از مدرسه پزشکی برای مبارزه با COVID-19 در خط مقدم در بللوو بیمارستان

بزرگنمایی این تصویر گابریل مایر فارغ التحصیل از دانشکده پزشکی در ماه آوریل آغاز شد و اقامت او در اوا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

گابریل مایر فارغ التحصیل از دانشکده پزشکی در ماه آوریل آغاز شد و اقامت او در اوایل به طوری که او می تواند کمک به مراقبت از بيماران مبتلا به COVID-19. گابریل مایر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گابریل مایر

دکتر گابریل مایر در زمان او سوگند دانشجویان پزشکی در طول یک virtual مراسم فارغ التحصیلی در ماه گذشته. فقط سه روز بعد او یک رزیدنت در بیمارستان بلوو در شهر نیویورک است.

در حال حاضر تقریبا شش هفته به اقامت او, او می گوید: او الهام گرفته شده است "شاهد جامعه پزشکی به عنوان یک کل تجمع در اطراف بیمارانی که مورد نیاز ما است."

مایر یکی از 52 سال چهارم دانش آموزان در دانشگاه نیویورک گراسمن دانشکده پزشکی که فارغ التحصیل اوایل برای کمک به بیماران مبتلا به بیمار با COVID-19 — و به منظور کمک به کارکنان بیمارستان کشیده نازک به دلیل بحران بهداشت و درمان. پزشکی دانش آموزان در مدارس دیگر را به همین ترتیب فارغ التحصیل شد و مستقر اولیه برای شروع رزیدنتی و کمک در خط مقدم از coronavirus بیماری همه گیر.

"دانستن که جامعه نیاز بود و این که کارکنان مراقبت های بهداشتی است که من به زودی می خواهم برای پیوستن به تیره و تار شد در حال حاضر ... شد یک انگیزه برای رفتن به بیمارستان," او گفت: NPR ماه گذشته روز قبل از او فارغ التحصیل شد.

او تا به حال شده است برای شروع اقامت او در ماه جولای. به جای او در مارس 6.

سخت ترین قسمت تا کنون مایر می گوید این است که خانواده ها نمی توانند بازدید عزیزان در بیمارستان. او شده است به روز رسانی روزانه به بيماران و اعضای خانواده از طریق تلفن.

"اما من می دانم که من تماس حتی اگر نیت خوبی نمی تواند جای احساس از برگزاری خود دست به عنوان او می رود از طریق یک بزرگ بیماری یا یک لحظه بزرگ در زندگی خود را با سلامت خود را," او گفت: NPR, Mary Louise کلی در روز جمعه. "بنابراین من آگاه هستم از این راه است که در آن درد و رنج نیست فقط فیزیکی است. نیز وجود دارد یک جزء از آن است که احساسی است."

برخی از بیماران او شده است مراقبت فوت کرده اند مایر می گوید و همچنین وجود داشته است هر دو "بزرگ داستان هر چند از موفقیت" و برخی کوچک اما عمیق لحظات. او به یاد می آورد او یک تلفن همراه شارژر برای یک بیمار بود که پس از آن قادر به تماس با خانواده برای اولین بار در سه هفته. بیمار او را فراوان با چشمان پر از اشک.

"من فکر می کنم از آن ساخته شده من واقعا به خاطر اهمیت این بشر لحظات اتصال و چه حتی به عنوان چالش های پزشکی ما را پایمال ... با دیدن کسی که برای بشریت است فقط به عنوان مهم" مایر می گوید.

گوش دادن به همه چیز در نظر گرفته مکالمه در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب