به عنوان متحده بازگشایی کارشناسان بهداشت و درمان به دنبال درک Coronavirus را زود خاموش گسترش

بزرگنمایی این تصویر Beachgoers بازگشت به پورت هونیم ساحل کالیفرنیا در روز پنج شنبه. شهرستان ونتورا س

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Beachgoers بازگشت به پورت هونیم ساحل کالیفرنیا در روز پنج شنبه. شهرستان ونتورا سواحل و پارک ها شده است, برنامه ریزی برای بازگشایی این هفته با برخی از محدودیت. Mark J. Terrill/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark J. Terrill/AP

به عنوان مقامات بهداشتی در سراسر کشور سعی کنید به سرعت coronavirus گیر بدن در حال رشد از شواهد و تحقیقات نشان می دهد این ویروس ممکن است در سکوت گسترش در نقاط مختلف کشور به مراتب زودتر از ابتدا معتقد بودند و رسما گزارش شده است.

نتایج اولیه از آنتی بادی آزمایش در نیویورک و فلوریدا نشان می دهد که صدها نفر از هزاران نفر اگر نه میلیون ها نفر از مردم ممکن است در حال حاضر قرارداد این ویروس. مشابه و بیشتر بحث نظرسنجی در کالیفرنیا نشان می دهد وسیع تری گسترش بیش از پیش اذعان کرد.

و در دولت منطقه خلیج مقامات بهداشت در حال حاضر شناسایی دو coronavirus مربوط به مرگ و میر رخ داده است که در اوایل فوریه به این معنی که برای اولین بار شناخته شده مرگ و میر ناشی از کروناویروس در آمریکا رخ داده است هفته زودتر از قبلا اعتقاد بر این بود.

قبل از مرگ "هستند که مانند کوه یخ راهنمایی, گفت:" دکتر سارا کودی, شهرستان سانتا کلارا, سلامت, مدیر طی اطلاعیه. آنها شاخص او گفت: "که ما به جامعه انتقال احتمالا به درجه قابل توجهی به مراتب زودتر از ما تا به حال شناخته شده است."

با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری وجود دارد تنها 11 موارد گزارش شده از کروناویروس در آمریکا در فوریه. 6 روز است که 57 سال سن خوزه, زن مرده پس از یک بیماری کوتاه با علائم شبه آنفولانزا. پزشکی قانونی در شهرستان سانتا کلارا مشکوک بود. زن شناسایی توسط خانواده به عنوان پاتریشیا Boland شد در غیر این صورت سالم است.

اما تست برای coronavirus محدود بود و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تمرکز هنوز به کارگردانی بیرون. یک هفته زودتر به رئیس جمهور تهمت مسدود شده بود سفر از چین و اعلام کرد این رمان virus بهداشت عمومی اورژانس اما دولت او بارها و بارها تاکید کرد که خطر ابتلا به این ویروس در آمریکا کم بود. اخیر مسافران مشاهده شده بیشتر در معرض خطر است.

به مرگ از ویروس هر چند Boland باید قرارداد آن روز اگر نه هفته پیش از آن نشان می دهد که مردم در حال عبور از آن میان یکی دیگر در منطقه خلیج در اواخر ماه ژانویه اگر نه زودتر.

"نامرئی زنجیره ای از انتقال"

برای محققان و پزشکان ایم که ردیابی این ویروس را گسترش زودتر مرگ و میر در شهرستان سانتا کلارا در حال اثبات است که وجود دارد "نامرئی زنجیره انتقال" اتفاق می افتد در شهرهای ایالات متحده در اواسط ژانویه می گوید: Alessandro Vespignani مدیر شبکه موسسه علوم در دانشگاه.

برای اولین بار علنا اذعان مورد جامعه گسترش در آمریکا شد و یک ماه بعد در فوریه. 27 زمانی که یک بیمار در ساکرامنتو کالیفرنیا تشخیص داده شد که داشتن COVID-19 رغم داشتن ارتباط با دیگر موارد شناخته شده و هیچ سابقه ای از سفر است. دولت lockdown یکی از اولین ایالتی اقامت در خانه سفارشات در کشور نمی خواهد به اثر را برای یکی دیگر از سه هفته.

در آن زمان این ویروس در سکوت گسترش یافته است.

یک مدل ایجاد شده توسط Vespignani و دیگر محققان در دانشگاه با استفاده از جمعیت مسافرت و بیماری انتقال داده میریزد نور در آن نامرئی مرحله از این بیماری همه گیر.

"در حالی که ما تا به حال چند موارد تشخیص داده شده در ایالات متحده ما در واقع در حال حاضر صدها نفر و پس از آن هزاران انتقال حوادث رخ داده در سراسر کشور," او می گوید.

نتایج اولیه از یک آزمایش پادتن در نیویورک اوایل این هفته منتشر شد نشان داد که 1 در 5 ساکنان شهر نیویورک که مورد آزمایش قرار گرفتند ممکن است در حال حاضر قرارداد coronavirus. به عنوان بسیاری از 2.7 میلیون نفر ممکن است تا به حال آن را در سطح ایالت اعداد نشان می دهد.

مشابه سرولوژی بررسی در فلوریدا انجام شده توسط محققان در دانشگاه میامی نشان داده است که به عنوان بسیاری از 165,000 مردم در میامی-Dade County حدود 6 درصد از جمعیت دارای آنتی بادی است که نشان می دهد در اوایل عفونت بیش از حد.

سلامت و مقامات دولتی می گویند که آزمایشات سرولوژی — است که آزمون است که به دنبال آنتی بادی به یک عفونت بسیار حیاتی به درک مقیاس coronavirus همه گیر و بسیار مهم برای, تلاش برای بازگشایی نقاط کشور.

بنابراین بیش از حد است که درک درستی از زمانی که این ویروس برای اولین بار در ایالات متحده وارد و چگونه آن را در ابتدا گسترش یافته است.

"این بیماری همه گیر شده بود با ما اساسا یک ماه و نیم قبل از ما آن را متوجه شد به طوری گسترده" Vespignani می گوید. "آنچه ما انجام می دهند تا مطمئن شوید که ما نمی افتد به مارس دام دوباره؟"

درک کالیفرنیا جدول زمانی

یک جفت از مطالعات انجام شده توسط محققان دانشگاه استنفورد و دانشگاه جنوب کالیفرنیا عناوین ساخته شده در اوایل این هفته و پس از آنها نشان می دهد که ميزان عفونت در دو کالیفرنیا جوامع به مراتب بیشتر از گزارش شده بود. در لس آنجلس پژوهش نشان داد صدها هزار نفر از مردم ممکن است آلوده شده توسط virus.

هر دو مطالعات انتقاد خارج از کارشناسان که در میان چیزهای دیگر, سوال قابلیت اطمینان از آنتی بادی آزمایش محققان مورد استفاده قرار گیرد.

کالیفرنیا مقامات مضطرب به دست آوردن درک بهتر از ویروس شیوع و تاریخچه در دولت به دنبال راه های دیگر برای جمع آوری داده ها.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در اوایل این هفته دولت فرماندار گاوین Newsom گفت: "به کارگردانی county medical examiners را به یک روش شبیه به سانتا کلارا, نگاهی به مرگ و میر رخ داده است که در ژانویه و فوریه برای یک اتصال ممکن است به COVID-19.

متعدد بازرسان پزشکی در دولت گفت که آنها تا به حال دریافت نکرده رسمی بخشنامه از فرماندار اما آنها غربالگری decedents ممکن است coronavirus اتصالات به عنوان دور برگشت به عنوان در اواخر ماه ژانویه است.

بسیاری با اشاره به این که اکثریت قریب به اتفاق coronavirus مرگ و میر می شده اند و طبقه بندی شده به عنوان "طبیعی" به طوری که آنها نمی خواهد مورد بررسی قرار گرفته و توسط بازرسان پزشکی محدود کردن تعداد مرگ و میر است که می تواند یک نگاه دوم است.

پرسیده شده توسط NPR در مورد بخشنامه در یک کنفرانس مطبوعاتی جمعه Newsom معوق به بهداشت دولت, مدیر دکتر سونیا Angell.

Angell نمی گویند که آیا یک رهنمود داده شد اما گفت: دولت ادامه خواهد داد به کار با خو یش به درک پیشرفت COVID-19 در دولت جوامع است.

"این برای ما بسیار مهم است که ما نگاه به جلو به واقعا درک آنچه اتفاق افتاده است در ابتدای این کل فرایند" او گفت:.

بیکر و الیزابت بروکلین Riepma کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب