Beyoncé نسخه جدید آهنگ "سیاه رژه' در آخرین ساعت از Juneteenth

YouTube به عنوان او معتاد به انجام Beyoncé جهان را شگفت زده یک شبه با یک آهنگ جدید "Black Parade." من

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
YouTube

به عنوان او معتاد به انجام Beyoncé جهان را شگفت زده یک شبه با یک آهنگ جدید "Black Parade." منتشر شده در آخرین ساعت از Juneteenth — تعطیلات رعایت 19 ژوئن 1865 تاریخ مشخص شده که در پایان برده داری در ایالات متحده — این آهنگ برای تلفن های موبایل مانند یک آشکار جشن. این Juneteenth تاریخ انتشار خصوص عمدی که از Beyoncé یک افتخار تگزاس هنرمند: بزرگداشت خود را به طور مستقیم به روز به بردگی گرفته شده در تگزاس شدند و در نهایت مطلع از آزادی خود را دو و نیم سال پس از آزادی اعلام.

بنابراین زمانی که Beyoncé آواز می خواند "من goin' به جنوب" در باز کردن آهنگ آن را اساسی بیانیه ای اعلام و اصلاح ریشه های خود را. Co-produced by Beyoncé و زمان طولانی همکار درک دیکسی و به قلم یک ارتش کوچک از نویسندگان (Blu ژوئن بریتنی ادم ساده لوح در سراسر جهان تازه درک دیکسی دین, Alice, Caso, JAY-Z و Beyoncé خودش), "Black Parade" است که همیشه در حال تکامل هنرمند ارائه موسیقی توانمندسازی به عنوان یک پایه برای Juneteenth راهپیمایی که نمی توانم را در این سال با توجه به Covid-19.

"Yeah, yeah, i'm برای ما تمام سیاه و سفید," او می بالد در مسیر. "تمام کروم سیاه و سفید متعلق به." با توجه به Beyoncé وب سایت, درآمد حاصل از "Black Parade" پشتیبانی خواهد کرد-سیاه و سفید متعلق به کسب و کارهای کوچک نیاز به از طریق خواننده را BeyGOOD ابتکار. علاوه بر این سایت لیست فهرست سیاه متعلق به کسب و کار — سیاه و سفید "رژه مسیر" — سرپرستی Zerina Akers, بنیانگذار سیاه و سفید متعلق به همه چیز و "کمد لباس متصدی" برای مشهور مانند بیانسه و پرکوود سرگرمی هنرمندان چوپان x هلی.

"در حال سیاه و سفید خود را فعالیت" پست به آهنگ انتشار متحده است. موسیقی Beyoncé فرم اعتراض. در خارج از استودیو او تعهدات به آزادی باقی می ماند خوش طعم و مودب; در یک Instagram video بحث در مورد جورج فلوید مرگ ارسال شده در مارس او با آرامش خواستار دادخواست و نماز. اما در موم او آوازی و احسان: "نیاز به صلح و جبران خسارت برای مردم من" او آواز می خواند در یک نقطه در آهنگ. "F*** این گذاشته لبه i'ma اجازه دهید آن را خشک شدن بالا / F*** این محو و امواج i'ma اجازه دهید آن را ترس تمام است." با این خطوط بیع است defenestrating احترام سیاست به ویژه کسانی که با پلیس, سیاه, خود بیان.

علاوه بر پرداختن به سیاه و سفید آمریکایی, تجربه, Beyoncé با استفاده از سیاه و سفید "رژه" به منظور جلب توجه به آفریقا: "سرزمین مادری قطره ای در من, سرزمین مادری سرزمین مادری قطره ای در من" او مرزی پرداختند. در سراسر آهنگ Beyoncé معمولی بافت آن اشاره به یکی دیگر فریاد از مصر Ankh نماد و نام و نام خانوادگی-حذف Osun, یک الهه دین یوروبا مستقر در نیجریه. او آن را طول می کشد یک قدم بیشتر و گسترش شامل diasporic سنت و روال ما به ندرت شنیده می شود او در مورد صحبت می کنند مانند شارژ کریستال در یک ماه کامل و تشویق ارواح اجداد او به چت میان خود را در خانه اش.

همانطور که من نوشت: در سال 2018, Beyoncé دارای متد انتقال از استفاده از موسیقی به عنوان یک وسیله نقلیه برای پاپ به استفاده از آن به عنوان وسیله ای برای موقعیت او در حمایت از پراید جلو و مرکز در تمامی تکرارها. "Black Parade" یک تماس به عمل و مرهم برای زخمی ملت, آخرین فرمت از آن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب