یک راه برای کمک به کمبود بیمارستان? چاپ PPE با استفاده از پرینتر 3D

بزرگنمایی این تصویر اولین محموله از چهره سپر قطعات که امی Kuceyeski از دانشگاه کرنل کاهش یافته و به

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

اولین محموله از چهره سپر قطعات که امی Kuceyeski از دانشگاه کرنل کاهش یافته و به امکانات مراقبت های بهداشتی. امی Kuceyeski/امی Kuceyeski پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
امی Kuceyeski/امی Kuceyeski

در هفته های اخیر پزشکان و پرستاران را گزارش کرده اند وخیم کمبود محافظ دنده; در کیپ Cod شبه جزیره در ماساچوست و در منطقه خلیج سان فرانسیسکو, بیمارستان, کارگران می گویند, آنها مجبور به استفاده مجدد از N-95 ماسک. در نیویورک فعلی کانون آمریکا coronavirus شیوع برخی از بیمارستان ها' ماسک عرضه شد رو به کاهش به پایین وجود ندارد سطوح.

در میان گزارش ها از کمبود یک درهم آمیخته از پرینتر 3D-کاربران پدید آمده در سراسر ایالات متحده: محققان و پزشکان و تنها تولید کنندگان رفته اند به کار, ایجاد, دنده محافظ در آزمایشگاه زیرزمین و دفاتر خانه برای سلامت کارگران است.

سرفصل های مورد بیمارستان شرایط امی Kuceyeski عنوان استاد در ریاضیات و رادیولوژی در دانشگاه کرنل در ایتاکا, n. y., احساس درماندگی در روزهای اخیر. اما بعد از دیدن یک پست در ق در مورد استفاده از پرینتر 3D برای ایجاد دنده محافظ برای بیمارستان کارگران Kuceyeski فکر او ممکن است قادر به راه اندازی جنبش های مشابه در جامعه است. او فرستاده شده از یک انفجار ایمیل سهشنبه درخواست اگر مردم با بیکار 3D پرینتر می خواهم به زمین.

از آن زمان به بعد کرنل محققان, دانشجویان و اساتید باید با همکاری اعضای جامعه برای ایجاد حدود 400 چهره سپر. Kuceyeski تحویل داده شده است که برای اولین بار پالت 3D-چاپ دنده محافظ به امکانات مراقبت های بهداشتی جمعه. این گروه اولین محموله شامل ترکیبی از شیرازه-مانند کلیپ که کارکنان مراقبت های بهداشتی ضمیمه پلاستیک سپر و پلاستیک پشت بام ها خود را. سپر در ترکیب با یک N-95 ماسک صورت پناهگاه پزشکی کارگران از قطرات موجود در هوا است که می تواند حمل coronavirus.

"زمانی که من می ترسم من می خواهم به انجام کاری درباره آن گفت:" Kuceyeski. "و من فکر می کنم که general تن از مردم که در حال نزدیک شدن به ما و مایل به پیوستن به این جنبش این است که آنها می خواهند به انجام کاری برای کمک به, آیا آن را دو یا سه پشت بام ها و یا اگر آن را 400."

آن را در زمان حدود 50 نفر و 100 پرینتر چند روز خود را برای دیدار با سهمیه بندی اما این گروه با هدف آمپر تا تولید به 500 تا 1000 چهره سپر در روز است.

مشابه چاپ 3D حرکات ظهور کرده اند تا در کشورهایی مانند مونتانا کنتاکی و کارولینای شمالی است.

50 فرد تلاش های مردمی در ایتاکا رهبری کرنل مهندسی شامل شهروند علاقمندان مانند الیوت چاه که ساخته شده از 16 سپر در دو روز گذشته.

ولز و دیگران در این گروه هستند با استفاده از یک منبع باز طراحی از سوئد بود که تایید شده توسط پزشکان در ویل کرنل در مرکز پزشکی.

"من هرگز خودم را در یک وضعیت که در آن مهلت آنقدر تنگ و کیفیت نیاز به توان بسیار بالا" گفت: چاه که روز کار است مجمع تکنسین برای رباتیک شرکت. "من قطعا با یادگیری که من دارم."

بزرگنمایی این تصویر

سه چاه' 3D پرینتر در محل کار در دفتر موقت خود را. الیوت چاه/چاه الیوت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیوت چاه/چاه الیوت

این ماسک صورت باید برای دیدار با استانداردهای پزشکی به طوری نسبت به دیگر پروژه های چاه می گوید این است که کمی بیشتر از لحاظ فنی چالش برانگیز است. اما او برای آن است.

چاه تبدیل یدکی 10 - 12-foot اتاق در آپارتمان خود را به یک سپر کارگاه. آن را با 5 پرینتر و تعداد زیادی از whirring طرفداران. حتی با طرفداران آن را در آنجا می گوید چاه. او را مبارک قرار داده می شود به کار می کنند هر چند.

"ما در میانه یک بیماری همه گیر است که از یک دامنه است که ما واقعا نمی دانند و بسیاری از ما بدون کنترل مستقیم بر گفت:" چاه "اما آن را آسان به را فراموش کرده ام که وجود دارد تعداد زیادی از چیزهایی که ما کنترل. و اگر ما در حال کار با هم و ما در حال همکاری هستیم و با استفاده از ابزارهای در اختیار ما ما می توانید مقدار بسیار زیادی انجام می شود."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن