طناب دار در سمت چپ سیاه راننده گاراژ غرفه در مسابقه نسکار آهنگ

بزرگنمایی این تصویر راننده نسکار بابا والاس منتظر شروع جام سری خودکار نژاد در Martinsville, Va., ژوئ

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

راننده نسکار بابا والاس منتظر شروع جام سری خودکار نژاد در Martinsville, Va., ژوئن 10. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

طناب دار - یکی از تهدید کننده ترین و رزونانس تصاویر از آمریکا سابقه ای طولانی در سفید نژادپرستانه و خشونت - سمت چپ بود در گاراژ غرفه یکشنبه نسکار تنها آفریقایی راننده در جام سری بالای آن سهام ماشین مسابقه مدار.

نسکار گفت: این حادثه صورت گرفت و در آن مسیر مسابقه در آلاباما علا. گاراژ غرفه اختصاص داده بود به بابا والاس که تا به حال منجر به کمپین موفق به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از نسکار امکانات و رویدادها که به اثر رفت در اوایل این ماه.

بزرگنمایی این تصویر

یک فروشنده نمایش مؤتلفه پرچم به عنوان به خوبی به عنوان برگ برنده 2020 پرچم در سراسر آلاباما Superspeedway در آلاباما Ala., در روز شنبه. نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم از امکانات آن و حوادث. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

در یک بیانیه والاس گفت: "امروز نفرت عمل نژادپرستی و نفرت برگ من فوق العاده غمگین و خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از چقدر بیشتر ما باید به عنوان یک جامعه و چگونه مداوم ما باید در مبارزه با نژادپرستی است."

نسکار را محکوم کرد عمل می کنند:

"ما در حال قهر و خشم و نمی تواند دولت به شدت به اندازه کافی جدی ما این عمل شنیع. ما باید راه اندازی تحقیقات فوری و همه چیز را ما می توانیم برای شناسایی فرد(ع) مسئول و از بین بردن آنها را از این ورزش است. به عنوان ما به صراحت اعلام کرده اند وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در نسکار و این عمل تنها باعث تقویت عزم ما را از ورزش باز و استقبال و...."

نژاد روز یکشنبه در آلاباما Superspeedway به تعویق افتاد به شنبه به دلیل بارش باران. آن شده اند به اولین مکان رویداد ورزشی پس از جمعیت محدودیت های تحمیل شده بود در سراسر کشور به دلیل coronavirus. برخی از 5000 تماشاگر اجازه داده شد در یک محل است که کرسی حدود 100.000.

همچنین این آزمون برای اولین بار در نسکار ممنوعیت مؤتلفه پرچم.

در جاده سریع السیر ممنوعیت به نظر می رسد موفق باشد. اما در خارج نورد اعتراض وسایل نقلیه پرواز بزرگ مؤتلفه آگهی ها و تجار به فروش سوغاتی با پرچم تصویر. ناشناس خلبان پرواز هواپیما های نور بر جاده سریع السیر, فرار بزرگ مؤتلفه پرچم و بنر با کلمات "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار."

یک هواپیما در مسیرهای یک مؤتلفه پرچم و بنر اعلام "پال خواستار قطع بودجه دولت نسکار" در نزدیکی آلاباما Superspeedway قبل از جام نسکار سری خودکار نژاد در آلاباما علا., در روز یکشنبه. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

"با هم" والاس ادامه داد: در بیانیه "ورزشی ما ساخته شده است یک تعهد به رانندگی تغییر واقعی و دفاع از یک جامعه است که پذیرش و استقبال از همه. هیچ چیز مهم تر است و ما نمی خواهد بود منصرف اقدامات قابل سرزنش کسانی که به دنبال گسترش نفرت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب