قاضی دستور یخ به بازداشت کودکان مهاجر به دلیل COVID-19

بزرگنمایی این تصویر مهاجران به دنبال پناهندگی نگه داشتن دست ها به عنوان آنها را ترک یک کافه تریا در

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مهاجران به دنبال پناهندگی نگه داشتن دست ها به عنوان آنها را ترک یک کافه تریا در یخ South Texas خانواده های مسکونی مرکز. مستقل و بازرسان گفت قاضی که COVID-19 آزمون در مراکز و میزان عفونت در شهرستانهای تگزاس که در آن امکانات واقع در حال دلیلی برای نگرانی. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

با استناد به بی امان گسترش coronavirus یک قاضی فدرال دستور داده است که همه کودکان برگزار شد در حال حاضر در یخ بازداشت بیش از 20 روز باید منتشر شده جولای 17.

قاضی دالی Gee از کالیفرنیا صادر داغدار سفارش بعد از ظهر جمعه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تا به حال موفق به ارائه سادهترین بهداشت برای حمایت از کودکان و خانواده خود را در میان همه گیر.

او توضیح می دهد که یخ-عمل امکانات به عنوان "آتش" و اضافه کرد که "هیچ زمان بیشتری را برای نیم اقدامات است."

"اگر چه پیشرفت های دادگاه تعجب نیست که COVID19 وارد شده در هر دو [خانواده مراکز اقامتی] و [دفتر اسکان مجدد پناهندگان] امکانات به عنوان متخصصان بهداشت هشدار داده اند, همه, همراه," هی نوشت.

منظور امر به هر سه نفر از خانواده بازداشت امکانات در ایالات متحده دو واقع در تگزاس و یک سوم این است که در پنسیلوانیا به عنوان به خوبی به عنوان پناهگاه مسکن افراد زیر سن قانونی بدون همراه.

همانطور که از ژوئن 25, حداقل 11 نفر در یک خانواده بازداشتگاه در Karnes City, Texas تشخیص داده شده اند با COVID-19 با توجه به مستقل گزارش پرونده با دادگاه است. چهار کارکنان در یکی دیگر از امکانات در Glazer — حدود 90 مایل دور — نیز آزمایش مثبت برای بیماری های دستگاه تنفسی و آزمون نتایج جستجو برای ساکنان وجود دارد باقی می ماند در انتظار.

در ضمن یک مانیتور مستقل و یک پزشک که بازرسی یخ خانواده بازداشتگاه گزارش داد اوایل این ماه که با توجه به میزان عفونت در شهرستانهای تگزاس که در آن امکانات واقع وجود دارد "حتی بیشتر باعث نگرانی است."

اسناد دادگاه نشان می دهد که از ژوئن 8 وجود دارد 124 کودکان در مراکز بازداشت قرار دارد در کنار اعضای خانواده است. یکی دیگر از 507 کودکان بودند در ORR به عنوان پناهگاه از 7 ژوئن.

سفارش اساسا نیروهای یخ به پایبندی به قوانین موجود تاسیس در فلورانس توافق حل و فصل است که محدودیت های چگونه افراد زیر سن قانونی برگزار می شود یخ بازداشت کرده است.

هالی کوپر مدیر شرکت دانشگاه کالیفرنیا در دیویس قانون مهاجرت درمانگاه و یکی از وکلای مدافع فلرس توافق اعضای کلاس است آمدیم توسط آخرین حاکم است.

او می گوید: هی تصمیم می تواند منجر به این مدتها در انتظار انتشار از کل خانواده. برخی از آنها زندگی شده اند که در آن او به نام "شرایط اسفبار" برای بیش از یک سال است.

تا به حال یخ شده است و تمایلی به انتشار کودکان برگزار شد در خانواده بازداشتگاه "از آنجا که به منظور انجام این کار را در یک راه انسانی آنها برای آزادی کودک با یک پدر و مادر" کوپر گفت.

به جای تهمت و دولت ارائه کرده است خانواده های باینری انتخاب: با هم ماندن در بازداشت و یا اجازه می دهد کودکان به انتقال به یک اسپانسر یا اعضای خانواده در جایی در ایالات متحده آمریکا

مشکل این است که "یخ باعث می شود واقعی وحشتناک نگهبان از کودکان و ... تا کنون یخ تصمیم گرفتند برای حفظ کودکان بازداشت ... در طول یک جهانی همه گیر" کوپر گفت.

اما در حال حاضر تحت فشار از بلندی جولای 17 مهلت کوپر گفت: "آنچه ما در حال امیدوار است که یخ را انسانی چیزی جدا نیست هر کودک از پدر و مادر خود را به دلیل این چیزی است که کودکان می خواهند. که آنچه ما اعضای کلاس می خواهید. این چیزی است که طرفداران می خواهند. این چیزی است که پدر و مادر می خواهم."

آخرین مطالب