کارگران مدافع می گوید, داکوتای جنوبی, گوشت گیاهی تاخیر در Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر این Smithfield گوشت خوک پردازش گیاه در Sioux Falls, S. D., دیده می شود, در مارس

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Smithfield گوشت خوک پردازش گیاه در Sioux Falls, S. D., دیده می شود, در مارس 8. بیش از 600 کارمند باید آزمایش مثبت برای coronavirus. استفان نخلستان/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفان نخلستان/AP

یک کارخانه فرآوری گوشت خوک در, Sioux Falls, S. D., است تبدیل به یک نقطه داغ از coronavirus انتقال و در حال حاضر کارگران و مدافعان می گویند این شرکت موفق به برقراری ارتباط خطرات ممکن است قرار گرفتن در معرض و صبر بیش از حد طولانی برای اجرای اقدامات ایمنی.

حداقل 634 کارکنان در اسمیتفیلد غذاهای تسهیلات باید آزمایش مثبت است. این تسهیلات به طور معمول در استخدام 3,700 مردم است اما متوقف پردازش گوشت به طور نامحدود پس از درخواست شهردار این شهرستان و داکوتای جنوبی با فرماندار.

در بیانیه ای به NPR, کایرا لمباردو شرکت معاون اجرایی رئیس جمهور برای امور شرکت ها و انطباق مشخص شده 17 مراحل Smithfield گرفته شده برای محافظت از کارگران از جمله اضافه کردن دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه افزایش تمیز کردن و نصب پلکسی گلاس موانع آن در گیاهان است. اما او گفت که این شرکت رنج می برند از همان زنجیره تامین کمبود به عنوان بقیه از کشور وقتی که می آید به تجهیزات حفاظت شخصی.

"ما در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای کمک به حفاظت از اعضای تیم ما از COVID-19 در محل کار" گفت: Lombardo. "... ما کار کرده اند به این اقدامات اجرا شده برای بسیاری از هفته و در تمام طول روز هر روز. اما ما لازم نیست که یک گرز سحر و جادو."

Taneeza اسلام بنیانگذار داکوتای جنوبی ائتلاف رویای یک مهاجر گروه حمایت از کار کردن با Smithfield کارکنان. او می گوید: برخی از کارگران معتقد بودند مدیران می دانستند وجود دارد coronavirus موارد قبل از هر گونه گزارش شده است.

اسلام صحبت با NPR همه چیز در نظر گرفته شده در روز جمعه در مورد آنچه که کارگران در کارخانه ها گفت: در مورد شرایط کار. در اینجا انتخاب گزیده ای از این گفتگو:

آنچه را که کارگران شده است به شما گفتن در مورد آنچه در شرایط بودند مانند در داخل این کارخانه بیش از ماه گذشته به این بیماری همه گیر بدتر شد بیش از همه ایالات متحده آمریکا ؟

ما درک می کنیم از نزدیک کارمند حساب که آنها ارائه نشده هر دنده محافظ. آنها داده نشده است هر ضد عفونی کننده دست. هیچ اجتماعی فاصله رخ داده در خطوط از حداقل قبل از مارس 26 تا زمانی که برخی از اقدامات مانند گرفتن درجه حرارت خارج از گیاه قبل از کارمندان به حال به در آمده صورت گرفت در دوشنبه 6 آوریل.

و به طور معمول چقدر نزدیک بسته بندی شده با هم در حال کارگران در داخل کارخانه فرآوری مانند Smithfield?

ما شنیده ایم از کارکنان که آنها نظر خود را به طور اینچ از هم جدا. که lunchrooms برگزار شد 500 کارمند در یک زمان. و که هنوز هم اتفاق می افتد تا زمانی که کاهش تلاش های گرفته شده در این هفته از آوریل 6.

با توجه به اهمیت Smithfield است که بخش عمده ای از آمریکا تمام گوشت خوک عرضه آیا به این معنا است که کارکنان اعتماد شرکت خود را به سلامت به در نظر گرفتن به اندازه کافی به عنوان آنها در حال تصمیم گیری زمانی که به بازگشایی?

من باور نمی کنم آنها انجام دهد. من فکر می کنم اولین مرگ یک Smithfield کارمند که فقط رخ داده است واقعا متزلزل جامعه و کارکنان به عنوان یک کل. وجود احساسات قوی است که اگر مناسب کاهش تلاش های مناسب PPE مناسب اجتماعی فاصله مناسب مطابق با اصول بهداشتی است که آن را نمی توانست به این بد است. همه ما درک می کنیم که ما نمی توانیم از بین بردن ویروس, اما ما می تواند محدود [آن].

گوش دادن به صوتی کامل نسخه ای از این مصاحبه را در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب