هزاران نفر به تماشای Theriault تصمیم گیری و شورای شهر پلیس بحث آنلاین. است livestreaming آینده دموکراسی است ؟

برای اولین بار در انتاریو بیش از 20 ، 000 نفر را در یوتیوب تماشا در حالی که یک قاضی خواندن دلایل خود را برای م

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

برای اولین بار در انتاریو بیش از 20 ، 000 نفر را در یوتیوب تماشا در حالی که یک قاضی خواندن دلایل خود را برای محکوم کردن وظیفه تورنتو افسر پلیس از آزار یک نوجوان.

Livestream از رئیس شورای شهر بحث در مورد اینکه آیا پلیس تورنتو بودجه باید قطع شد پربیننده ترین پس از جلسات شروع جریان در یوتیوب.

نمايندگان به شهرستان جلسات کمیته می تواند در حال حاضر ساخته شده توسط تلفن می تواند به عنوان نمايندگان در تورنتو خدمات پلیس مدیره تاون هال.

این بیماری همه گیر را مجبور به دادگاه ها و شهرداری ها و دولت ها را به اتخاذ روش های جدید اجازه می دهد دسترسی عمومی و باز بودن و کارشناسان می گویند این تغییرات می تواند تأثیرات مثبت در آینده با شکستن موانع مشارکت تسهیل پاسخگویی و آموزش به رای دهندگان در مورد عملکرد نهادهای عمومی. اما آنها استرس آنلاین مشارکت است و نه یک جایگزین برای دسترسی فرد می آید و با خود موانع از جمله دسترسی به Wi-Fi و تلفن های همراه و رایانه ها است که نیاز به بر طرف شود.

های اخیر در سطح رکورد از نامزدی عمومی شده اند رانده ناگهانی در حمایت از تغییرات فوری به پلیس به آدرس ضد سیاه و ضد بومی نژادپرستی و همچنین پلیس پاسخ به بهداشت روان در بحران.

این نیز کشیده شده و با توجه به موانع است که جلوگیری از به حاشیه رانده شده گروه از شنیده بودن و مشورت — از نیاز به مراقبت از کودک به سیاه و بومی مردم احساس ناامنی در courthouses شهرستان سالن و یا در تورنتو مقر پلیس به زمان و هزینه رفت و آمد به شهر در سالن از مهمترین و اجتماعی و اقتصادی محروم محلات که همچنین کسانی که بدترین تاثیر COVID-19.

"این هیجان انگیز به فکر می کنم در مورد راه هایی که در آن ما می توانیم اجازه می دهد برای مردم بهتر به شرکت در این فرآیند ایم و به منظور تصمیم گیری گفت:" بریتنی اندرو-Amofah ارشد تحلیلگر سیاست در Broadbent موسسه.

آنلاین مشارکت و دسترسی ضروری هستند و "باید به طور جدی در نظر گرفته شود به عنوان یک راه برای حفظ دموکراتیک ما سیستم هایی که ما در جای خود و سپس تقویت آنها در حال حرکت به جلو," او گفت:.

"یک رای دهندگان است که به طور کامل آگاه در مورد تصمیم گیری است که اتفاق می افتد در عرصه عمومی ما...که همیشه به نفع جامعه" اندرو-Amofah گفت. "این کمک می کند تا تجهیز رای دهندگان به می دانم که چگونه به نگه تصمیم گیران پاسخگو... و ما می دانیم که نژادپرستی نظاممند شده و قادر به ادامه, به وجود, به دلیل دشوار است که چگونه و به چالش کشیدن آن را به نگه داشتن سیستم های قدرت پاسخگو باشد."

شورای شهر policing بحث در ژوئن 29 دیدم بالا از 1,935 بینندگان در یک زمان در طول livestream – بسیار بیشتر از 933 برای 2016 خودرو-برای-استخدام سیاست, بحث, توجه, شهرستان, سخنگوی. وجود دارد 9,280 بینندگان منحصر به فرد از کل جلسه نسبت به 2,068 منحصر به فرد بینندگان 2018 ویژه جلسه شورای استانی دولت حرکت برای کاهش اندازه گرفت.

در طول پلیس بحث پیشرفت تورنتو, یک سازمان غیر انتفاعی است که هل اجتماعی مترقی سیاست شهری و سیاست میزبانی سازمان دیده بان حزب در زوم با حضور حدود 550 مردم به بحث در مورد مسائل و توضیح اغلب فرایند پیچیده است. آن را نیز ارائه توییتر دسته از نمایندگان به طوری که مردم می توانند با آنها تماس به طور مستقیم در بحث

"است که باعث می شود آن را آسان تر برای آنها را به تعامل (با مشاوران) در سمت راست وجود دارد زندگی می کنند در نقطه ای به طوری که آنها می دانستند که وجود دارد بررسی ... که وجود دارد مسئولیت پذیری" گفت: Michal یونجه, مدیر اجرایی, پیشرفت تورنتو است. "ما در تلاش بودند به پل واقعیت است که مردم تا به حال پر نشده شورای مجلسی."

این لحظات از بالا, مشارکت مدنی "تعمیق مردم درک درستی از این واقعیت دارد که دولت و شهرداری که پاسخگو به آنها" و می تواند منجر به مشارکت ادامه داد: در آینده, او گفت:.

دیگر شهرداری دولت اجازه تلفن و تصویری نمايندگان هی گفت. یکی از راه های استفاده شده توسط جامعه حمایت از گروه های در حال ایجاد "شبح نمايندگان" که در آن بیانیه ای است که از قبل ثبت شده و انجام شده – هر چند این به این معنی است که سوال می شود پرسید از بلندگو.

هر دو اندرو-Amofah و هی استرس اهمیت داشتن فرد در مشارکت زمانی که بهداشت عمومی اقدامات اجازه می دهد. دسترسی آنلاین مکمل است نه یک جایگزین اندرو-Amofah گفت.

در ضمن طرفداران می گویند کار بیشتری باید انجام شود به منظور تسهیل دسترسی آنلاین برای همه از جمله اقدامات مانند عمومی رایگان Wi-Fi و دسترسی به تلفن همراه. در شخص موانع می تواند حل شود با ارائه drop-در-سایت مراقبت از کودک.

"در ادامه به فرصت و جایی برای اعتراض بسیار مهم است" هی گفت. "قطعا وجود دارد از دست دادن زمانی که گالری در تالار شهر خالی است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دادگاه عالی عدالت یوسف Di Luca تصمیم در مورد خاموش وظیفه پلیس Const. مایکل Theriault و برادر خود را مسیحی Theriault که متهم به ضرب و شتم 19 ساله Dafonte میلر بود livestreamed به دلیل همه گیر محدود کرد اما هنوز هم وجود دارد نیاز به باز نگه داشتن دادگاه. اما تصمیم مشابه ساخته شده بود در سال 2016 توسط یک ادمونتون قاضی هنگامی که او به حاکم در بالا مشخصات پرونده قتل. او تصمیم گرفت تا آن را بهبود اعتماد عمومی به سیستم قضایی باید تصمیم خود را شنیده ،

مشابه دیدگاه بیان شد پس از Theriault تصمیم – هر چند حکم ناامید کننده بود به بسیاری از فرآیند های مجاز به صورت واضح و دقیق توضیح قانون و چگونه از آن می توان به آنچه اتفاق افتاده است.

"اکثر مردم از دیدگاه سیستم عدالت و چگونه سیستم عدالت عمل مطلع هستند با آنچه آنها را در داستان تخیلی حساب در تلویزیون نشان می دهد و در فیلم" گفت: Akwasi Owusu-Bempah یک دانشگاه تورنتو گونه که جامعه شناس که تحقیقات پلیس و نژاد پس از صدور حکم. "شما سازمان دیده بان 'Law & Order' و در یک ساعت یک جرم اتفاق افتاده آنها را پیدا کردم مظنون تمام بازجویی و پس از آن وجود دارد پیدا کردن از گناه و شاید صدور حکم است.

"ما فقط نشسته وجود دارد برای پنج ساعت در حالی که قاضی خود را بخوانید (ع)."

برای پلیس پاسخگویی موثر باشد جامعه باید درک و اعتماد به نفس در این روند گفت: کیت Puddister استادیار در دانشگاه گوئلف که مطالعات پلیس نظارت. "شفافیت کلیدی است. امید من این است که این حکم و راه آن را با جامعه از طریق livestreaming ایدز در آن شفافیت و مشروعیت."

عمومی livestream – که متفاوت از محدود دسترسی از راه دور در دسترس از طریق دادگاه تلفنی خطوط و زوم سیستم عامل – پیشرفت اصل باز دادگاه یک عنصر بسیار مهم از دسترسی به عدالت او گفت:.

"من امیدوارم که ما می بینیم بیشتر از این باز بودن رفتن به جلو به خصوص در هنگام برخورد با مواردی است که بسیار مهم است به جامعه و اعتماد به نفس در سیستم عدالت," او گفت:.

دادستان کل انتاریو داگ داونی موافقت کرد.

"دسترسی به عدالت است که فن آوری ما اجازه می دهد برای استقرار فوق العاده است," او گفت: از livestreamed Theriault تصمیم گیری است.

داونی گفت: در آنجا باقی خواهد ماند برخی از مناطق از سیستم قضایی از جمله موارد حمایت از کودکان که اجازه نمی دهد برای دسترسی عمومی. و داشتن محاکمه در دسترس livestream بحث برانگیز باقی می ماند اما با بیشتر گزینه های روی میز از همیشه قبل از.

"یکی از بزرگترین تغییراتی که اتفاق افتاده از طریق این تجربه است که نگرش نسبت به فناوری" او گفت:. "در حال حاضر ما در حال دیدن آنچه که ممکن است...و این بحث ما باید با قوه قضائیه و دادگستری همکاران."

Alyshah Hasham


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب