مغلوب ساختن پیشی جستن رسانهها تصویری از آشکار حامی گفت: "قدرت سفید'

بزرگنمایی این تصویر برپایی تظاهرات در روز جمعه شب در سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا در مقابل کا

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

برپایی تظاهرات در روز جمعه شب در سیاه و سفید زندگی می کند ماده پلازا در مقابل کاخ سفید و مجسمه سابق رئیس جمهور اندرو جکسون, به, است که محافظت شده توسط یک حصار و بلوک های بتنی. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر یکشنبه شامل یک مرد که به نظر می رسد یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی گفت: "قدرت سفید" در پاسخ به معترضان.

در این ویدئو ظاهرا در روستاها یک جامعه بازنشستگی در فلوریدا مردم با تهمت پیراهن و نشانه های خود را در چرخ دستی گلف رانندگی توسط معترضان فریاد و توهین در آنها و در مورد رئیس جمهور.

در یکی ارز, یک مرد برگزاری یک نشانه است که می گوید: "امریکا عاقل دوباره" اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن شعار انتخاباتی, yells: "که در آن شما سفید هود؟" در پاسخ به رانندگی یک ماشین گلف با نشانه های مطلب "برگ برنده 2020" و "امریکا برای اولین بار" yells بازگشت "سفید قدرت است."

مغلوب ساختن پیشی جستن را بازتوییت کرد تصویری که به اشتراک گذاشته شده توسط ناشناخته کاربر توییتر و گفت: "با تشکر از شما به افراد زیادی از روستاها. چپ رادیکال هیچ چیز دموکرات ها سقوط خواهد کرد در پاییز. فاسد جو [بایدن] است. شما به زودی ببینید!!!"

"قدرت سفید" سفید supremacist شعار با توجه به ضد افترا لیگ.

کاخ سفید است در پاسخ به یک درخواست برای نظر در مورد رئیس جمهور را صدای جیر جیر. او را بازتوییت کرد این ویدئو قبل از ساعت 8 صبح و جمعه و آن را هنوز هم به عنوان ساعت 10 صبح

کارولینای جنوبی " تیم اسکات, تنها, سیاه, سناتور جمهوری خواه به نام retweet "غیرقابل دفاع."

"او باید را بازتوییت کرد و او باید فقط آن را پایین" اسکات گفت: در سی ان ان.

رئیس جمهور جیر می آید در زمان افزایش تنش نژادی در امریکا با کشتن جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس بازداشت پلیس منجر به تظاهرات گسترده علیه خشونت پلیس و نژادی و عدالت است.

در یک NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی انجام شده یک هفته پس از فلوید مرگ دو سوم از آمریکایی ها گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن اتحاد بیشتر و افزایش تنش های نژادی در این کشور است.

در یک نظرسنجی اخیر از نیویورک تایمز و سینا کالج, 61 درصد از رای دهندگان گفت: آنها مخالف از مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و نژاد در حالی که فقط 33 درصد گفت: آنها تایید شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن