دانلود کتاب پزشکی نسخه pdf

قانون 9: تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید حدود شش ماه قبل از تاریخ انتشار ، ناشر شما شروع به اجرای برنامه رونمایی خواهد کرد. آنها معمولاً ده ها نسخه مروری از کتاب را برای طیف وسیعی از خبرنگاران ، تهیه کنندگان و سردبیران ارسال می کنند. آنها همچنین نسخه هایی را برای نویسندگان و دانشگاهیان مشهور برای جمع آوری "مبهم" ارسال می کنند (آن دسته از نقل قول هایی که اغلب در نسخه های اول کتاب مشاهده می کنید). اکثر ناشران دارای انتشارات داخلی هستند و به شما کمک می کنند مقالات مربوط به کتاب را به روزنامه ها و مجلات اختصاص دهید. [ 16 ] اینها معمولاً حدود 700 تا 800 کلمه هستند ، داستانها و ایده های کتاب را برجسته می کنند که مورد علاقه خواننده خاصی قرار می گیرد. خیلی اوقات ، یک کتاب اول نسخه های زیادی را بدون تبلیغات زیاد به فروش می رساند. با این حال ، به نظر می رسد پیوند بسیار محکمی بین فروش و تلاش های تبلیغاتی سنتی وجود دارد. اگر كتابي در يك روزنامه اصلي مورد بازبيني يا نمايش قرار گيرد يا از آن در راديو يا تلويزيون ياد شده باشد ، مي تواند رتبه هاي آمازون را بالا ببرد. http://tinyurl.com/yxxqj5pz https://rebrand.ly/mmy02hy https://bit.ly/2JZBexk https://xip.li/03qCFA https://is.gd/xZRKsK https://v.gd/BDoX99 https://v.ht/D5ci https://plink.ir/5TNPa https://u.nu/1e-h9 https://clck.ru/Mvnym http://ulvis.net/aM7o https://cutt.ly/atCKtwh https://shrtco.de/Uwjyq http://tny.im/X0t7j منبع : https://plink.ir/SrSif دانلود کتاب پزشکی نسخه pdf