"من فقط در اینجا برای انجام کار من' افتتاح دادستان می گوید

واشنگتن - قدرتمند آمریکا وکیل در منهتن شده است که نظارت بر تحقیقات از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

واشنگتن - قدرتمند آمریکا وکیل در منهتن شده است که نظارت بر تحقیقات از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان نشان داد تا در دفتر خود به کار پنج شنبه, هجوم دادستان کل که ناگهان عمل ساعت زودتر به برکناری دادستان. "من فقط در اینجا برای انجام کار من? جفری S. برمن به خبرنگاران گفت:.

دولت را با فشار به کنار برمن مجموعه فوق العاده سیاسی و قانون اساسی درگیری میان وزارت دادگستری و یکی از برتر کشور منطقه است که تلاش عمده اوباش و تروریسم موارد در طول سال و در حال بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن شخصی وکیل رودی جولیانی. "من نه استعفا داد و به هیچ وجه قصد استعفا من موقعیت" برمن در بیانیه ای گفت: اواخر جمعه.

آن را نیز عمیق تر شدن تنش ها بین گروه و دموکرات کنگره که متهم دادستان کل ویلیام Barr از سیاسی کردن این سازمان و اقدام بیشتر شبیه مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل شخصی از رئیس کشور مامور اجرای قانون.

بر ارائه هیچ توضیحی برای عمل خود را. کاخ سفید اعلام کرد که تهمت بود نامزدی کمیسیون بورس و اوراق بهادار رئیس Jay کلیتون به خوبی متصل وال استریت وکیل عملا هیچ تجربه به عنوان دادستان فدرال ،

رئیس کمیته قضایی مجلس سنا دیابت لیندزی گراهام R-S. C. گفت: "بعید است که در ادامه با کلیتون را نامزدی مگر اینکه نیویورک سناتور دموکرات چاک شومر و کریستن جیلیبرند به رضایت خود را به انتخاب کنید. شومر در حال حاضر گفت: تلاش برای سرنگونی برمن "reeks بالقوه فساد از روند قانونی."

رئیس کمیته قضایی مجلس Rep. جری Nadler, D-n. y. گفت: خود را به کمیته دعوت شد برمن به شهادت این هفته آینده.

تنها چند روز پیش به اتهامات ظاهر از سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی جان بولتون که رئیس جمهور به دنبال دخالت در یک تحقیق توسط برمن را به دولت متعلق به بانک ترکیه در تلاش برای قطع معاملات با رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ،

برمن بیانیه گفت: او را در کار باقی بماند تا زمانی که یک نامزد تایید شده توسط مجلس سنا. او به چالش کشیده بر قدرت به حذف داده که برمن منصوب شد توسط فدرال قضات و نه رئیس جمهور. تحت قانون فدرال ایالات متحده وکیل است که منصوب شده توسط دادگاه منطقه قضات می تواند در خدمت "تا جای خالی پر شده است."

اما وزارت دادگستری دفتر مشاور حقوقی استدلال در سال 1979 نظر است که "قدرت برای حذف یک دادگاه منصوب U. s. دادستان بر عهده رئیس جمهور است." آن را می گوید "رئیس جمهور مسئول رفتار معاون دادستان و بنابراین باید از این قدرت برای حذف او معتقد است یک وقت نامناسب بدون در نظر گرفتن که او را منصوب."

یک مقام ارشد وزارت دادگستری گفت: این اداره برنامه ریزی شده به کریگ Carpenito ایالات متحده وکیل در نیوجرسی بیش از منهتن دفتر موقت شروع در جولای 3. رسمی بود و نه مجاز به صحبت علنی درباره این موضوع صحبت کرد و به AP به شرط ناشناس ماندن.

دادستان فدرال در نیویورک باید نظارت های متعدد تعقیب و تحقیقات با روابط به ناروا در سال های اخیر است. که شامل تحقیقات جاری به جولیانی را معاملات کسب و کار از جمله این که آیا او موفق به ثبت نام به عنوان یک عامل خارجی به گفته افراد آشنا با این موضوع. آنها مجاز به بحث در مورد بررسی علنا و صحبت در خواست نامش فاش نشود.

دفتر نیز محاکمه تعدادی از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران از جمله تهمت سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن که در خدمت یک حکم زندان برای دروغ گفتن به کنگره و مالی مبارزات انتخاباتی جرم است.

برمن است نظارت دادستان از دو فلوریدا بازرگانان لو Parnas و ایگور Fruman بودند که همکاران از جولیانی و به اوکراین استیضاح بررسی است. این افراد متهم شده در اکتبر فدرال و مالی مبارزات انتخاباتی نقض از جمله پنهان کردن منشا 325,000 دلار کمک مالی به یک گروه حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

توجه متمرکز در دفتر این هفته بعد از اخبار سازمان های, از جمله آسوشیتد پرس به دست آمده نسخه از بولتون بگو همه کتاب. بولتون مدعی در این کتاب که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال قطع یک معامله برای جلوگیری از دادستان فدرال در نیویورک از بررسی اینکه آیا هالک بانک نقض تحریم های ایالات متحده علیه ایران به منظور آزاد آمریکایی کشیش زندانی در ترکیه است.

شش هفته پس از پاستور انتشار بولتون می نویسد: مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اردوغان در یک callthat "او می خواهد به مراقبت از همه چیز و توضیح داد که منطقه جنوبی دادستان بودند و نه مردم اما اوباما مردم مشکل است که ثابت خواهد بود زمانی که آنها به جای خود مردم است."

قسمت بولتون رخ داده است توصیف ماه پس از برمن فرض نقش ایالات متحده به وکیل.

یک جمهوری خواه که کمک به رئيس جمهور در انتخابات برمن کار برای همان شرکت حقوقی به عنوان جولیانی و قرار شد در کار خود با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. اما ایالات متحده به عنوان وکیل او برنده بیش از برخی از منتقدان پس از او رفت و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان و دست مستقیم در تحقیقات دیگر که خشم رئیس جمهور.

برمن منصوب شد و پس از آن دادستان کل جف جلسات در ماه ژانویه 2018 پس از Preet Bharara و سپس آمریکا در نیویورک اخراج شد. Bharara حال حاضر به استعفا همراه با ده ها تن از دیگر دادستان فدرال منصوب شده توسط رئیس جمهور باراک اوباما.

ماه بعد ماموران اف بی آی حمله کوهن دفاتر یک عمل رئیس جمهور را تقبیح به عنوان یک انگیزه های سیاسی witch hunt. برمن انصراف از کوهن تعقیب آن هرگز توضیح داد که چرا.

زیر مارس در غیاب رسمی نامزدی با مغلوب ساختن پیشی جستن قضات در منهتن دادگاه فدرال رای به انتصاب برمن به موقعیت به طور دائم. کاخ سفید گفت: هرگز چرا تهمت نمی طور رسمی معرفی برمن.

در عین حال ارتباط بین کاخ سفید و برخی از برمن این تحقیقات روشن شد. دفتر subpoenaed مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه کمیته برای طیف گسترده ای از اسناد به عنوان بخشی از بررسی های مختلف بالقوه جرایم از جمله ممکن است غیر قانونی کمک از خارجی ها به مراسم تحلیف حوادث.

هفته قبل از سال 2018 دورۀ انتخابات برمن اعلام کرد تجارت خودی اتهامات علیه سرسخت تهمت حامی حزب جمهوری خواه در کنگره Chris Collins. کالینز که نماینده نیویورک غربی از سمت خود استعفا داد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تحت برمن تصدی دفتر او نیز اتهامات علیه مایکل Avenatti این وکیل مبارز که به دست آورده شهرت به نمایندگی از بازیگر پورنو Stormy Daniels در دعاوی مربوط مغلوب ساختن پیشی جستن. Avenatti محکوم شد در ماه فوریه از تلاش برای گرفتن نایک پس از دادستان گفت: او را تهدید به استفاده از دسترسی رسانه ها به صدمه زدن به نایک شهرت و قیمت سهام مگر ورزشی غول به او پرداخت شود تا $25 میلیون.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان کالین طولانی Zeke میلر و مارسی گوردون در واشنگتن و تام هیز و کوین هاگن در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن