشاوران.

Cressy اشاره می کند که این امر اتصال با برخی از این شهر شلوغ ترین مسیرهای دوچرخه سواری در Davenport, جاده, کالج, Street, Richmond, Street, Adelaide Street و Bloor Street.

آن را نیز واقع در امتداد یک خط مترو مشخص شده به عنوان اولویت مناطق برای ActiveTO آن را به عنوان انتظار می رود بسیاری از مردم خواهد شد تمایلی به سوار شدن به مترو به عنوان آنها بازگشت به کار بیش از چند هفته آینده. خیابان نیز با صف بیمارستان با استفاده از هزاران نفر از خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران.

"نه تنها آن بوده است در دهه بحث و به طور مستقیم متصل به یک شبکه ای از دوچرخه زیرساخت اما در عصر COVID بازیابی آن است که به طور مستقیم در مجاورت کلید راهرو بیمارستان که در آن ما باید هزاران نفر از کارگران خط مقدم بسیاری از آنها نیاز به قادر به دریافت و از کار با خیال راحت در حالی که از نظر جسمی فاصله" گفت: Cressy (بخش 10 Spadina-فورت نیویورک).

Coun. Stephen روز تعطیل (بخش 2 Etobicoke مرکز) گفت: او را پشتیبانی نمی کند این ایده به دلیل آن اجازه نمی دهد که زمان مناسب در مکان ورودی و شهرستان نیاز به دقت سازمان دیده بان خود را صرف به عنوان یک نتیجه از هزینه های مبارزه با این بیماری همه گیر حدود 1.5 میلیارد دلار در این سال است.

"هیچ کس نمی داند چه حجم ترافيک در حال رفتن به می خواهم در پاییز و یا در یک بازگشت به کار دوره در شهرستان درونی هسته ای" گفت: روز تعطیل. "آن است که نسبتا آسان به حدس می زنم که ridership در سیستم حمل و نقل عمومی پایین تر خواهد بود و به طور بالقوه وجود دارد می تواند رکورد سطح تراکم به عنوان مردم به اتومبیل های خود را و بنابراین از بین بردن فیزیکی خطوط و یا ساخت قابل توجه زیرساخت های تغییرات باید از نزدیک با احتیاط بیشتری که تا کنون."

روز تعطیل گفت: برخی از گروه های ذینفع هستند با استفاده از این اپیدمی به عنوان یک فرصت به فشار رو به جلو با طرح های که ممکن است ملاقات با مقاومت در گذشته و یا می تواند انتظار می رود به دیدار با مقاومت در برابر زمانی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

یک گزارش است که انتظار می رود به زودی از کارکنان شهرستان معرفی نحوه پیاده سازی ActiveTO.

شورای شهر برنامه ریزی شده است برای دیدار هفته آینده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

Cressy گفت که او به دنبال به کارکنان برای گزینه های مختلف طراحی. در حالی که هر دو نمایندگان بر این باورند آن را به خوبی کار می کنند به عنوان یک ثابت دائم آنها استدلال می کنند که تنظیم آن در حال حاضر به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است به ارائه خدمات بیشتر به ساکنان در طول COVID-19 را نیز اجازه می دهد تا این پروژه به درستی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

لیتون گفت: مزیت دیگر این است که خیابان دانشگاه ندارد تراکم عابر پیاده ترافیک پا است که می گویند, خیابان یانگ می کند.

Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب