کارشناسان هشدار می دهند از کانادا 'اجتناب ناپذیر' موج دوم COVID-19 موارد در نظارت blindspots

هیچ کس نمی داند که تازه افزایش COVID-19 موارد ظهور خواهد کرد در کانادا اما کارشناسان معتقدند تعداد در حال آماد

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

هیچ کس نمی داند که تازه افزایش COVID-19 موارد ظهور خواهد کرد در کانادا اما کارشناسان معتقدند تعداد در حال آماده کردن خود برای افزایش و به خوبی می تواند منفجر شود در نظارت blindspots.

یکی از تنها نیاز به نگاه به کره جنوبی که در آن عفونت گسترش دوباره از طریق سئول کاباره ها و کافه ها به ببینید که چگونه به سرعت مهار موفقیت باز کردن زمانی که غیر قابل تشخیص موارد جرقه flareups.

البته کاباره ها بسته باقی می ماند در کانادا اما خطر عفونت از یک آرایه وسیعی از فضاهای عمومی است که در حال آزمایش برای اولین بار در هفته های آینده — فروشگاه های خرده فروشی گلف محدوده نوار patios و برخی از دفاتر در میان آنها است.

یک "محاکمه و درست" اصل با هر تنفسی ویروس است که خطر عفونت کمتر است و در فضاهای بزرگتر که در آن میکروب می تواند پراکنده می گوید دکتر کامیل Lemieux پزشکی منجر برای COVID-19 مرکز ارزیابی در تورنتو غربی بیمارستان.

که مخالف کوچک و مناطق محدود با تهویه ضعیف اما سرعت این رمان coronavirus برای پیدا کردن میزبان انسان است و آنچه بیشتر مورد می گوید: Lemieux.

"یک چیز در مورد COVID که من فکر می کنم بسیاری از مردم مانع است سرعت که با آن گسترش می یابد که آن را می شود یک جای پا می گوید:" Lemieux همچنین رئیس پزشکی خانواده در دانشگاه شبکه بهداشت و درمان در تورنتو است.

حتی با مهار این ویروس در گردش است در جامعه با تشکر از درصد کمی از مردم با خفیف و بدون علائم است که حتی نمی دانند که آنها بیمار هستند می افزاید: دکتر جرالد ایوانز مدیر پزشکی کنترل عفونت در کینگستون علوم سلامت مرکز.

ایوانز می گوید: "دوم امواج اجتناب ناپذیر" به عنوان مناطق باز با استفاده از اصطلاح آزادانه به معنی هر گونه چشم انداز مثبت بزرگ یا کوچک است. او هشدار در برابر پیشنهاد یک بخش از زندگی عمومی — مانند زمین تنیس — مطمئن تر است از این ویروس بیش از دیگران است.

"اگر مردم شروع به تجمع در اطراف آتش و چیزهای دیگر در پارک ها و پس از آن گروه های زیادی از گلف بازان در حال گرفتن با هم و حلق آویز کردن است که می تواند تسهیل انتقال می گوید:" ایوانز نیز رئیس بخش بیماری های عفونی در دانشگاه.

اگر ایوانز به حدس می زنم او می گوید: کانادا تجدید حیات است و به احتمال بسیار زیاد برای شروع در میان بزرگسالان جوان که از سرگیری فعالیت های اجتماعی نشان می دهد آنها بیشتر احتمال دارد در معرض خطر قرار گرفتن در معرض خواهد شد و تا حد زیادی محافظت از عفونت است.

"آنها شده اند در تحت اللفظی انزوا در حال حاضر برای ماه" ایوانز یادداشت ها.

"هنگامی که ما شروع به باز کردن رستوران و ما شروع به باز اجتماعی, سالن, من فکر می کنم آنچه که ما در کره یک امکان مجزا از آنچه ممکن است ظهور در اینجا."

این صدا ممکن است آشکار است اما هر جا که این اتفاق می افتد, آن خواهید بود دقیقا جایی که ما به دنبال ندارد می گوید Lemieux به همین دلیل است که ramped تا تست و تماس با ردیابی اقدامات حیاتی هستند که میلیون ها نفر از کانادایی ها در نظر گرفتن افزایش قرار گرفتن در معرض.

او تاکید کرد که باید به صورت تهاجمی نظارت است که می تواند به سرعت پاسخ به هر گونه نشانه ای از تجدید حیات.

"تنها راه ما می توانیم انجام دهیم این است که اجازه می دهد گسترده مبتنی بر تست عمومی می گوید:" Lemieux یک از منتقدان تست نرخ در انتاریو است.

"ما واقعا نیاز به در به دنبال و نابود کردن نوع استراتژی در حال حاضر که در آن ما در واقع به طور فعال و به دنبال جیب از انتقال ویروس است."

به عنوان با تعداد مورد آرام اقدامات متفاوت از استان به استان مجوز daycares می تواند بازگشایی سه شنبه در نیوبرانزویک برخی از کلاس درس فعالیت در حال حاضر از سر گرفته در کبک, در حالی که سالن مو و رستوران پتیس به تازگی در این استان ،

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

ایوانز نشان می دهد انتاریو باید منتظر یکی دیگر از "دو تا چهار هفته" قبل از اجازه دادن به کشت و reopenings مجموعه برای شنبه که شامل سایت های ساخت و ساز سگ نظافت و برخی از آجر و ملات فروشگاه.

روشن است هر چند که سیاسی و رهبران پزشکی با احتیاط ممکن است موانع: برتر داگ فورد خواست کسب و کار برای باز تنها اگر آنها کاملا آماده و خواسته ساکنان به ادامه تحصيل گردش, در حالی که روز جمعه انتاریو انجمن پزشکی تشویق کسانی که مبادرت به پوشیدن ماسک.

پاتریک ساندرز-Hastings, متخصص اپیدمیولوژی و مشاور با شرکت مشاوره مدیریت Gevity Consulting Inc., می گوید: یک رویکرد مرحله به مرحله باید اجازه می دهد سلامت عمومی به تشخیص و پاسخ به علائم هشدار دهنده قبل از افزایش تصاعدی رخ می دهد.

و از آنجا که عفونت های رای است در کاهش این استان باید قادر به تمبر از تهدیدات مطرح شده توسط هر مورد جدید.

"بهتر است که ما قادر به انجام این نوع از 'آزمون ردیابی و جداسازی قالب از ما قبلا در این شیوع" ساندرز-Hastings نشان می دهد.

وقتی که می آید به کار ریسک کسب و کارهای بزرگتر باید ظرفیت بیشتری نسبت به آنهایی که کوچک برای اجرای عمومی دستورالعمل های بهداشتی و حتی افزایش آنها را با خود تماس ردیابی و کارکنان آموزش و پرورش تلاش های او می گوید.

"ما میزان زیادی از تنوع در انواع استراتژی است که در حال نگاه — آن است که آیا غربالگری تب آن است که آیا استفاده از برنامه های کاربردی تلفن برای انجام تماس ردیابی در سایت و پایبندی به اجتماعی فاصله می گوید:" ساندرز-Hastings, و اضافه کرد که در حال انجام, فیزیکی, فاصله, قوانین, معنی ترین دفاتر تنها قادر به بازگرداندن 20 تا 40 درصد از کارکنان.

در حالی که صنعتی تنظیمات مانند گیاهان گوشت در حال حاضر دچار COVID-19 شیوع او هشدار در برابر فرض کنید که در آن محل شیوع بیماری می تواند رخ دهد اشاره کرد پایبندی به دستورالعمل های ایمنی می تواند شبهه در هر نقطه.

موجود شيوع COVID-19 عفونت ارائه راهنمایی کوچک هم می گوید Evans, ذکر آن را وسوسه انگیز به فرض خطر عفونت کمتر است در شهر کینگستون, Ont., از تورنتو است.

او ترس از آنچه ممکن است اتفاق می افتد اگر بزرگ شهری و جاده ای برای سفر یک روزه آوردن این ویروس را به یک منطقه بسیار مستعد ابتلا دقیقا به دلیل تعداد کم هستند.

"اگر ویروس بود دوباره به راه افتادند یا از گفتن تورنتو یا مونترال که در آن وجود دارد بیشتر فعالیت های پس از آن وجود دارد این است که یک جمعیت بزرگتر است که می تواند آن را پس از موج دوم را نگاه بالقوه بدتر اینجا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب