اخراج فلوریدا داده دانشمند راه اندازی یک Coronavirus داشبورد خود را

Rebekah جونز می گوید او از کار اخراج شد و پس از او حاضر به دستکاری coronavirus اطلاعات در فلوریدا در ب

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

Rebekah جونز می گوید او از کار اخراج شد و پس از او حاضر به دستکاری coronavirus اطلاعات در فلوریدا در بخش بهداشت و درمان. در حال حاضر او راه اندازی کرده است خود COVID-19 اطلاعات پورتال برای دولت است. تصویر توسط NPR/ فلوریدا جامعه Coronavirus داشبورد پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تصویر توسط NPR/ فلوریدا جامعه Coronavirus داشبورد

Rebekah جونز اخراج شد در ماه گذشته از کار خود را در فلوریدا وزارت بهداشت که در آن او کمک کرد ایجاد داده های پورتال در مورد دولت COVID-19 موارد است. در حال حاضر او تا به ایجاد یک داشبورد خود را.

در برخی از راه جونز جدید, پورتال جامع coronavirus داده به نظر می رسد بسیاری مانند دولت در بخش بهداشت و درمان است. اما چند تفاوت کلیدی که منعکس کننده چقدر ستیز coronavirus اطلاعات تبدیل به میان سیاسی بحث در مورد اینکه آیا آن را بی خطر برای دولت ها به بازگشایی شده است.

مورد در نقطه: جونز داشبورد یک نقشه است که نشان می دهد که شهرستان فلوریدا در حال آماده شدن برای مرحله بعد از بازگشایی. با محاسبات تنها دو دولت 67 شهرستان در لحظه دیدار با دولت معیار برای بیشتر کاهش محدودیت.

جونز می گوید او در اصل وظیفه با ساختمان اساسا همان نوع داشبورد برای بخش بهداشت و درمان را در سایت نقش خود را به عنوان یک سیستم اطلاعات جغرافیایی مدیر — تا زمانی که روشن شد که چه نتایج را نشان می دهد.

"وقتی که من رفت و به آنها نشان می دهد آنچه در این گزارش کارت می گویند برای هر شهرستان در میان چیزهای دیگر آنها از من خواست به حذف کارت گزارش به دلیل آن را نشان داد که هیچ شهرستانهای تقریبا آماده بودند برای بازگشایی," او می گوید. "و آنها نمی خواهم برای جلب توجه به آن است."

جونز می گوید برتر از او خواست برای باز کردن داده ها و تغییر اعداد به طوری که دولت coronavirus امتیاز مثبت تغییر خواهد کرد از 18% به 10% — و دولت به نظر می رسد برای پاسخگویی به آن هدف به بازگشایی شده است.

او می گوید: او حاضر به انجام این کار دستکاری و دیگران از او خواسته شده بود و او از کار اخراج شد در مارس 18.

"من آن را نمی خواند مانند برخی از نوع سیاسی توطئه و یا برخی از بالاتر دستور" جونز می گوید. "به نظر می رسید مانند افرادی که انتظار می رود زمانی که من به ارمغان آورد در آن نتایج برای حمایت از طرح آنها نوشته بود و آنها نمی, آنها دست پاچه به نظر می رسید و مانند آنها تا به حال به شکل یک راه برای کسب نتایج مسابقه برنامه است."

فلوریدا وارد فاز یکی از بازگشایی در مارس 4, در تمام شهرستانهای استان به جز میامی-Dade, Broward و پالم بیچ. آن کاسته محدودیت و حتی بیشتر با شروع فاز دو در ژوئن 5, اما در حال حاضر در میان بیش از 20 متحده که در آن جدید روزانه موارد در حال افزایش است. تا به امروز دولت تا به حال بیش از 73,000 موارد و نزدیک به 3 ، 000 مرگ و میر.

فلوریدا وزارت بهداشت و درمان پاسخ نمی دهند به درخواست برای اظهار نظر. یک سخنگوی فلوریدا رژیم صهیونیستی است. Ron De Santis گفت: در ماه گذشته که جونز "به نمایش گذاشته تکرار دوره از نافرمانی در طول زمان خود را با این گروه است."

جونز و وکیل او در حال حاضر به دنبال این که آیا او ممکن است حفاظت شده توسط خلاف کاران قانون است. جونز می گوید او خواسته بود در محل کار چگونه به فایل whistleblower شکایت و اخراج شد روز بعد.

در حال حاضر یک شهروند خصوصی جونز در ادامه به موضوع با راه دولت است و محاسبه آن coronavirus مثبت رای دادن. رسمی فلوریدا سایت می گوید: وجود بیش از 1.3 میلیون "مجموع افراد مورد آزمایش قرار" در فلوریدا که در مورد 73,500 مثبت بودند و در نتیجه یک "کلی درصد مثبت" میزان 5.4%.

اما جونز می گوید که شکل گمراه کننده است.

"من در واقع اسکریپت نوشت ایجاد می کند که داده ها, بنابراین من می دانم که دقیقا چه آن را مانند به نظر می رسد," او می گوید. "و من حسابرسی آن و بررسی آن با دیگر آمار و ارقام و افرادی که در حال کار بر مطبوعات به مطمئن شوید آن را درست."

او می گوید که در دولت داشبورد هر کسی که تست مثبت محسوب می شود به عنوان یک تست مثبت تنها یک بار مهم نیست که چگونه بسیاری از بار آنها تست مثبت است. اما کسی که تست منفی محسوب می شود بارها و بارها هر بار که تست منفی برای coronavirus.

جونز می گوید که چون بسیاری از ساکنان از جمله مراقبت های بهداشتی کارگران نیاز به آزمایش های مکرر دولت داشبورد مصنوعی deflating حقیقی مثبت هستند.

"آنها در حال اضافه کردن کل آزمون آمار و ارقام به جای کل مردم است که باعث می شود خود را در درصد مثبت بسیار کم" او می گوید.

مدل Prins استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه فلوریدا می یابد جونز' داشبورد به طور جامع تر از دولت است.

"وجود دارد برخی از اطلاعات وجود دارد که یا نبود در فلوریدا COVID-19 DOH داشبورد یا در دسترس بود و شاید نبود ارائه شده در راه همان است که آن را ارائه شده در حال حاضر ... شما فقط گرفتن یک تصویر بزرگتر از آنچه که در جریان" Prins می گوید.

او همچنین اشاره می کند که دولت سایت به نظر نمی رسد به استفاده از "مجموع افراد مورد آزمایش قرار" برچسب با دقت.

"از تعریف نظر 'تعداد افراد آزمایش' و آنچه در آن در واقع نشان دهنده این است که " مجموع تعداد تست های انجام شده.' کسانی که دو اقدامات مختلف می گوید:" Prins توضیح داد که او آزمایش شده است — اما اگر او مورد آزمایش قرار گرفتند دوباره او نباید شمارش به عنوان یک فرد جداگانه. او فقط یک فرد که آزمایش شده است دو بار.

"وجود دارد یک تفاوت وجود دارد بین تعداد افراد آزمایش شده در مقابل تعداد کل آزمایشات انجام شده."

دولت مواجه شده است و سوال دیگر بیش از آن در دست زدن به کروناویروس داده است. از میامی هرالد گزارش هفته گذشته که فلوریدا حاضر برای چند هفته به انتشار اطلاعات در COVID-19 مرگ و میر در خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک حتی به عنوان بسیاری از کشورهای دیگر را.

دولت داشبورد نیز انتشار داده ها در زمان موارد بر اساس این گزارش.

"[دولت در بخش بهداشت و درمان]'s عمومی اطلاعات ناقص و گاهی اوقات تغییر بدون توضیح و تا به حال اطلاعات حذف سوالات زیر از خبرنگاران،" هرالد گزارش.

Prins می گوید: منافع عمومی در COVID-19 داده است نشان میدهد که در میان جریان همه گیر بسیاری از مردم علاقه مند به دیدن این اعداد را برای خود. راه اندازی جونز, داشبورد, او می گوید: اجازه می دهد تا برای درک کاملتری از وقوع.

آنها دریافت بصری از آنچه که از هر دو داشبورد او می گوید: — آنها می توانید ببینید اعداد و آنچه اتفاق می افتد در خود شهرستان است. "من فکر می کنم که مردم پیدا کرده اند برخی از ارزش در جایی که قبل از آنها ممکن است واقعا نگاه به این نوع از منبع."

ناتالی دین یک استاد آمار زیستی در دانشگاه فلوریدا و عضو هیئت مشورتی COVID پیگیری پروژه داوطلب جمع آوری داده ها تلاش راه اندازی شد توسط اقیانوس اطلس. او می گوید آن را مفید است که جونز داشبورد متصل می شود مردم به طور مستقیم به اطلاعات مورد آزمایش و مراقبت های بهداشتی — "نه فقط به آنها نشان داده اما برای کمک به مردم را در تصمیم گیری."

و دین می گوید آن را با ارزش است که جونز باعث می شود آن را آسان به صادرات داده های او را با استفاده از. "بسیاری از مردم در حال ساخت خود را مدل" او می گوید. "به عنوان کسی که این واقعا مفید را که اطلاعات بیشتری در دسترس است."

با جونز در حال حاضر از کار های سایت است که با تکیه بر GoFundMe کمک های مالی به ماندن در حال اجرا است. هدف او این است که به مردم محل را با اطلاعات آنها می توانید اعتماد و کمک به پیدا کردن اگر آنها به آن نیاز دارید.

"من فکر می کنم من منحصر به فرد مجهز به سعی کنید برای کمک به با که" او می گوید: "این چیزی است که من انجام می دهند. من فقط نمی خواهم مردم را به وحشت. من نمی خواهم کسی را به احساس ترس و یا ناتوان است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب