خواهد میسوری بود که بعد از قرمز دولت به گسترش مدیکید? رای دهندگان برای تصمیم گیری

بزرگنمایی این تصویر رای دهندگان در کیرکوود Mo. بازیگران برگه های رای در Nov. 6, 2018 کمک کرد که تصمی

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رای دهندگان در کیرکوود Mo. بازیگران برگه های رای در Nov. 6, 2018 کمک کرد که تصمیم توازن قدرت در کنگره است. هفته آینده آنها را فرصتی برای تصمیم گیری که آیا برای گسترش مدیکید در دولت خود را. اندازه گیری می تواند گسترش پوشش بهداشت و درمان به بیش از 230,000 بیشتر Missourians. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

هیلی ارگان فکر او تا به حال همه چیز را نمیفهمد. پس از فارغ التحصیلی از کالج های خصوصی کوچک فقط در خارج از بوستون او به دست آورده او مدرک کارشناسی ارشد وارد نیروی کار و در نهایت فرود یک کار شرکت های بزرگ در سنت لوئیس به عنوان یک تحلیلگر داده.

زندگی به نظر می رسید به رفتن به عنوان برنامه ریزی شده تا ملی خرده فروش که ارگان مشغول به کار برای اعلام furloughs در طول coronavirus بیماری همه گیر. پس از نه هفته از اجباری ترک 35 ساله بود گذاشته. این شرکت به او یک بسته قطع و قرار دادن تاریخ انقضا در طرح بیمه بهداشت و درمان.

"من تمام شب خواب بوده پس در مورد ماه مارس" ارگان گفت: در اوایل این تابستان. "من نمی تواند به نوبه خود مغز من تنها نگرانی در مورد همه چیز."

ارگان در زمینه بیکاری با اضافه کردن ادعای خود را به بیش از 40 میلیون نفر دیگر در سراسر کشور از این بیماری همه گیر در زمان برگزاری در اواسط ماه مارس با توجه به وزارت کار. که در حدود 1 در 4 کارگران ایالات متحده است. به عنوان یک نتیجه از بحران بیکاری میلیون ها نفر از مردم از دست داده و دسترسی به بیمه درمانی خصوصی قصد دارد در یک زمان زمانی که آنها ممکن است به آن نیاز دارید.

پزشکی فدرال و دولت برنامه بیمه درمانی برای افراد کم درآمد و یا معلول می تواند در خدمت به عنوان یک تور ایمنی برای ارگان اگر او زندگی می کردند در یکی از 38 متحده که تصمیم به گسترش واجد شرایط بودن تحت مفاد قانون مراقبت مقرون به صرفه. اما در میسوری جمهوری خواهان که کنترل هر دو دفتر فرماندار و نماینده مجلس گفت: دولت نمی تواند سهم خود را از هزینه های توسعه شده اند و مصمم دشمنان از ACA کمک به رهبری یک طرح دعوی در دادگاه در حال حاضر قبل از دادگاه عالی ایالات متحده که ممکن است لغو این قانون است.

که مخالفت با رهبران دولت به معنای بزرگسالان مانند ارگان که اصلا وابسته به کودکان و یا خاص معلولیت نمی تواند واجد شرایط برای میسوری مدیکید برنامه — حتی اگر درآمد خود را به خوبی زیر خط فقر.

"این است که به معنای واقعی کلمه اولین بار در زندگی من من تا به حال به نگرانی در مورد پوشش مراقبت های بهداشتی," ارگان می گوید. "این نوع است که یک بیداری بی ادب برای من است."

رای دهندگان در ایالت میسوری تصمیم خواهد گرفت Aug. 4 آیا به گسترش واجد شرایط بودن برای MO HealthNet (میسوری مدیکید برنامه) برای ارائه بیمه به بیش از 230,000 اضافی از مردم در کشور از جمله بسیاری از کسانی که خود را به تازگی تلاش برای پوشش بیمه در میان ملی بهداشت بحران است. بیش از 700 ، 000 اولیه نرخ بیکاری گزارش شده در میسوری از اواسط ماه مارس از طریق هفته اول جولای.

اگر پزشکی گسترش می گذرد در میسوری پوشش برای کسانی که به تازگی واجد شرایط مردم آغاز خواهد شد در 2021. طرفداران اندازه گیری می گویند گسترش مدیکید نیز ایجاد شغل محافظت از بیمارستان ها از کاهش بودجه و آوردن میلیاردها فدرال مالیات دهندگان دلار به دولت.

میسوری آخرین red دولت را امتحان کنید در حال گسترش مدیکید با یک رای گیری برای دور زدن سرکش قانونگذاران. اوکلاهما تایید اندازه گیری ژوئن 30. Heartened توسط اوکلاهما پیروزی ماه گذشته مثبت و رای گیری, حامیان پزشکی گسترش هستند با احتیاط خوش بینانه است که میسوری رای دهندگان را تایید اندازه گیری Aug. 4.

میسوری را در کالیفرنیا ، مایک Parson, که گفت که او مخالف گسترش مدیکید منتقل رای گیری از انتخابات عمومی در ماه نوامبر به اولیه انتخابات در اوت. 4. دموکراتها با انتقاد از تغییر اشاره کرد که کمتر رای دهندگان به طور سنتی به نوبه خود به صورت اولیه و نشان می دهد می تواند آن را آسان تر برای شکست دادن در ماه اوت است. مداوم تهدید COVID-19 آنها توجه داشته باشید همچنین می تواند نگه داشتن برخی از رای دهندگان به دور از انتخابات.

کشیش بخش است گفت: در یک بیانیه نوشته شده است که تغییر تاریخ انتخابات اجازه خواهد داد که دولت برای آماده شدن برای هزینه های بالقوه توسعه. اما یک تجزیه و تحلیل از دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس نشان می دهد که گسترش این برنامه می تواند در صرفه جویی در پول دولت با کاهش مقدار آن باید پرداخت برای جبران نشده مراقبت و تقویت تلاش ها برای جلوگیری از بیماری های خاص و در نتیجه کاهش هزینه های درمان به دولت است. تحت شرایط قانون مراقبت مقرون به صرفه دولت فدرال میدارد تا 90 درصد از پوشش هزینه های برای تازه واجد شرایط ثبت نام به عنوان در مقایسه با 65 درصد آن را می پردازد برای افرادی که واجد شرایط زیر به طور منظم پزشکی قوانین.

برای افرادی که واجد شرایط کنونی مدیکید برنامه ثبت نام باز است و در طول سال که بدان معنی است که مردم می توانند در هنگام نیاز است.

"همین دلیل است که ما آنها را ایمنی-net برنامه می گوید:" جن Bersdale مدیر اجرایی میسوری مراقبت های بهداشتی برای همه, گروه حمایت برای گسترش مدیکید از سال 2012. "هنگامی که شما کاهش یافته و از کار کاهش یافته و از بیمه آنها وجود دارد به شما گرفتن تا زمانی که شما روی پای خود را."

در میان همه گیر مدیکید در حال حاضر به نظر می رسد به کمک به افراد تازه کار. در 22 متحده پزشکی ثبت نام افزایش به طور متوسط 5 درصد از فوریه تا مارس با توجه به دانشگاه جورج تاون سلامت موسسه سیاست داده است. جدیدتر داده ها ممکن است در همان متحده نشان می دهد ثبت نام رشد شتاب گرفته است.

حتی بدون گسترش برنامه, میسوری, آگهی های گروه با 8.8 درصد افزایش از ماه فوریه در مجموع مدیکید ثبت نام. در حالی که رکود اقتصادی اغلب منجر به افزايش پزشکی, ثبت نام در اوایل سنبله در میسوری می تواند نشان reenrollment تعداد زیادی از مردم که اکثرا کودکان بودند کاهش یافته است از این برنامه دو سال در یک ردیف. یک حکومت فدرال بلوک disenrollment در طول بیماری همه گیر.

حتی برخی از Missourians در حال حاضر در پزشکی نگران رای گیری اندازه گیری نمی گذشت. بدون گسترش برنامه سالی Terranova ترس است که او 16 ساله پسر کالین خواهد بود فاقد شرایط لازم برای پزشکی که او سنین از کودکان و نوجوانان تحت پوشش در سن 19. او مبتلا به دیابت نوع 1 در سال 2016.

Terranova نگران است که پسر او نمی خواهد بود قادر به پرداخت هزینه انسولین به او نیاز دارد و بدون بیمه. او نگرانی و حتی بیشتر زمانی که او می شنود داستان در مورد بیماران دیابتی سهمیه بندی انسولین خود را.

"این به اندازه کافی بد او این بیماری را حلق آویز بر او" Terranova گفت. "اما او می تواند یک زندگی خوب و سالم بود اگر او دسترسی به مراقبت های بهداشتی است."

که یکی از دلایل Terranova, 39, امید به زمین یک شغل با مزایای خوب زمانی که او پس از اتمام تحصیلات تکمیلی در یک سال و نیم. او مورد مطالعه اجتماعی کار را برای چهار سال گذشته پس او را درک چالش های خانواده های کم درآمد صورت می شود.

Terranova منتقل شده بود از نیویورک به ایالت میسوری به او یک زندگی بهتر. آنها به نام سنت لوئیس خانه برای 10 سال اما مادر تنها است که فکر دیگری حرکت بزرگ برای پسرش بهداشت. او به فکر رفتن از این زمان به یک دولت است که در حال حاضر گسترش مدیکید برنامه.

ارگان که بیمه تمام شده در حال حاضر یکی از آنهایی که خوش شانس. او فقط یک کار جدید است که می آید با کارفرما بر اساس بیمه سلامت, شروع هفته آینده. ارگان هنوز هم امیدوار میسوری مدیکید اندازه گیری خواهد شد اما به جای رفتن به یک مکان سنجی Aug. 4 او است رای گیری از طریق پست.

در حال حاضر بیش از همیشه به او می گوید: او قدردانی چقدر مهم پزشکی می تواند اگر شما از دست دادن درآمد و پوشش بهداشت و درمان در طول COVID-19 بیماری همه گیر. "من در تلاش برای انجام همه چیز را من می توانم به خاطر من و دیگران امن" ارگان می گوید. "من می خواهم به مطمئن شوید که صدای من است که هنوز هم شنیده می شود."

KHN یک غیر انتفاعی سرمقاله مستقل برنامه از قیصر بنیاد خانواده است و نه وابسته و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب