مترو انتظار 'عظیم' بودجه آمار از coronavirus به عنوان ridership کاهش مییابد

Ridership در کالیفرنیا بزرگترین سیستم حمل و نقل کاهش یافته است بیش از نیمی از طول شیوع کروناویروس به عنوان زند

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

Ridership در کالیفرنیا بزرگترین سیستم حمل و نقل کاهش یافته است بیش از نیمی از طول شیوع کروناویروس به عنوان زندگی در لس آنجلس همه اما زمین به توقف مقامات روز جمعه گفت.

روز چهارشنبه سفر در حمل و نقل متروپولیتن شش خطوط راه آهن بودند پایین نزدیک به دو سوم در مقایسه با یک روز معمولی و اتوبوس ridership پایین بود حدود 53% آژانس گفت.

مترو قصد ندارد برای خاموش کردن سیستم است که یک "تاسیسات" برای افرادی که هنوز هم نیاز به رفت و آمد ضروری شغل مراقبت از بستگان رفتن به قرار ملاقات های پزشکی و اجرای کارهای اجرایی فیل واشنگتن روز جمعه گفت.

اما مقامات را فوری سرویس کاهش است. اتوبوس سرویس کاهش خواهد یافت 15 ٪ به 20٪. قطار اجرا خواهد شد کمتر در طول یک ساعت یک عجله و متوقف خواهد شد در حال اجرا در نیمه شب در روزهای جمعه و شنبه.

تبلیغات

هر چند شدید مترو را ridership کاهش کمی کمتر وخیم تر از آنچه در دیگر شهرهای بزرگ شاهد هستیم. شهر نیویورک مترو دهکدهای از دست داد 70 درصد از آن سواران. سفر در خلیج منطقه رفت و آمد راه آهن بارت دارای حفره حفره تقریبا 90%.

مترو اتوبوس و قطار در حال تمیز روزانه. خدمه باید تقویت شود خود را شستشو از مناطق که سواران به احتمال زیاد به لمس هر دو در حمل و نقل و در ایستگاه گفت: Jim Gallagher آژانس را افسر ارشد عامل.

که شامل نرده, فروش بلیط, ماشین, صندلی, ریل پله برقی و آسانسور دکمه. حمام و سرویس بهداشتی در اتحادیه ایستگاه در حال حاضر تمیز بودن هر نیم ساعت او گفت:.

مترو دستور داده است تا اسپری برای ضد عفونی کننده دست برای نصب در شرکت حمل و نقل مراکز که حمل و نقل طرفداران خواسته بود برای اوایل این هفته. این آژانس همچنین کاوش ایده تجهیز قطار و اتوبوس با شبیه اسپری گالاگر گفت.

تبلیغات

که در آن چوب لباسی نصب خواهد شد "بستگی دارد که چگونه بسیاری از ما دریافت کنید و هنگامی که" گالاگر گفت. "تجربه ما در این بنایی است که ما به منظور مقادیر بزرگتر و آنها در مقادیر کوچکتر است."

هیچ مورد شناخته شده از COVID-19 در لس آنجلس می توان به یک اتوبوس یا قطار, مقامات گفت. هیچ مترو کارمند دارای آزمایش مثبت برای COVID-19, مقامات گفت. مترو گسترده انجام آزمایش با توجه به کمبود آزمون گفت: Ken هرناندز آژانس ارشد خطر ایمنی و مدیریت دارایی افسر.

بین سرویس کاهش و کاهش تقاضا برای حمل و نقل سواری مترو باید یک مشکل نیروی انسانی به اندازه کافی اپراتورها به اجرا در اتوبوس و قطار واشنگتن گفت.

چگونه Metro عملیات را نگاه پس از COVID-19 همه گیر به پایان می رسد هنوز مشخص نیست.

پس از اقامت در خانه سفارشات اعمال شده توسط رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و لس آنجلس مقامات در پنج شنبه شب همه اما ضروری ترین کسب و کار بسته اند. مراکز تجاری شده است به طرز مرموزی خالی برای بیش از یک هفته است.

مترو مواجه است "عظیم مالی آمار" به عنوان هزینه های غیر ضروری اتومبیل به توقف و فروش درآمد مالیاتی کاهش مییابد واشنگتن گفت. وی افزود: "ما نمی دانیم که کلیت آن اثر نشده است اما ما در حال آماده سازی و نیروبخش برای آن است."

مترو یکی از مهمترین و یارانه عمده سیستم های حمل و نقل در جهان است. مسافر کرایه پوشش حدود 15 درصد از حمل و نقل عملیات با توجه به این سازمان بودجه. مترو دریافت 2 سنت برای هر دلار صرف شده در این شهرستان از مالیات بر فروش را افزایش می دهد مورد تایید رای دهندگان در سال 1980 1990 و 2008 و 2016.

سال مالی جاری بودجه مصوب در تابستان گذشته تا به حال گلگون چشم انداز اقتصادی پیش بینی 3.4% افزایش یا $116 میلیون بیشتر, در فروش, درآمد مالیاتی. در حال حاضر درآمد قطعا سقوط در مقایسه با سال گذشته هر چند با چقدر است مشخص نیست.

تبلیغات

مترو بررسی است که آیا دولت فدرال می تواند بازپرداخت آن coronavirus هزینه های واشنگتن گفت. او کاهش یافته است به می گویند چقدر مترو سپری کرده است اما گفت که در حال پیگیری در بودجه خاص آیتم خط.

این اتحادیه که نشان دهنده ترین اتوبوس آمریکایی رانندگان خواست کنگره در روز جمعه برای ارائه $16 میلیارد اضطراری نجات به ایالات متحده سیستم های حمل و نقل برای پوشش "فوق العاده هزینه های مستقیم و ضرر و زیان درآمد." در اوایل این هفته در آمریکا حمل و نقل عمومی Assn. درخواست تقریبا 13 میلیارد دلار است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب