یک معلم تلاش برای پیگیری کردن دانش آموزان خود را در میان coronavirus مدرسه بسته شدن

روز جمعه صبح تنها هشت نفر از Keara ویلیامز’ 24 پیشرفته قرار دادن زبان انگلیسی به دانش آموزان ارائه شده بود تکالیف او آنلاین پست بعد از مدرسه تعطیل سه هفته پیش.

بیشتر از دو سوم باقی مانده از juniors در کلاس خود در جنوب L. A. دبیرستان پاسخ نداده است به هر یک از پیام های خود را.

این 16 در میان هزاران نفر از لس آنجلس یکپارچه دانش آموزان دبیرستانی که شده اند به کلاس های آنلاین. تا پایان هفته گذشته در این منطقه مدرسه ساخته شده است در تماس با 7 درصد و یا در مورد 8,400 از دانش آموزان دبیرستان از دانشگاه تعطیل در مارس 16, مارک بهبود زودتر از زمانی که حدود 15000 تا به حال نمی پیوست کلاس های آنلاین.

معلمان و مشاوران و مدیران در حال تلاش برای به دست آوردن آن دانش آموزان به عقب. بسیاری از دانش آموزان در ضمن گفتن معلمان آنها دریافت ایمیل در مورد زوم تماس ساعت دیر از طریق این منطقه به سیستم و برنامه استفاده از آنها برای بررسی کار نمی کند و همیشه آنها را نشان می دهد ارسال شده تکالیف در زمان. دیگران عدم دسترسی به وای فای در خانه و بسیاری از در حال کمک به خانواده ها برای مراقبت از خواهر و برادر کوچکتر.

تبلیغات

ویلیامز صرف یک ساعت جمعه, به عنوان او در بسیاری دیگر از روز پس از مدرسه تعطیل متمرکز در تلاش برای رسیدن به دانش آموزان وجود ندارد. ویلیامز دریافت کرده است یک “ساختمان” جایزه از مدرسه به رسمیت شناختن است که او به خصوص ماهر در ایجاد و حفظ روابط با دانش آموزان و خانواده ها در داخل و خارج از کلاس درس.

که ممکن است آن را آسان تر برای او را به ارتباط با آنها را زمانی که مدرسه است گفت: ویلیامز که با این نسخهها کار در مسئول بومی کارآفرینی اجتماعی مدرسه یکی از مدارس کوچک در هاوکینز دبیرستان پردیس در جنوب L. A. در ورمونت-Slauson محله.

“وجود دارد کمبود سیاه معلمان در الاییواسدی به تنهایی و فقط تدریس دوره” ویلیامز گفت. “من فکر می کنم این واقعیت است که من سیاه و سفید, من از جامعه… من کشت. من فکر می کنم که همه از من کمک می کند تا ساخت روابط من با آنها,” او گفت:.

حدود یک چهارم از دانش آموزان در مدرسه هستند — سیاه و سفید یک درصد بالاتر از در منطقه به عنوان یک کل و سه چهارم هستند لاتین.

تبلیغات

پس از چند تماس و رفت و مستقیما به پست صوتی و پیام سمت چپ با یک دانش آموز برادر ویلیامز به یک پدر و مادر است. اما یک مشکل وجود دارد — مادر تنها صحبت اسپانیایی و ویلیامز است نه روان.

بعد از چند دقیقه از تلاش برای برقراری ارتباط است که او معلم به زبان انگلیسی, دعوت به بررسی در مدرسه ویلیامز خواسته پدر و مادر به نگه دارید — و او را به نام مادر بزرگ مادری اسپانیایی بلندگو از بلیز. مادر بزرگ او را برداشت و بلافاصله توافق به ترجمه در سه راه تماس بگیرید.

در عرض چند دقیقه دو اسپانیایی زبانان قابل درک آنچه مورد نیاز انجام می شود — دانش آموز بود و نه از اتمام کار برای زبان انگلیسی و نیاز به تماس ویلیامز. پدر و مادر در کار بود اما گفت: او را به خانه تماس بگیرید و به او بگویید که به تماس ،

“من به تمام منابع من در حال حاضر” ویلیامز گفت: پس از تماس است.

حدود 25 دقیقه به جستجو برای از دست رفته دانش آموزان احساسات شروع به تنظیم.

“من از دست بچه ها. من از دست آنها بسیار است. من فقط می خواهم… من می خواهم به آنها کمک کند. من می خواهم به آنها آموزش دهد. من فکر می کنم من کمی احساسی” ویلیامز گفت. “من آرزو می کنم من در یک کلاس و من آرزو می کنم من تا به حال من تخته سفید و ماژیک و من آرزو می کنم من تا به حال همه آنها در یک اتاق به دلیل آن است که آسان نیست,” او گفت: قبل از جمع آوری و خودش را با یک نفس عمیق بکشید. “بنابراین. Whew همه حق است. ما باید حرکت می کند؟”

به بعد تماس بگیرید. یک دانشجو را پاسخ داده است.

تبلیغات

“من خواستار به دیدن … اگر شما تا به حال دسترسی به اینترنت و یا کامپیوتر چون من متوجه شده ام که او نبوده است کار خود را ارسال آنلاین” ویلیامز گفت: پدر و مادر است. “بنابراین من خواستار شد فقط به بررسی کنید و ببینید چه خبر است شاید او به کمک نیاز دارد شاید او سوال؟”

این مادر به نام مادر به تلفن. آن بود 11:20 صبح بود و او هنوز در خواب است.

هنگامی که او آمد ویلیامز استقبال او همان راه او تا به حال یکی دیگر از دانشجویان گفتند نام او به دنبال قوی “حال شما چطور است؟”

“آه شما فقط بیدار شد. اقا شرمنده من,” او گفت: صدایی توبه قبل از تغییر لحن خود را. “این 11:20! چه کار می کنی؟”

او گفت: او عصبانی و هنگامی که او گفت که او خوب بود و خواسته او همان او صادق بود.

“من نوع بی حوصله در خانه, شما می دانید, من کوک اما من فقط می خواهم به بیرون بروید,” او گفت:. “چه شما انجام شده است در خانه ؟

بازی پلی استیشن 4 و تماشای Netflix بکشد, او گفت:.

“من فکر می کنم شما در حال گفتن حقیقت از آنجا که شما می دانید شما نمی ارائه هر گونه تکالیف آنلاین” او پاسخ داد.

تبلیغات

او فکر کرد که او از دست رفته مهلت بنابراین نمی زحمت ارسال او به او گفت.

“این است که در چهار کلاس ، به هر حال من قصد دارم برای جلوگیری از فریاد در شما,” او گفت: پس از گوش دادن به او.

“شاید شما لازم نیست به تماشای Netflix امروز و شاید شما به پایان برسد یک پیش نویس” او مذاکره. “ارسال آن به من… من می تواند نگاه و انتقادات شما. شما می توانید تقویت آن و پس از آن من می تواند به درجه آن است.”

“بنابراین شما متعهد به انجام آن است ؟ یک پیش نویس است ؟ ” او خواست او همچنین امیدوار کننده به پست یکی دیگر از دانشجویان مقاله نمونه برای او نگاه.

او گفت که او را برای بررسی در با دو همکلاسی های او می داند که در دوستان خود که ارائه شده اند انتساب. او در مورد کلاس های دیگر و سپس دور برگشت به خود او.

“ما که بیشتر انعطاف پذیر از آنجا که ما درک می کنیم که از راه دور یادگیری متفاوت است. بنابراین ما مهلت واقعا واقعی مهلت در حال حاضر به عنوان ما سعی می کنید به کشف کردن آنچه که ما در حال انجام بعدی,” او گفت:. “پس از بررسی ایمیل های خود را برای این, اما در ضمن لطفا کامل تمام از دست رفته خود را کار می کنند چرا که شما می توانید آن را مدرج.”

پس از اطمینان از وعده های خود عقب افتاده کار ویلیامز به پایان رسید تماس به عنوان cheerily که او تا به حال به آن آغاز شده است. “خوب برای تلفن های موبایل خوب دست شما خیلی خیلی!”

برخی از والدین دیگر او به نام انتخاب نشده و تا به حال پست های صوتی به زبان اسپانیایی — او را ترک نمی کند پیام برای آن دسته از اعداد است. به جای او ساخته شده توجه داشته باشید از آنها در سیستم و تصویب خواهد شد نام خود را بر روی مدرسه مشاوران از کسانی که دو زبانه هستند و می خواهد, او گفت:.

یکی دیگر از دانشجویان به حال یک دستگاه از مدرسه خواهر او گفت: ویلیامز اما بدون اینترنت — این که چرا او نبوده است ارسال کار می کنند. او خواهر آدرس ایمیل برای ارسال از یک شماره تلفن است که آنها می توانید تماس بگیرید به درخواست دسترسی به اینترنت ارائه شده از طریق منطقه مدرسه.

“من می تواند به شما تماس بگیرید شاید در چند روز دنبال کنید تا ببینید که چگونه آن رفت” ویلیامز به او گفت. “بنابراین اگر شما هر گونه سوال لطفا به من و من می توانید به صحبت اصلی من.” او گذاشت و ساخته شده توجه داشته باشید به خودش — “ارسال با خط تلفن شماره نمی تمرکز بر کار گرفتن از اینترنت است.”

او می خواهد به مطمئن شوید که دانش آموزان نه جریمه چرا که آنها لازم نیست که دسترسی به اینترنت است.

“در حال حاضر آنچه من می خواهم انجام دهید این است ارسال یک ایمیل به معلمان,” او گفت:, “اجازه دادن به آنها را می دانیم که او نمی باید وای فای…. بیایید به عنوان یک تیم کشف کردن چگونه به آن را دریافت اینترنت است.”

دو دانش آموز دیگر — از جمله یک مادر که صحبت ویلیامز مادر بزرگ — به نام ویلیامز پس از اعضای خانواده تحویل داده پیام است. حالا که او شروع به تماس با این AP دانش آموزان او انتظار دارد که بیشتر در تماس خواهد شد.

“من فقط یک احساس است که این کلمه را برای رفتن به گسترش است که خانم ویلیامز است تماس, خانه مثل همیشه می کند,” او گفت:. “این بدان معنی است که آنها احتمالا سعی کنید به ایمیل من قبل از من به خانه تماس بگیرید.”

بار نویسنده کارکنان Howard Blume کمک به این داستان.

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im