رئیس دادگستری می گوید همه گیر می آموزد تواضع و محبت

واشنگتن - رئیس دادگستری جان رابرتز گفت: فارغ التحصیل از سالمندان در خواب و دبیرستان که coronavirus است "سوراخ

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

واشنگتن - رئیس دادگستری جان رابرتز گفت: فارغ التحصیل از سالمندان در خواب و دبیرستان که coronavirus است "سوراخ توهم ما را از یقین و کنترل" و او با توصیه به دانش آموزان برای ایجاد راه خود را با تواضع و محبت و شجاعت در جهان وارونه تبدیل شده است.

"تواضع و فروتنی. همه گیر باید آموزش ما حداقل که" رابرتز گفت: در هفت دقیقه پیام ویدئویی ارسال شده در روز شنبه در سایت وست مدرسه در Simsbury, کانکتیکات, که در آن پسرش جک ارشد است.

رابرتز نمی صحبت در همه چیز در مورد دیوان عالی کشور را سنگین بار موارد بالا مشخصات که شامل اختلافات بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, عوارض سقط جنین, حقوق بشر و حمایت از مهاجران جوان.

به جای 65 سال رابرتز گفت: دانش آموزان باید با نشان دادن رحم و شفقت و نه فقط برای کسانی که بیمار و یا در اثر ویروس.

"دیگران درد و رنج بیش از حد بسیاری می تواند برای مدت زمان طولانی. کسانی که مشاغل از دست رفته و یا کسب و کارهای کوچک و یا که امیدها و رویاهای ممکن است به آرامی دست خوش پیشامد میشه دور از دسترس," او گفت:. رابرتز گفت: مردم با آنها روبرو می شوند و حتی سال از شرکت "ممکن است تحمل زخم های شما نمی بینم."

او همچنین گفت: اعضای کلاس 2020 که آنها نیاز به شجاعت در این نامشخص زمان. "این است که خود را حاضر زمان خود را برای شروع به ترک علامت خود را در جهان است," او گفت:.

شیوع ویروس مجبور تغییرات بزرگ در دیوان عالی کشور که در آن قضات شنیده استدلال با تلفن پیشتر در ماه مه و صوتی زندگی می کنند در دسترس هر دو برای اولین بار.

برخی از قضات شرکت کننده از خانه رابرتز گفت و او گفت: کسی از او پرسید اگر همکاران خود را به تن لباس خود را. رابرتز گفت: او از چپ به تعجب "قضایی و یا حمام؟"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب