دیده بان حقوق بشر: بیش از 200 نفر از اهالی السالوادور مورد آزار قرار گرفته بودند کشته پس از اخراج

بزرگنمایی این تصویر السالوادور اخراجی تصویر در ژوئن 2018 گوش دادن به دستورالعمل ها را از یک افسر مها

توسط MINERALNEWS در 17 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

السالوادور اخراجی تصویر در ژوئن 2018 گوش دادن به دستورالعمل ها را از یک افسر مهاجرت در لا Chacra مهاجرت مرکز در سان سالوادور السالوادور. یک سازمان دیده بان حقوق بشر گزارش که 138 عودت اهالی السالوادور کشته شده اند از سال 2013. بیش از 70 نفر دیگر مورد ضرب و شتم sexually assaulted extorted شکنجه و یا مفقود شده است. سالوادور Melendez/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سالوادور Melendez/AP

پس از زندگی در ایالات متحده برای پنج سال عموزاده Walter T. و گاسپار T. تبعید شدند و به کشور خود از السالوادور در سال 2019 که در آن آنها پاره پاره از تخت خود را در یک شب و ضرب و شتم توسط پلیس, با توجه به یک گزارش جدید توسط سازمان دیده بان حقوق بشر.

"آنها شروع به ضرب و شتم ما تا زمانی که ما به پلیس وارد سربازخانه" گاسپار گفت: در مصاحبه.

این thrashings رفت و در آنجا به مدت سه روز با توجه به مردان است. با وجود تهدیدات از مقامات که آنها می شود به اتهام عضویت در باند آنها در نهایت منتشر شد. هیچ هزینه و ثبت شد.

والتر و گاسپار که می گویند که آنها تا به حال در ابتدا فرار السالوادور به فرار اجباری باند, استخدام امیدوار بود برای به دست آوردن پناهندگی در ایالات متحده, اما برنامه های کاربردی خود محروم بودند.

این جفت ارز را تجربه یکی از بیش از 200 مورد کشف شده توسط سازمان دیده بان حقوق بشر که در آن اهالی السالوادور قرار دارد در راه آسیب است — در معرض خطر خشونت در دست باندهای اجرای قانون و یا نیروهای امنیتی — به عنوان یک نتیجه از سفت پناهندگی و سیاست های مهاجرتی در آمریکا

"اهالی السالوادور روبرو هستند و قتل و تجاوز و دیگر خشونت های پس از اخراج در تکان دهنده, شماره های بالا در حالی که دولت آمریکا باریک اهالی السالوادور دسترسی به پناهندگی و تبدیل چشم به نتایج مرگبار آن سنگدلانه سیاست گفت:" آلیسون پارکر مدیر عامل ما برنامه دیده بان حقوق بشر و coauthor از این گزارش.

117 صفحه گزارش شده بود بیش از یک سال و نیم با استفاده از سوابق دادگاه مطبوعات, گزارش و دست اول و مصاحبه با اعضای بازمانده خانواده و کارکنان سازمان های غیر دولتی.

در تمام محققان دریافتند 138 موارد عودت اهالی السالوادور کشته از سال 2013. بیش از 70 نفر دیگر مورد ضرب و شتم sexually assaulted extorted شکنجه و یا مفقود شده, با توجه به مطالعه است. اما این گزارش می گوید: مرگ "نمایندگی نوک کوه یخ—به عنوان ... افراد تبعید شده به ال سالوادور برخورد طیف گسترده ای از نقض حقوق بشر که سقوط کوتاه از مرگ است."

تا به حال هیچ دولتی U. N. یا سازمان غیر دولتی است و تحت نظارت چه اتفاقی می افتد به مردم زمانی که آنها در حال بازگشت به ال سالوادور با توجه به HRW.

"این گزارش شروع به پر کردن آن شکاف" مطالعه می گوید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب