به عنوان اسرائیل ویروس, موارد, افزایش, دولت, وزن جدید مستند

تل آویو اسرائیل - اسرائیل رسیده جدید رکورد روزانه از تایید coronavirus موارد کشور را وزارت بهداشت گفت: به عنوا

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

تل آویو اسرائیل - اسرائیل رسیده جدید رکورد روزانه از تایید coronavirus موارد کشور را وزارت بهداشت گفت: به عنوان یک جدید در سراسر کشور مستند به جلوگیری از این بیماری همه گیر به نظر می رسد قریب الوقوع است.

اضافه کردن به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مشکلات جدید اقتصادی طرح نجات اعلام کرد آماده نبرد برتر آمد و تحت سخت انتقاد از برخی از دولت بالا کارشناسان اقتصادی.

رو به رشد شیوع کروناویروس همراه با مبارزه اقتصادی مشخص شده اند یک چرخش دراماتیک برای نتانیاهو. اسرائیل رهبر دریافت ستایش گسترده برای حرکت به سرعت برای جلوگیری از coronavirus در بهار گذشته.

اما پس از بلند کردن یک سری از محدودیت ها در این کشور را تجربه کرده است افزایش موارد است. با نرخ بیکاری بیش از 20 درصد این بیماری همه گیر اقتصادی تاثیر تولید داخلی ناآرامی و نتانیاهو تصویب امتیاز رو به کاهش است.

وزارت بهداشت روز پنج شنبه گزارش داد 1,898 موارد جدیدی از ویروس. کشور ثبت نام بیش از 44,500 کل موارد. حداقل 380 اسرائیلی کشته شده اند از COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

نتانیاهو اعلام کرد یک طرح روز شنبه به صدها دلار در کمک های اقتصادی برای هر شهروند اسرائیلی برای کمک به اقتصاد ضعیف به عنوان مقامات بهداشت هشدار داد این کشور می تواند تبدیل به یک دوم کل مستند.

در حالی که اولیه شیوع ویروس متمرکز شد که عمدتا در این کشور فوق العاده ارتدکس و جوامع که جمعیت اغلب در زندگی فقیر, شلوغ, شرایط, وزارت بهداشت هشدار داده است که این بیماری در حال گسترش است به طور گسترده تر.

نتانیاهو را به تشکیل یک جلسه پنج شنبه برای بحث در مورد اقدامات است. Hezi لوی وزارت بهداشت مدیر کل, رادیو ارتش گفت که او خواهد بود هل دادن برای دقیق تر جنبش محدودیت از جمله ممکن است در سراسر کشور مستند در تعطیلات آخر هفته.

نخست وزیر اقتصادی پیشنهادی که هنوز هم نیاز به تایید دولت می دهد افراد تنها یک بار پرداخت بیش از $200 و خانواده ها بین 600 $و $900 بسته به اینکه چگونه بسیاری از فرزندان آنها است.

نتانیاهو اعلام کرد اعطای یک روز پس از تظاهرات بزرگ در خارج از اقامتگاه رسمی خواستار استعفای خود را و کمتر از یک هفته پس از هزاران خود اشتغالی اسرائیلی صحنه تظاهرات گسترده در مرکز تل آویو. سه شنبه شب در اعتراض به نتانیاهو اقامت رسمی در اورشلیم ریخته به خشونت و نمرات از معترضان با پلیس درگیر شدند.

عمومی تصویب نتانیاهو دست زدن به بحران کاهش یافت. اخیر Midgam پژوهش و مشاوره نظرسنجی منتشر شده توسط کانال 12 هفته گذشته فقط 46 درصد از پاسخ دهندگان تایید شده از نتانیاهو عملکرد شغلی پایین از 74 درصد در ماه مه.

در روز پنج شنبه بسته کمک به خود جلب کرد انتقاد از بالا کارشناسان اقتصادی. سر از کشور, بانک مرکزی, امیر Yaron گفت: وجود راه های بهتر برای تحریک اقتصاد. وزارت امور مالی مدیر کارن Terner ایال گفت: نتانیاهو دولت که قرار بود پیش با محرک با وجود اعتراض از خزانه.

"عمومی نیازی به دریافت دستمزد," او گفت: رادیو اسرائیل. "نخست وزیر و وزیر دارایی هستند که در نهایت تصمیم گیری. ما پیاده سازی تصمیمات مقامات منتخب."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک وزیر دولت از آبی و سفید حزب نتانیاهو رقبا-تبدیل-شریک ائتلافی گفت که او مخالف بسته محرک در شکل فعلی آن است. استراتژیک وزیر امور Orit Farkash Hacohen گفت اسرائیل "وای. نت" اخبار او خواهد رای در برابر پیشنهاد "مگر در مواردی که وجود دارد تغییرات قابل توجهی به این طرح است."

"پرتاب شش میلیارد شکل ($1.7 میلیارد دلار) در فقیر و غنی به طور یکسان در کسانی که نیاز دارند و کسانی که نمی است نه یک طرح اقتصادی آن را پوپولیسم" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب