لا شکایت شرکت کالیفرنیا ادعا 'پیچیده' COVID-19 تقلب

بزرگنمایی این تصویر شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه در برابر سلامتی مات

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه در برابر سلامتی ماتریس گروه ادعا های متعدد کلاهبرداری مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس. طرح دعوی در دادگاه در لا دادگاه عالی. فریز Harrison/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فریز Harrison/گتی ایماژ

دادستان شهرستان از لس آنجلس چهارشنبه اعلام کرد که دفتر او تحت پیگرد سلامتی ماتریس گروه به اتهام مشارکت در یک "طرح جعلی" مربوط به COVID-19 همه گیر بود که هر دو "پیچیده" و "محدوده گسترده ای."

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که این شرکت مستقر در کالیفرنیا به فروش می رسد ادعا "خانه" آزمون برای coronavirus به دروغ ادعا می کنند که این آزمونها FDA تایید شده است. این شرکت نیز به فروش می رسد ظاهرا coronavirus قتل "virucide," ادعا کرده که این محصول می تواند "ساخت یک میدان نیروی خود را در اطراف رویداد و یا حتی اسپری خود را در کل شهر است."

به عنوان بخشی از آنچه دادستان شهرستان مایک Feuer تماس "تکان دهنده فریبنده رفتار" این شرکت گفته "متصل غلط دولت تعداد ثبت نام به این محصولات و ساخته ساختگی مطالعات علمی و مقالات سفید برای اثبات ادعاهای دروغین خود را."

"متهمان باید عمل به شیوه ای قرار می دهد که سلامت و زندگی کالیفرنیا در معرض خطر به منظور نقدی از فروش محصولات جعلی در طول بحران بهداشت عمومی" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

دادستان شهرستان شکایت کرد نه تنها سلامتی ماتریس گروه بلکه دو چهره متصل به شرکت: Barry Migliorini مدیر عامل شرکت و جورج Todt که نمایندگی خود را به عنوان یک "هرزه فروش" و مدیر امور کسب و کار برای شرکت.

Feuer همچنین گفت: Migliorini, Todt و این شرکت به تازگی اقدام به "گسترش غیر قانونی خود طرح" با فروش محصولات خود به دولت های محلی در کالیفرنیا است. شهر وکیل دعوی در دادگاه است که به دنبال یک دستور به توقف این شرکت ادعا تبلیغات کاذب و همچنین به عنوان مجازات مدنی و جبران خسارت برای قربانیان ادعایی.

در یک ایمیل فرستاده بیانیه ویلیام Dailey یک وکیل برای سلامتی ماتریس گروه و Migliorini گفت: مشتریان خود شده اند "دروغ متهم" و آنها "را قاطعانه رد همه اتهامات اشتباه انجام می دهند."

"این مایه تاسف است که یک تپه کوچک است که منفجر به نادرست این کوه که شدید misstates حقایق" Dailey بیانیه ادعا.

Todt نیز با رد این اتهامات گفت: "یک ایمیل "نیت من شد 200% انسان دوستانه و برای بهبود کیفیت انتخاب در آزادی های مدنی روشنگری است."

سلامتی ماتریس گروه اول آمد به توجه دادستان شهرستان را از طریق NPR گزارش در ماه آوریل است.

چند نفر خریداری شده که از این قرار است "خانه" آزمون آنلاین گفت: NPR آنها معتقد بودند این شرکت تا به حال تمام ترس خود را در مورد این ویروس و فریب آنها را به خرید آزمون که هرگز وارد شده است. پس NPR, گزارش, ترین, اما نه همه - از آن دسته از مشتریان باید گفت که آنها دریافت بازپرداخت.

مقامات فدرال را نیز گرفته اطلاع از سلامتی ماتریس ، تشکر. Raja Krishnamoorthi D-Ill., و تشکر. کتی پورتر, D-کالیفرنیا راه اندازی یک بررسی. و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به طور موقت به حالت تعلیق عمومی معاملات سهام این شرکت.

در سراسر کشور فدرال و ایالتی و محلی اجرای قانون قول داده اند که برای سرکوب اتهام تقلب مرتبط با این بیماری همه گیر از جمله جعلی تست کیت و یا جعلی درمان برای این بیماری است. مقامات تاکید بر اهمیت اطلاعات دقیق در مبارزه با این ویروس را گسترش.

"متهمان غیر قانونی و شیوه های کسب و کار بیش از یک کلاهبرداری" طرح دعوی در دادگاه ایالت "آنها یک تهدید برای بهداشت عمومی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن