تماس های رشد به ممنوعیت مرطوب بازارهای

بزرگنمایی این تصویر مردم با پوشیدن محافظ ماسک صورت مغازه در مرغ غرفه در یک بازار در شانگهای در فوریه

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم با پوشیدن محافظ ماسک صورت مغازه در مرغ غرفه در یک بازار در شانگهای در فوریه. 13. Noel Celis/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Noel Celis/خبرگزاری گتی ایماژ

دانشمندان هنوز در تلاش برای تعیین منشاء coronavirus اما نظریه غالب این است که آن را به یک بازار مواد غذایی در ووهان چین.

اصطلاح "مرطوب بازار" — معمولا یک آشفته بازار از اصطبل حمل تولید غذاهای دریایی و برخی پرورشی گوشت یافت می شوند در سراسر چین و همچنین در بسیاری از دیگر نقاط جهان است. مشکل این است که این مرطوب بازارهای همچنین حمل حیوانات زنده — گاهی اوقات غیر قانونی از جمله گاهی اوقات عجیب و غریب حیات وحش — خرید و ذبح در نقطه افزایش احتمال گسترش بیماری.

تعداد فزاینده ای از گروه های حمایت سیاستمداران و دیگر مقامات خواستار ممنوعیت این نوع از بازار در سراسر جهان. اما اجرای چنین ممنوعیت خواهد بود یک چالش است.

Jan Vertefeuille ارشد مشاور وکالت در صندوق جهانی حیات وحش یکی از گروه های حمایت از بان کی مون می گوید: حیوانات در بازارهای تمایل به کهنه به غیر بهداشتی قفس انباشته در بالای هر یک از دیگر.

"شما ممکن است خفاش ها نشسته در بالای خوک نشسته در بالای pangolins نشسته در بالای گربه, گربه و تمام مایعات بدن هستند و نوع جریان را به هر یک از دیگر," او می گوید.

حیوانات تحت استرس مزمن او می گوید که تضعیف سیستم ایمنی بدن خود را. ویروس ها آنها را حمل می ممزوج شدن و گسترش در میان گونه ها از جمله گهگاه به انسان است.

"این دستور غذا را برای یک بیماری چیزی شبیه COVID-19 تا از ظهور یک بازار مانند این که" Vertefeuille می گوید.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و بالا در ایالات متحده بیماری های عفونی, متخصص, همچنین ابراز پشتیبانی برای بستن مرطوب بازار.

"آن boggles ذهن من چگونه زمانی که ما بسیاری از بیماری هایی که بیرون آمدن از آن غیر معمول انسان-حیوان رابط است که ما فقط آن را تعطیل کند" Fauci گفت: "فاکس و دوستان" در اوایل این ماه.

در ماه فوریه پس از coronavirus شیوع دولت چین ممنوع فروش حیوانات وحشی در مرطوب بازار. آن را همان چیزی که پس از سال 2003 شیوع سارس, اما این ممنوعیت برداشته شد و پس از حدود سه ماه.

جمهوری خواه در کنگره مایکل McCaul از تگزاس است که در میان یک گروه دو حزبی از بیش از 60 نفر از اعضای کنگره در تماس با نهادهای بین المللی از جمله سازمان بهداشت جهانی را تعطیل زنده حیات وحش ایران ،

"ما نمی یادگیری درس از گذشته," او می گوید. "و من فکر می کنم این چیزی است که ما می خواهم به دنبال در حال حاضر این است که چگونه می تواند ما را در جلوگیری از وقوع این اتفاق هرگز دوباره؟"

سوال این است که آیا چنین ممنوعیت قابل اجرا است.

بسیاری از تجارت حیوانات وحشی است که در حال حاضر غیر قانونی در چین اما هنوز هم گسترده است.

بدیهی است که یک واحد از سازمان ملل متحد ندارد اجرای قدرت. همه از آن می توانید انجام دهید این است که ارائه راهنمایی. آن را می گوید که بازارهای در حال یک منبع مهم مواد غذایی و شغل برای مردم در سراسر جهان, اما این است که دولت ها باید اطمینان از ایمنی مواد غذایی و "دقت اجرای ممنوعیت فروش حیات وحش است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب