دانلود کتاب پزشکی نسخه pdf
قانون 9: تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید
حدود شش ماه قبل از تاریخ انتشار ، ناشر شما شروع به اجرای برنامه رونمایی خواهد کرد. آنها معمولاً ده ها نسخه مروری از کتاب را برای طیف وسیعی از خبرنگاران ، تهیه کنندگان و سردبیران ارسال می کنند. آنها همچنین نسخه هایی را برای نویسندگان و دانشگاهیان مشهور برای جمع آوری "مبهم" ارسال می کنند (آن دسته از نقل قول هایی که اغلب در نسخه های اول کتاب مشاهده می کنید). اکثر ناشران دارای انتشارات داخلی هستند و به شما کمک می کنند مقالات مربوط به کتاب را به روزنامه ها و مجلات اختصاص دهید. [ 16 ] اینها معمولاً حدود 700 تا 800 کلمه هستند ، داستانها و ایده های کتاب را برجسته می کنند که مورد علاقه خواننده خاصی قرار می گیرد.
خیلی اوقات ، یک کتاب اول نسخه های زیادی را بدون تبلیغات زیاد به فروش می رساند. با این حال ، به نظر می رسد پیوند بسیار محکمی بین فروش و تلاش های تبلیغاتی سنتی وجود دارد. اگر كتابي در يك روزنامه اصلي مورد بازبيني يا نمايش قرار گيرد يا از آن در راديو يا تلويزيون ياد شده باشد ، مي تواند رتبه هاي آمازون را بالا ببرد.
http://tinyurl.com/yxxqj5pz
https://rebrand.ly/mmy02hy
https://bit.ly/2JZBexk
https://xip.li/03qCFA
https://is.gd/xZRKsK
https://v.gd/BDoX99
https://v.ht/D5ci
https://plink.ir/5TNPa
https://u.nu/1e-h9
https://clck.ru/Mvnym
http://ulvis.net/aM7o
https://cutt.ly/atCKtwh
https://shrtco.de/Uwjyq
http://tny.im/X0t7j
منبع : https://plink.ir/SrSif
دانلود کتاب پزشکی نسخه pdf