COVID-19 انجام دهید کانادا شهرنشینان به تجدید نظر 'grand bargain' از متراکم شهر زندگی

مونترال—پر جمعیت زاغه نشین مونترال Griffintown شد این موضوع از سال 1897 مطالعه توسط تاجر و نیکوکار هربرت ایمز

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

مونترال—پر جمعیت زاغه نشین مونترال Griffintown شد این موضوع از سال 1897 مطالعه توسط تاجر و نیکوکار هربرت ایمز که کار بر روی این بیماری زده اتاق های اجاره ای تحت تاثیر قرار نسل از برنامه ریزان شهری در چگونگی توسعه شهرهای سالم.

Ames مطالعه "شهر زیر تپه" فقط یک مثال می گویند دانشگاهیان در برنامه ریزی شهری, چگونه توسعه شهرها شده است و ارتباط تنگاتنگی با مدیریت بیماری های همه گیر و دیگر شیوع بیماری های عفونی.

بیش از 120 سال پس از انتشار آن مونترال است Griffintown در حال حاضر مرفه gentrified و کامل محل سکونت برج پذیرایی به نخبگان شهری. اما در Griffintown و دیگر مناطق شهری در کانادا COVID-19 بیماری همه گیر قرار دادن استرس در زندگی شهری و تشدید نابرابری های موجود.

به عنوان کبک بخش ساخت و ساز بازگشایی دوشنبه هفته بعد از خاموش شدن به سرعت گسترش ویروس بازیکنان اصلی در پشت این شهر رونق ساخت و ساز در محلات مانند Griffintown می گویند این "کسب و کار به طور معمول" و اعتماد به نفس بازار همچنان قوی است.

برخی از برنامه ریزان شهری نیست بنابراین مطمئن شوید. از زمان همه گیر را تغییر شهرستانها, آنها پیش بینی, راه های عفونی بیماری شیوع تحت تاثیر توسعه مراکز شهری در چند دهه گذشته است.

چگونه شهرستانها تغییر خواهد کرد هنوز مشخص نیست اما ونکوور-بر اساس برنامه ریز شهری اندی یان مدیر برنامه های شهرستان در دانشگاه سیمون فریزر گفت: COVID-19 ساخت مردم تجدید نظر در تصمیم گیری های خود را به حرکت به آپارتمانهای کوچک و آپارتمان ها.

یان ذکر شده داده ها از آمار کانادا آشکار است که بین سال 1991 و تا سال 2017 ميانه منطقه زندگی می کنند از آپارتمانهای در تورنتو و ونکوور منقبض شده توسط 32 درصد و 20 درصد به دست آمد.

"گراند مقرون به صرفه بود:" من باید یک محل کوچک اما من باید در یک مکان زندگی,'," او گفت: در مصاحبه اخیر است. شهرنشینان نقل مکان کرد و به تنگ studios اما تا به حال دسترسی به شهر پر از جنب و جوش فرهنگ و شیرینی لذیذ.

اما به عنوان COVID-19 مجبور شهری denizens در داخل خانه و آپارتمانهای آپارتمان تبدیل شده اند جایگزین دفاتر و رستوران ها و مدارس و daycares. و آن را به دور از روشن زمانی که bistros ها, کافه ها و سالن های موسیقی که ارائه عمومی زندگی دوباره باز خواهد شد.

دانشگاه مک گیل برنامه ریزی شهری پروفسور دیوید Wachsmuth شهر گفت: در طول تاریخ رفته از طریق چرخه densification و آنچه که او به نام "spaceification" — به عنوان مثال پس از جنگ جهانی دوم زمانی که دولت فدرال تشویق مردم به حرکت از مراکز شهر به "سالم" حومه.

اما Wachsmuth نمی کند پیش بینی یک پرواز از شهرهای این زمان. "من فکر می کنم ما به طور کلی در یک دوره که در آن چگالی شهرستانها شده است درک به عنوان یک چیز مثبت است و من فکر نمی کنم که رفتن به تغییر دهید," او گفت: در مصاحبه اخیر است.

شهرستان زندگی می تواند ارزان تر اما Wachsmuth توضیح داد. اگر همه گیر باعث دراز مدت اقتصادی کاهش قیمت املاک را با یک ضربه عمده او گفت: ساخت اتاق را برای کاهش درآمد مردم و خانواده ها برای بازگشت به فضای آنها تحت فشار قرار دادند به عنوان gentrification در زمان نگه دارید.

اما فیل Soper مدیر عامل شرکت Royal LePage می گوید: جوان و کاهش درآمد مردم ممکن است نا امید اگر آنها فکر می کنم این بیماری همه گیر در حال رفتن به ماشه یک اصلاح در بازار مسکن.

فروش خانه در سراسر کشور بودند و قطعا در مارس — با توجه به Soper آنها کاهش 70 درصد در کبک — اما کمتر خانه های ذکر شده, کاهش, فشار رو به پایین در قیمت او توضیح داد.

"همه گیر نیست و ارائه یک سحر و جادو پاسخ ما به مشکلات کمبود مسکن و در نتیجه آن است که یک عصای جادویی است که برای درمان قیمت مسکن مسائل" Soper گفت: در مصاحبه اخیر است.

"تنها چیزی که بیشتر فراهم می کند مقرون به صرفه مسکن در شهرهای بزرگ ما این است که عرضه اضافی — و قطعا وجود دارد نیست بیشتر خانه های ساخته شده در این بیماری همه گیر — کمتر وجود دارد. اگر هر چیزی آن را تشدید مشکل است."

بازیکنان اصلی که در حال ساخت است که عرضه در مونترال باید تمام گفت: کانادا مطبوعات آمده است که روز شنبه زمانی که استان را در بخش ساخت و ساز به طور کامل بازگشایی هر سایت آنها عامل قبل از خاموش خواهد شد و دوباره در حال اجرا.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

آپارتمانهای فروش شده اند در طول همه گیر آنها می گویند با خریداران 3D-مشاهده واحدهای خود را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر به جای در نمایشگاه و استفاده از برنامه های کاربردی به ثبت نام در اسناد و مدارک.

قبل از همه گیر, ضربه, یکی از نشانه های مونترال بازار پررونق بود و توسعه دهندگان رقابت برای ساخت شهر بلندترین محل سکونت برج.

در آوریل 2019, شرکت توسعه Broccolini شکست زمین در آن 58-داستان برج در مرکز شهر مونترال به نام ویکتوریا sur le Parc که گفته بود بلندترین برج مسکونی در شهرستان. افسر ارشد عامل آنتونی Broccolini گفت: هیچ کس در طول همه گیر شده است به دور از خود پرداخت.

ساخت و ساز سایت های اصلاح شده مطابق با استانی قوانین فیزیکی فاصله و بهداشت به منظور محافظت از کارگران اما جدای از آن در روز دوشنبه مشخص خواهد شد "کسب و کار به عنوان معمول او گفت:" در مصاحبه اخیر خود.

Devimco است که شرکت راه اندازی Griffintown تجدید دارای 61-داستان برج از آن Maestria محل سکونت پروژه اعلام کرد پس از ویکتوریا sur le Parc خواهد بود شهر بلندترین برج مسکونی هنگامی که آن را به اتمام. معاون رئیس جمهور مارکو Fontaine گفت که او به فروش می رسد یکی دیگر از 20 واحد از این پروژه در ماه گذشته "بدون مذاکره" در قیمت می باشد.

"آن را در طرح ما در همه حال به افت قیمت," او گفت: در مصاحبه اخیر است. در حالی که او انتظار دارد که نوعی از بیماری همه گیر ناشی از رکود بازار در آن زمان Maestria به اتمام است در چند سال, او گفت که او انتظار بازار خواهد بود.

Fontaine گفت: او قدردانی این است که بسیاری از ساکنان در ساختمان ها' واحدهای کوچکتر در حال کار از خانه و ادامه خواهد داد به انجام این کار در حالی که برای. "آنها در یک فضایی که ساخته نشده بود که" او گفت:.

برای انطباق با تغییر شهری رفتارها و Devimco شروع بحث با هدف تجهیز آپارتمانهای با مبلمان مدولار است که می تواند تبدیل به فضای کاری.

در حالی که Wachsmuth می گوید که او نمی به این خوش بینی از مونترال بزرگ و سازندگان و او است که هنوز هم شرط بندی در شهرستانها و حس آزادی آنها فراهم می کند. "بسیاری وجود دارد اتفاق می افتد — اما همچنین شما می توانید نوع بود ناشناس اگر شما می خواهید به," او گفت:.

آنها "نیست جهانی جذاب برای همه انسان ها, اما آنها من فکر می کنم بسیار با دوام برای بسیاری از مردم," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب