'Mamá من هنوز هم گرسنه': در پورتوریکو, کودک گرسنگی می شود Flashpoint

بزرگنمایی این تصویر Elia Gonzalez, 25 غرفه با فرزندان خود Jesiel, 5, Ansiel 4 و Angellia, 6 در ورود

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Elia Gonzalez, 25 غرفه با فرزندان خود Jesiel, 5, Ansiel 4 و Angellia, 6 در ورود به خانه خود را در ریو Piedras, San Juan, Puerto Rico. پس از شریک زندگی خود را از دست داده و کار خود را, مواد غذایی شده اند به اندازه کافی برای نگه داشتن Gonzalez خانواده تغذیه در بیماری همه گیر. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

آن را تا به حال نشده است اما قبل از همه گیر Elia Gonzalez همیشه موفق به حفظ خانواده خود را تغذیه کشش او غذا تمبر و شریک زندگی خود را متوسط درآمد به عنوان یک D. J. در میله های اطراف پورتوریکو پایتخت, San Juan. که تغییر در اواسط ماه مارس زمانی که میله های آن بسته شد و دختر او را به مدرسه ای که در آن او می خواهم بدست صبحانه رایگان و نهار را بیش از حد.

آوریل 20, کابینت آشپزخانه تقریبا خالی است. گونزالس و شریک زندگی خود را که مستند نشده و نمی واجد شرایط برای بیکاری رفت و چهار روز بدون خوردن به طوری که آنها می خواهم به اندازه کافی مواد غذایی برای کودکان تا Gonzalez ماهانه بعدی مواد غذایی تمبر سود فرود آمد بر او EBT کارت در اوایل ممکن است. هنوز تا پایان مارس همه او را ترک کرده بود برای کودکان بود و برنج را با کمی تخم مرغ مخلوط شده است.

فرزندان خجالتی 4 و 5 ساله را برای اطلاعات بیشتر بپرسید. اما قدیمی ترین Angellia یک پرگو با موهای فرفری kindergartener تلاش برای اطمینان بخشیدن به او ،

"او گفت:" Mamá من هنوز هم گرسنه'," گونزالس گفت: "اما او به من گفت این خوب بود چون او بزرگ است و می تواند صبر کنید تا من بیشتر مواد غذایی است. که به من ضربه سخت است."

بزرگنمایی این تصویر

یک کارگر در وگا آلتا, P. R. مارس در جزیره فرماندار تحمیل سخت مستند اقدامات برای کنترل COVID-19 شیوع. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

Coronavirus اضطراری بدتر گرسنگی در سراسر کشور با رای گیری های اخیر پیدا کردن که یک پنجم خانواده های ایالات متحده نمی تواند به اندازه کافی به غذا خوردن. اما پورتو ریکو نرخ ناامنی غذایی شده اند و بالاتر از آن است که پس از مدتها قبل از بیماری همه گیر. قلمرو آمریکا بالاتر از نرخ فقر از هر دولت است.

یک مطالعه توسط پورتوریکو موسسه آمار در سال 2015 یافت که 22 درصد از بزرگسالان گزارش پرش وعده های غذایی و یا خوردن بخش های کوچکتر به دلیل آنها نمی باید پول برای مواد غذایی است. بود که قبل از این جزیره ورشکستگی یک رشته از بلایای طبیعی و در حال حاضر coronavirus مستند که بسته کسب و کار و همچنین مدارس ارائه شده است که دو وعده های غذایی روزانه به اکثریت پورتوریکو دانش آموزان.

"و پس از آن اغراق می گویند که از گرسنگی در پورتوریکو در حال حاضر است که احتمالا بسیار بالاتر از آن بود در سال 2015 گفت:" جثه Caraballo-کوتو یک اقتصاددان در دانشگاه پورتوریکو در پردیس در شهرستان کیی. او تخمین می زند که همه گیر رانده جزیره نرخ بیکاری حیرت انگیز 46 درصد است. "و متوسط صرفه جویی در رای دادن در اینجا صفر است. بنابراین اگر شما یک بحران اجتماعی این افراد لازم نیست که بافر در طول مستند."

بزرگنمایی این تصویر

مردم منتظر انتخاب کنید تا وعده های غذایی برای کودکان خود را در کافه تریا مدرسه در وگا آلتا, P. R., on May 6. این جزیره فرماندار در ابتدا حاضر به باز کردن سالن های غذاخوری اما فشار افکار عمومی تغییر ذهن خود را. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

در روزهای اخیر آن را یک مبارزه بر توقیف مدرسه و سالن های غذاخوری آورده است که این موضوع از گرسنگی در جزیره – و به طور خاص در دوران کودکی گرسنگی — به نظر کامل است.

فرماندار واندا Vázquez به دست آورده اولیه ستایش برای گرفتن مراحل تهاجمی برای مبارزه با کروناویروس. اما پس از بسته شدن مدارس در مارس 16, او حاضر اجازه می دهد تا خود را به سالن های غذاخوری را برای ادامه ارائه ناهار رایگان به کودکان به عنوان آنها در اکثر جوامع در ایالات متحده فرماندار در ابتدا گفت: او می ترسید افشای کافه تریا کارگران به ویروس. بسیاری از این کارگران در زنان مسن تر.

اما به عنوان مستند کشیده به عنوان موانع اداری با تاخیر ورود فدرال محرک و بیکاری پرداخت و به عنوان دولت محلی تلاش به روند افزایش جدید مواد غذایی تمبر برنامه مردم صبر عینک نازک است.

در رسانه های اجتماعی داستان های منتشر شده در مورد افرادی مانند Elia گونزالس که تا به حال اجرا از مواد غذایی برای کودکان خود. یک مادر و پیدایش Montañez نوشت به پسرش معلم که همه او تا به حال برای کودکان و نوجوانان بود و آب. پدر و مادر و سیاستمداران خواستار بازگشایی سالن های غذاخوری. کافه تریا کارکنان گفت که مناسب با تجهیزات حفاظتی آنها حاضر به بازگشت به کار. فعالان شکایت کرد و اعلام اعتراض از اتومبیل های پیچ در پیچ از طریق خیابان های, San Juan.

بزرگنمایی این تصویر

کافه تریا کارگران بسته بندی مواد غذایی به در اولین روز مدرسه ناهار اتاق اجازه داده شد برای باز کردن نزدیک به دو ماه پس از شروع پورتوریکو را مستند. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

در آوریل 29, فرماندار acquiesced گفت: تعداد محدودی از سالن های غذاخوری اجازه داده می شود به بازگشایی هفته بعد. این جزیره 78 شهرداران را هماهنگ تحویل از وعده های غذایی برای کودکان است که آنها مورد نیاز است.

"افکار عمومی واقعا دولت را مجبور به تجدید نظر در تصمیم خود و بازگشایی, ناهار, اتاق گفت:" دنیس سانتوس رئیس جمهور از پورتوریکو بانک مواد غذایی. او گفت که پس از این مدارس بسته او هولناک با درخواست های بیشتری برای مواد غذایی برای کودکان از مواد غذایی بانک می تواند دیدار خواهد کرد. "اکثر پورتو Ricans زنده از چک برای چک پس از هشت هفته بدون هیچ گونه درآمد ساخته شده وضعیت بسیار فوری برای بسیاری از خانواده ها است."

اولین 80 سالن های غذاخوری باز شده در مارس 6, و آن را یک متغیر شروع می شود. بسیاری از شهرداران گزارش داد که جزیره را به اداره آموزش تحویل مواد غذایی به مراتب کمتر از آنها مورد نیاز و یا درخواست کرده بود. دیگران مانند شهردار شهر ساحلی لیزا به تعویق افتاد وعده غذایی توزیع تا این هفته به جای خطر داشتن به نوبه خود به دور. چندین کافه تریا کارگران نمایش برای COVID-19 آزمایش مثبت, تاخیر در افتتاح حداقل یک آشپزخانه.

بزرگنمایی این تصویر

در شهر وگا آلتا کارگران وعده های غذایی آماده برای 800 کودکان است. شهرداران سراسر جزیره شکایت کرده اند که آنها در حال گرفتن به اندازه کافی غذا برای تمام کودکانی که به آن نیاز دارید. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

روز دوشنبه این جزیره وزیر آموزش و پرورش Eligio هرناندز گفت: بخش خود را باز کرده بود یکی دیگر از 28 سالن های غذاخوری این هفته آماده شد تقریبا 64,000 ناهار در روز است. او همچنین گفت: خانواده ها در برخی از شهرهای روستایی می تواند ثبت نام به nonperishable مواد غذایی از طریق پست به خانه های خود. اما انتقاد نه فروکش کرد.

"دولت تنها در خدمت 10 درصد از کودکان" گفت: جیووانی روبرتو برجسته ضد گرسنگی فعال اجرا می شود که شبکه های کوچک از جامعه آشپزخانه سوپ شناخته شده به عنوان comedores sociales. "خواسته های ما روشن است. باز کردن تمام سالن های غذاخوری مدرسه و در خدمت هر کسی که به آن نیاز دارد."

در هفته های اخیر روبرتو شده است که منجر به تماس برای باز کردن سالن های غذاخوری. مشخصات خود مطرح شد بیشتر زمانی که او دستگیر شد و در 30 آوریل در حالی که رهبری کاروان از خودروهای ساخت راه خود را از طریق خیابان های سن ژوئن در اعتراض. او به اتهام نقض فرماندار اقامت در خانه سفارش, اما بازداشت, پخش در تلویزیون به طور گسترده ای به عنوان انتقاد ناموجه. یک قاضی رد اتهامات عنوان شده علیه.

بزرگنمایی این تصویر

جیووانی روبرتو آگهی شبکه های کوچک از جامعه آشپزخانه سوپ به نام comedores sociales. پس از او بازداشت شد و در طول یک ضد گرسنگی تظاهرات در اواخر ماه آوریل کمک های مالی به comedoresرسید. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

مصیبت محبوب بسیاری از مردم در پورتوریکو به روبرتو شود. جامعه آشپزخانه او اجرا می شود با داوطلبان شد یک منبع مهم مواد غذایی پس از طوفان ماریا زمانی که محلی و دولت فدرال موفق به دریافت منابع به مردم از کوره در رفته برای آنها. پس از comedores sociales باید در عمل در بودجه بند کفش. اما روبرتو اخیر برجستگی خواستار دولت دهم بیشتر برای کمک به پورتوریکو فقیر در طول همه گیر را به خود جلب کرده و دهها هزار دلار در کمک های مالی.

"ما در حال بهبود مرکز ما به یک بزرگتر انبار" روبرتو گفت. مرکز اصلی یک جامعه سالم مرکز در شهرستان کگواس — منتقل شده به فروشگاه مواد غذایی به جای خدمت به وعده های غذایی در سایت. "ما بدست بسیاری از پشتیبانی پس از گسترش داده ایم از 200 بارگیری مواد غذایی و تحویل به 700 این هفته است."

هنوز روبرتو گفت که کافی نیست و امیدوار قاضی نظارت بر طرح دعوی در دادگاه است که طرفداران ظ نمایندگی از مادران مختلف نیروی دولت برای باز کردن بیشتر در مدرسه و سالن های غذاخوری. یک جلسه در مورد روز جمعه برگزار خواهد شد.

بزرگنمایی این تصویر

یک مرد در خارج از سایت از یک جامعه آشپزخانه — یا comedor اجتماعی — در شهرستان کگواس. جامعه آشپزخانه شد یک منبع مهم مواد غذایی پس از طوفان ماریا زمانی که محلی و فدرال دولت موفق به دریافت منابع به مردم از کوره در رفته برای آنها. در طول همه گیر این comedores ارائه شده اند مواد غذایی رایگان. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

دنیس سانتوس مواد غذایی رئیس بانک گفت: این بیماری همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی تا به بالا گفتگو در مورد گرسنگی و فقر در پورتو ریکو است که سیاستمداران و بسیاری از شهروندان ترجیح می دهند برای جلوگیری از.

"سیاستمداران ما بحث اگر ما به عنوان یک کلاس اول کشور و چه شده اند وجود دارد برخی از برنامه ها در تاریخ ما است که باید برای بهبود وضعیت طبقه متوسط در واقعیت ما بسیار ضعیف است. ما همیشه بوده اند" سانتوس گفت. "اما اگر شما نگاه کنید ما در Facebook صفحه غذایی, بانک, مردم, نظر, که در پورتوریکو وجود دارد بدون گرسنگی زیرا همه دریافت مواد غذایی. مردم در انکار دوره است."

در ریو پیدرس بخش از سان خوان, Christel Galindez گارسیا, یک رهبر جامعه شاهد گرسنگی در محله خود شروع به بالون در روز از این جزیره را خاموش کردن.

"افراد مسن, مهاجران, مادران با کودکان" Galindez گفت. او شده است در چیدن سی و وعده های غذایی پخته شده یک روز از یک کلیسا در نزدیکی خانه خود و ارائه آنها را به خانه های مردم است. او به دیدار خانواده های مختلف هر روز.

"آیا شما می دانید زمانی که شما می دانید که مردم واقعا نیاز دارید؟" "هنگامی که شما نشان می دهد تا با یک بشقاب غذا و آنها شروع به گریه."

بزرگنمایی این تصویر

رهبر جامعه Christel Galindez گارسیا (سمت چپ) توزیع وعده های غذایی پخته شده به مردم در نیاز. در مه 6, او همچنین آورده کیک به خانه Elia گونزالس که دختر Angellia تبدیل شده که شش روز است. اریکا P. رودریگز برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریکا P. رودریگز برای NPR

یکی از افراد Galindez بازدید چهارشنبه گذشته بود Elia گونزالس که گفت که روز قبل از او می خواهم از طریق آخرین برنج و تخم مرغ کرده و به تغذیه او سه بچه.

"در حال حاضر من هیچ چیز در آشپزخانه" گونزالس گفت. "هیچ چیز."

هر چند برخی از سالن های غذاخوری حال توزیع وعده های غذایی است که او گفت: هیچ کدام نزدیک به آپارتمان او و او ندارد ، او فدرال محرک پرداخت شد هیچ جا در چشم چون جزیره خزانه داری وزیر متهم به توزیع این پول از طرف دولت فدرال گفته است که مردم دریافت کمک های غذایی را در میان گذشته به آن را دریافت.

"و این ما هستیم که نیاز است که به کمک بیشتر" گونزالس گفت. در سمت روشن ماهانه مواد غذایی وارد شده بود و که خواهد اجازه دهید او را به آشپزخانه خود را. بدون شریک زندگی خود را از درآمد او گفت: او می تواند خرید مواد غذایی به اندازه کافی برای دو تا سه هفته.

روز شنبه نیز دختر او Angellia ششم تولد.

Christel Galindez جامعه رهبر این را می دانست و در مواد غذایی خود را تحویل اجرای او سوار به Gonzalez درب جلو بازی آهنگ تولد از طریق ماشین بلندگو. او با استفاده از یک P. A. سیستم احضار Angellia خارج است. دختر کوچک پدید آمده با یک لبخند بزرگ و چرخید و کمی چرخ زدن به موسیقی است.

Galindez دست Gonzalez سه تا-go-ظروف غذا و یک جعبه با سه کیک یکی برای هر یک از فرزندان او.

اریکا P. رودریگز کمک, گزارش, از, San Juan P. R.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب